?quote:
De Telegraaf..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Zelf de informatie geschreven.
Ezell welke kant wil je op met journalistiek? je weet wel, sport, roddel spul, serieus? Of heb je eventueel al een krant of tv zender of iets waar je eventueel wel bij zou willen werken?quote:
Ik weet de naam niet, een oude over spaanse soldaten in de gouden eeuw ofzo.quote:
Roddel. Lekker roddelen over Jordy natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ezell welke kant wil je op met journalistiek? je weet wel, sport, roddel spul, serieus? Of heb je eventueel al een krant of tv zender of iets waar je eventueel wel bij zou willen werken?
Geveinsde interesse.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ezell welke kant wil je op met journalistiek? je weet wel, sport, roddel spul, serieus? Of heb je eventueel al een krant of tv zender of iets waar je eventueel wel bij zou willen werken?
Hoe kun je de titel nou niet weten?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet, een oude over spaanse soldaten in de gouden eeuw ofzo.
Heet jij Ezell?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Roddel. Lekker roddelen over Jordy natuurlijk.Ik breng haar op ideeën en alles.
Nou nou, wat een prestatie.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef strontboer het volgende:
Yeuy ik ben Suzannes mattie op facebook![]()
Tuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bazig hequote:Op maandag 11 juli 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
Rubens achternaam.____-__------_------------ _-
Waarom heb je het dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Zeg ik je wel een keer
Was op vakantie
Maar hyves en facebook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |