Ja in theorie wel, maar in praktijk doen mensen dat niet. Daarom moet je er ook rekening mee houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:32 schreef Etsu het volgende:
Nee, vind ik niet. Ik heb voorrang, punt. Hij hoort te blijven staan.
Dus omdat zij niet aan de regels houden, moet ik maar aan hun passen? Belachelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja in theorie wel, maar in praktijk doen mensen dat niet. Daarom moet je er ook rekening mee houden.
Komt omdat een voetganger zwakker is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus omdat zij niet aan de regels houden, moet ik maar aan hun passen? Belachelijk.
Gerard Revequote:
Niet mijn probleem. Je hoort je aan de regels te houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Komt omdat een voetganger zwakker is.
Ja, vraag maar aan je instructeur.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Je hoort je aan de regels te houden.
Als ik mijn rijbewijs heb, rij ik iedereen omver die niet aan de regels houdt hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vraag maar aan je instructeur.
Stilte.quote:
quote:
quote:
De Vierde Man ook gelezen?quote:
Frikandelbroodjesquote:
Jazeker.quote:
Albert Heijn verkoopt lekkerste frikandelbroodjes van het land.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes![]()
Etsu![]()
Iedereen van EXA SC
Kroketbroodjes met mosterd vind ik soms ook nog wel eens fijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Albert Heijn verkoopt lekkerste frikandelbroodjes van het land.
Mosterd is smerig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kroketbroodjes met mosterd vind ik soms ook nog wel eens fijn
Nooit geweten dat je mij gelijk zou geven.quote:
Ik voel een negatieve energie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je mij gelijk zou geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop