Zeker langdradiger dan AFFC, stel je even voor dat het boek alleen maar uit Brienne hoofdstukken bestaat, en dat dan 1000 blzs lang ipv de 600 van AFFC. Maar dat mag je nu wel verwachten van een schrijver die claimt dat plot in een boek niet zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:16 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nee dat was ook een teleurstelling tov de boeken er voor.
Is de Engelse wel een beetje ok te lezen? Niet te lastig ofzo? Ik ben niet heel slecht in Engels ofzo, maar sommige schrijvers schrijven zo lastig dat ik zelfs uit de context niet kan opmaken wat er nou precies staat.. en met woordenboek moeten lezen is no goquote:Op woensdag 7 september 2011 14:56 schreef Rumille het volgende:
Ik heb eerst de Nederlandse gelezen, vond dat best goed te doen. Engelse is natuurlijk wel beter.
Hmmm... rapen moet ik nog steeds een keer proberenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb turnips op een gegeven moment wel opgezocht
Duidelijk dat je nooit Blackadder hebt gekekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb turnips op een gegeven moment wel opgezocht
Wel! Baldrick, m'n held!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nooit Blackadder hebt gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |