"Lekker nauw"quote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel erg klein referentiekader.
Oke.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meen het nog ook. Sure, er zijn leuke vrouwen en minder leuke vrouwen. Ok, er zijn ook niet-leuk vrouwen. Maar er is geen enkele godlike-vrouw
Wie faalt er nu? Jij?quote:
Best, tot je mij u ging noemenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hey Engel. Gaat lekker hier. En hoe ist met u?
Behalve jij natuurlijk, en hoe kan ik het ook weten, want ik ken jou helemaal nietquote:
Ik ben verre van godlike, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar de opmerking dat alle pussy hetzelfde is vind ik gewoon heel vreemd.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Behalve jij natuurlijk, en hoe kan ik het ook weten, want ik ken jou helemaal niet
Laat ik het dan zo zeggen: er is geen enkele vrouw van wie een afwijzing wél het einde van het leven van de tegenpartij zou betekenenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben verre van godlike, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar de opmerking dat alle pussy hetzelfde is vind ik gewoon heel vreemd.
Ik weet niet of er voldoende ruimte is om mijn standpunt hierover heen en weeer te manoevreren echterquote:
Ah zo. Vreemde vergelijking.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: er is geen enkele vrouw van wie een afwijzing wél het einde van het leven van de tegenpartij zou betekenen
Ik ben ook gewoon een beetje vreemdquote:
Dat is iets heel anders dan wat je net zei.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: er is geen enkele vrouw van wie een afwijzing wél het einde van het leven van de tegenpartij zou betekenen
Misschien lukt het wel als je het in het juist perspectief weet te plaatsen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet niet of er voldoende ruimte is om mijn standpunt hierover heen en weeer te manoevreren echter
Misschien moet ie het eens van een andere invalshoek bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien lukt het wel als je het in het juist perspectief weet te plaatsen?
Misschien is ze er wel enorm gelukkig mee?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
Damn, een vroegere vriendin van mij is nog geen jaar samen met haar zoveelste vriend, is nu 3 maanden zwanger van hem en híj heeft al een dochter uit een vorige relatie.
Ik zou niet graag ruilen.(en dat weet ik allemaal via Hyves/Facebook).
Hmm. Nja. Evengoed, dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan wat je net zei.
Next time on "Help, mijn man heeft een hobby..."quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
Damn, een vroegere vriendin van mij is nog geen jaar samen met haar zoveelste vriend, is nu 3 maanden zwanger van hem en híj heeft al een dochter uit een vorige relatie.
Ik zou niet graag ruilen.(en dat weet ik allemaal via Hyves/Facebook).
Wijf.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Nja. Evengoed, dat bedoelde ik dus
Jawel! L-E heeft mij gedumpt om budgetaire redenen!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |