Ik slik sinds een week biergisttabletten van de Appie. Kostte iets van 2,80 voor 800 pillen, en ik slik, zoals op het potje aangegeven 3 maal daags 2 pillen.
Ik kreeg na twee dagen last van pijnlijke borsten, net zoals ik altijd heb wanneer ik ongesteld moet worden, dan worden ze altijd wat groter.
Maar dit is echt een wondermiddel als je grotere borsten wilt, of in ieder geval voller. Ik dacht dat het wel zou afnemen, maar ze blijven maar groeien. Vraag me af of het wel gezond is dat ik in een week tijd een cupmaat groter ben geworden... Heb van mezelf B cup, maar moest vandaag een grotere bh kopen haha. Ik had al eerder op google gezocht en kwam verhalen tegen identiek aan de mijne.
Ik ging ze slikken om eens gezond te doen, voor mijn haar huid en nagels, daarnaast ook vitamine c 120 mg per dag. Kan zijn dat die combo het doet? I dunno, toch maar eens mijn huisarts bellen..
Ik geloof eigenlijk niet zo in van die bijwerkingen, omdat ik nooit ergens last van heb en nooit iets slik, maar dit is echt weird. Iemand hier die hier ook 'last' van heeft?
Groetjes Anne