Wat is jullie favo Honda?
Honda 4 ever.
Ik heb zelf sinds een maandje of wat een Honda Civic 1.5 liter DXi, 102 pk, 0 naar 100 km/u in 9,4 sec.
Best veel als je dat vergelijkt met andere auto's uit die klasse en dat jaartal.
Maarja, Honda is 1 van mijn favoriete merken. Ik ben opgegroeid met Honda. Mijn vader rijdt al 30 jaar Honda, en een aantal familieleden hebben ook Honda's. (moeder, opa etc.)
Honda wordt gezien als de Japanse BMW. Zijn vaak duur vinden nogal veel mensen terwijl ze vroeger goed verkocht werden aangezien je veel meer accesoires standaard op de Honda kreeg in vergelijking met bijv. Duitse of Franse auto's. Verder staat Honda voor betrouwbaarheid. Technisch gaan ze echt jarenlang mee dus is snap niet waarom mensen ook maar iets tegen Honda kan hebben.
Ook qua tuning is Honda (voornamelijk Civic) een goed merk om je hobby op uit te oefenen. Veel mogelijkheden.
Ik ken trouwens geen enkele lelijke Honda m.u.v. de vroegere Jazz misschien.
3.2 liter V6 DOHC, 290 pk.
Ikzelf heb veel favoriete Honda's. De eerste Civic bijvoorbeeld vind ik leuk, of de eerste Prelude.
Qua ontwerp vind ik dit de mooiste Honda:
S2000
Greetzzzzzzzz
Hellaas heb ik geen plaatje van de Accord Aerodeck kunnen vinden.
http://www.xs4all.nl/~averveer/s30/lude4.JPG
ff kijken of ik iets aan die img kan doen, hij wil hem niet kleiner als 1800X1200 maken
quote:Die is ook leuk!
Op donderdag 27 juni 2002 21:35 schreef LordLynx het volgende:
De mijne:http://www.xs4all.nl/~averveer/s30/lude4.JPG
ff kijken of ik iets aan die img kan doen, hij wil hem niet kleiner als 1800X1200 maken
staan ook leuke honda filmpjes op
het blijft trouwens leuk die hoge toeren motortjes!
quote:Een schitterende recente Accord Aerodeck
Op donderdag 27 juni 2002 21:25 schreef schraveldwerg het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar het vorige model Civic (alleen de 5 deurs Hatchback of de Aerodeck) of de nieuw Honda Jazz men niet te vergeten de auto waar ik in opgegroeid ben, de Honda Concerto. Niet echt auto's die je voor iemand van mijn leeftijd verwacht. De enige sportieve auto van Honda die ik mooi vind is de Accord Aerodeck (m.u.v. NSX en S2000)
Foto's-rits foto's-
Hellaas heb ik geen plaatje van de Accord Aerodeck kunnen vinden.
quote:Deze is ook mooi, vooral deze ombouw. Normaal vindt ik ombouw niet mooi, maar bij deze ziet het goed uit. Het is wel niet de Accord Aerodeck die ik bedoel, want die wat ik mooi vind is iets ouder en heeft maar 3 deuren.
Op zaterdag 29 juni 2002 03:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Een schitterende recente Accord Aerodeck
[afbeelding]
quote:Ik dacht al dat je de oudere Aerodeck bedoelde, maar uit welk jaar dan?
Op dinsdag 02 juli 2002 21:25 schreef schraveldwerg het volgende:[..]
Deze is ook mooi, vooral deze ombouw. Normaal vindt ik ombouw niet mooi, maar bij deze ziet het goed uit. Het is wel niet de Accord Aerodeck die ik bedoel, want die wat ik mooi vind is iets ouder en heeft maar 3 deuren.
1985:
1989:
Schitterende chrome velgen, mooie kleur, mooie Lexus-style achterlichten etc. 2 v.d. mooiste Civic's die ik ooit heb gezien.
Mooi, uitbundig en toch beschaafd. Zelfs een kooiconstructie zit erin.
Wederom een mooie Civic. Wel extreem verlaagd. Dikke uitlaat eronder wat leuk is maar persoonlijk houdt ik meer van 2 wat kleinere uitlaten aan allebei de kanten.
2 verschillende velgen en Toyota Supra achterlichten wat ik lelijk vind staan
Honda XL650V Transalp
Honda XRV750 Africa Twin
Honda XL1000V Varadero (alias "benzine-slurper")
Honda VTX1800 (ok, een wat minder goeie honda)
Honda CB500
Honda CB600F
Honda CB900F
Honda XR400R
Honda XR650R
Honda FJBS600 SilverWing (iiieeeuuwww )
Honda CBR1100XX Super-Blackbird
Honda VTR1000F Firestorm
Honda VFR800FI Vtec (eventueel met ABS)
Honda CBR600F
Honda CBR600F Sport
Honda CBR900RR Fireblade
Honda VTR1000SP-2
Honda STX1300 Pan-European (eventueel de Luxe uitvoering)
Honda GL1800 GoldWing
Honda NT650V Deauville
Genoeg keus lijkt me zo.
quote:Uhm, zijn dat auto's
Op donderdag 25 juli 2002 01:52 schreef MacBeth het volgende:
U vroeg om een Honda?Honda XL650V Transalp
[afbeelding]Honda XRV750 Africa Twin
[afbeelding]Honda XL1000V Varadero (alias "benzine-slurper")
[afbeelding]Honda VTX1800 (ok, een wat minder goeie honda)
[afbeelding]Honda CB500
[afbeelding]Honda CB600F
[afbeelding]Honda CB900F
[afbeelding]Honda XR400R
[afbeelding]Honda XR650R
[afbeelding]Honda FJBS600 SilverWing (iiieeeuuwww
)
[afbeelding]Honda CBR1100XX Super-Blackbird
[afbeelding]Honda VTR1000F Firestorm
[afbeelding]Honda VFR800FI Vtec (eventueel met ABS)
[afbeelding]Honda CBR600F
[afbeelding]Honda CBR600F Sport
[afbeelding]Honda CBR900RR Fireblade
[afbeelding]Honda VTR1000SP-2
[afbeelding]Honda STX1300 Pan-European (eventueel de Luxe uitvoering)
[afbeelding]Honda GL1800 GoldWing
[afbeelding]Honda NT650V Deauville
[afbeelding]Genoeg keus lijkt me zo.
quote:Nee, ze zijn beter
Op donderdag 25 juli 2002 03:21 schreef NoMercy het volgende:[..]
Uhm, zijn dat auto's
quote:Prachtige auto... ik heb ook een Civic 92 in het rood (1.5DXi)
Op donderdag 25 juli 2002 10:08 schreef -Spoon- het volgende:
Die rode dan...
Die coupé is van een maatje van mij!
Ik zou een beetje te kijken voor een auto, niet dat ik het geld heb ofzo daar voor, maar goed
Die HONDA CRX del sol wat is daar zo anders aan dan een gewone Honda CRX in dezelfde stijl, de motor? het uiterlijk
quote:Uhhh, al eens het verschil tussen een 2e generatie crx en een 3e generatie crx gezien??? Del Sol = 3e generatie crx (correct me if I'm wrong)
Op maandag 28 april 2003 20:11 schreef StephanL het volgende:
Subtiel kickjeIk zou een beetje te kijken voor een auto, niet dat ik het geld heb ofzo daar voor, maar goed
Die HONDA CRX del sol wat is daar zo anders aan dan een gewone Honda CRX in dezelfde stijl, de motor? het uiterlijk
Ik vind Honda ook een van de beste autofabrikanten op het gebied van betaalbare auto's. De S2000 en de Integra: echt helemaal
Ben zelf op zoek naar een CRX uit '88 of '89, genoeg mensen vinden dat foute auto's, maar ja, daar heb ik schijt aan, ik vind (en wat je vindt mag je houden) het echt geweldige auto's!
Overigens vind ik die generatie de laatste mooie Civic. De generaties die erna kwamen zijn een minder mooi en vooral anoniemer helaas
* NiGeLaToR is wel Honda-geil. Maar zo heeft ieder z'n voorkeur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |