Ongeveer elke post die je maakt gaat over vrouwen die je kan scoren. Dat gaat wel iets verder dan iets een leuk onderwerp vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bewijs juist niets. Post geen foto, noem geen namen... Helemaal niets.
En toch doe ik t niet slecht.
Ik ben niet gods gift to women, ik ben geen ryan reynolds. Ik ben meestal wel blij met mezelf ja...
Als je na zoveel jaar nog nog niet weet dat t me niet uitmaakt of t geloofwaardig OS of niet dan heb je echt niet opgelet.
Ik vind t een mooi onderwerp. Niets meer, niets minder...
Nee, teleurgesteld. Zucht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef Kluts het volgende:
Maar niet discussieren he, dan wordt Meravligegokepgw boos.
Meer met Q. omgaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik las konijntjes
Ik ben het tegenovergestelde van JoeyT
Ja, dat was een beetje het idee erachter geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:24 schreef JoeyT het volgende:
Ik wist trws niet dat Merav een vrouw was... Geil...
Ik vind dingen als 'weeeh wat ben jij een stomme blaateend' niet veel discussie waard idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je soms moeite lijkt te hebben met het feit dat hier discussies gevoerd worden was mij ook al opgevallen idd.
Ja, dat is dus een forum. iedereen geeft zijn mening. Ik wil het nog wel 10 keer zeggen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind dingen als 'weeeh wat ben jij een stomme blaateend' niet veel discussie waard idd.
Of denken dat iemand zich wil profileren als een bepaald type ('ruimdenkend', 'denigrerend tov vrouwen') omdat iemand zijn of haar mening een keer, of heel vaak, post, dat vind ik ook weinig discussie waard.
Iemand geeft een mening, een ander geeft daar een mening over en als er dan vervolgens iemand op reageert met weer een andere mening, dan zou die derde ineens niet snappen dat het om meningen gaat en er dus niet gereageerd kan worden met een mening over een mening?
[/blaat]
Deze reeks gaat over niets... Kinderen interesseren me niet. Jullie vrouwen wel... Dual zie t probleem nog steeds niet...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ongeveer elke post die je maakt gaat over vrouwen die je kan scoren. Dat gaat wel iets verder dan iets een leuk onderwerp vinden
Er is geen probleem. Je wekt alleen een bepaalde sneue indruk. That's itquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze reeks gaat over niets... Kinderen interesseren me niet. Jullie vrouwen wel... Dual zie t probleem nog steeds niet...
Zullen we nu dan allemaal naaktfoto's van ons zelf plaatsen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een forum. iedereen geeft zijn mening. Ik wil het nog wel 10 keer zeggen hoor.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Je wekt alleen een bepaalde sneue indruk. That's it
Doe eens, ik snap het niet, ben nieuw op internetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een forum. iedereen geeft zijn mening. Ik wil het nog wel 10 keer zeggen hoor.
Of oliedom. Mag je zelf kiezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe eens, ik snap het niet, ben nieuw op internet
En daar hebben we t nu al een uur over. Dus ieder zn gewin. Ik ben bijna thuis. Van Eindhoven tot Schiphol over Joey...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Je wekt alleen een bepaalde sneue indruk. That's it
Dat zou niet moeten mogen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te bedenken dat ik dat met een slechte nooit ga leren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je dat leren met een slechte?
Of moet je gewoon leren zuinig te zijn als iets het waard is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |