abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99355730

Algemene beschrijving
In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.

Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.

Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.

Algemene informatie
Naam: Battlefield 3
Release datum: Najaar 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshots
DE OP WORD ZO METEEN GEÜPDATE.
pi_99355740
laatste post:
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:58 schreef ElmoFan het volgende:
Nou dan koop je een code van g2play en download je een torrent. iets minder illegaal. maar origin heb je alleen nodig om te downloaden je hoeft m niet aan te hebben tijdens het spelen
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:02:38 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99355761
En dat is dus nog maar de vraag. Mocht Origin verplicht zijn voor retail versie (mijne is sowieso retail), dan snijdt EA zich ontzettend gok ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_99355788
Snap dat mensen graag een "stand-alone" game willen, maar dat is in deze tijden toch nauwelijks meer mogelijk ? Vind het een prima idee van EA om dat origin te gebruiken.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:09:31 #5
12888 Skull-splitter
pi_99355892
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:03 schreef obsama het volgende:
Snap dat mensen graag een "stand-alone" game willen, maar dat is in deze tijden toch nauwelijks meer mogelijk ? Vind het een prima idee van EA om dat origin te gebruiken.
Meer dat het gangbare alternatief, steam, nu wellicht buitenspel wordt gezet. Wellicht slim, maar niet wenselijk. Authenticatie gebeurt tot op heden overigens altijd nog op een aparte server... Dus daar heb je geen standalone meer voor nodig.

Waar ik overigens wel op hoop, maar zal wel niet, is dat BF3 grotere LAN's aankan waarbij alleen internet nodig is ter authenticatie, en niet zozeer per speler een x-aantal KB/s up... :{
pi_99355893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:02 schreef Skull-splitter het volgende:
En dat is dus nog maar de vraag. Mocht Origin verplicht zijn voor retail versie (mijne is sowieso retail), dan snijdt EA zich ontzettend gok ik...
wat is nog maar de vraag?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:10:06 #7
12888 Skull-splitter
pi_99355905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:09 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

wat is nog maar de vraag?
Of origin verplichte kost wordt.
pi_99355911
Wat een kneuzen. Kijk naar Steam hoeveel mensen dat gebruiken (waaronder ik). In plaats van proberen te concurreren omdat het niet de mogelijkheden bied die ze willen hebben kan je ook in overleg met Steam gaan. Persoonlijk denk ik dat Origin voor de meeste mensen alleen gedownload gaat worden voor BF3 en dat de meeste andere spellen links komen te liggen.
pi_99355953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meer dat het gangbare alternatief, steam, nu wellicht buitenspel wordt gezet. Wellicht slim, maar niet wenselijk. Authenticatie gebeurt tot op heden overigens altijd nog op een aparte server... Dus daar heb je geen standalone meer voor nodig.

Waar ik overigens wel op hoop, maar zal wel niet, is dat BF3 grotere LAN's aankan waarbij alleen internet nodig is ter authenticatie, en niet zozeer per speler een x-aantal KB/s up... :{
Dat valt toch reuze mee ? Steam is een enorm sterk programma, misschien kan origin hetzelfde wel bereiken.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:17:46 #10
12888 Skull-splitter
pi_99356066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:12 schreef obsama het volgende:

[..]

Dat valt toch reuze mee ? Steam is een enorm sterk programma, misschien kan origin hetzelfde wel bereiken.
De vraag is of je dat moet willen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:10 schreef Biogi het volgende:
Wat een kneuzen. Kijk naar Steam hoeveel mensen dat gebruiken (waaronder ik). In plaats van proberen te concurreren omdat het niet de mogelijkheden bied die ze willen hebben kan je ook in overleg met Steam gaan. Persoonlijk denk ik dat Origin voor de meeste mensen alleen gedownload gaat worden voor BF3 en dat de meeste andere spellen links komen te liggen.
Dit vrees ik dus.
pi_99356157
Maar zoals ik al eerder zei: Je hebt het eigenlijk alleen nodig om te downloaden.koop een code op G2play voor 30 euro en vul hem in in Origin, je hebt volgens mij zelfs de mogelijkheid om de bestanden te branden op dvd, dan heb je origin helemaal niet meer nodig, na die 1e keer.
pi_99356365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:21 schreef ElmoFan het volgende:
Maar zoals ik al eerder zei: Je hebt het eigenlijk alleen nodig om te downloaden.koop een code op G2play voor 30 euro en vul hem in in Origin, je hebt volgens mij zelfs de mogelijkheid om de bestanden te branden op dvd, dan heb je origin helemaal niet meer nodig, na die 1e keer.
Als je voor een product een manier moet vinden om het te omzeilen, is het de marketing en productie niet waard.
pi_99356448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:30 schreef MisterChirrel het volgende:

[..]

Als je voor een product een manier moet vinden om het te omzeilen, is het de marketing en productie niet waard.
Hoe omzeil je het product dan met de wijze van ElmoFan? Je hebt nog steeds Origin nodig.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99356461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:30 schreef MisterChirrel het volgende:

[..]

ik omzeil helemaal niks, dan gebruik je eht nog steeds alleen zo min mogelijk. dit is dan alleen voor de jankerds die het erg vinden als er 1 extra programma op hun harde schijf staat

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2011 09:35:40 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:40:27 #15
12888 Skull-splitter
pi_99356593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:21 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zou er niet gek van staan op te kijken dat je Origin a la Steam met HL2 nodig hebt om uberhaupt te mogen spelen zoals het nu gespeeld lijkt te worden...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:42:39 #16
12888 Skull-splitter
pi_99356662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:34 schreef ElmoFan het volgende:
dit is dan alleen voor de jankerds die het erg vinden als er 1 extra programma op hun harde schijf staat
En dan straks per uitgever een client moeten draaien en zo de kosten van de te bouwen infrastructuur mogen betalen, terwijl het bestaande systeem prima werkt en een haast monopoly heeft op downloads, iets wat voor klanten uiteindelijk veel prettiger werkt.

Of haal jij ook je Cola in de Colamarkt en de Chips bij de Chipsboer?
pi_99356709
Origins heeft de bedoeling dat je alle EA-games via dat medium koopt, daar wordt het voor gemaakt, wanneer je het alleen gebruikt om je product te activeren (wat normaliter anders zou gaan) en je product te downloaden en het dan weer van je PC haalt, dan is de originele bedoeling van het medium ver te zoeken.

Ik zou het persoonlijk niet de moeite waard vinden om een extra platform te ontwikkelen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:46:11 #18
12888 Skull-splitter
pi_99356756
Ik uit alleen de zorg van een klant. Als bedrijf moet je het allemaal zelf weten. (Al denk ik dat EA zich met deze geruchten en de reacties erop flink achter de oren krabt)
pi_99356828
Origin is niks anders dan een hernoemde Electronic Arts Download Manager met een toegevoegde Friends List.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_99356831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zou er niet gek van staan op te kijken dat je Origin a la Steam met HL2 nodig hebt om uberhaupt te mogen spelen zoals het nu gespeeld lijkt te worden...
ik heb BC2 met origin gedownload en ik heb hem verder niet meer nodig bij het spelen hoor
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:30:39 #21
12888 Skull-splitter
pi_99357817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:49 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

ik heb BC2 met origin gedownload en ik heb hem verder niet meer nodig bij het spelen hoor
Iets met in het verleden behaalde resultaten en agressieve marketing. Zo lang dit onzeker is mogen we haten wat we willen ;)

Ik hoop dat je gelijk hebt, absoluut.
pi_99357887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Iets met in het verleden behaalde resultaten en agressieve marketing. Zo lang dit onzeker is mogen we haten wat we willen ;)

Ik hoop dat je gelijk hebt, absoluut.
Ik hoop ook dat ik gelijk heb :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:53:57 #23
12888 Skull-splitter
pi_99358457
Eerst die beta maar eens doen O+
pi_99359151
quote: