Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
"Mam breng me eens een biertje!!" *Gooit voeten op de tafel*
quote:Je komt maar lekker zelf halen!
quote:
Ik bedoelde specifiek op de kamers gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.
Niksen tijdens reizenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.
O, zo. Nee, da's geen optie in Amsterdam denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde specifiek op de kamers gaan.Ik ga een appartement huren.
Dan moet je wel een kamer zien te vinden waar dat is toegestaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
Sowieso de godganse dag doen waar je zin in hebt.Binnen roken en blowen.
Geen gezanik over alcoholgebruik.
Bedreigd worden met uitzettingquote:
Toegestaan?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je wel een kamer zien te vinden waar dat is toegestaan.
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toegestaan?'t Is mijn kamer dan, hoor.
Nog meer schulden door overmatig gebruik van alcohol, blowen en roken.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, de wet. Die overtreed ik met bovengenoemde bezigheden niet.
Problemen met je huisbaas/genoten, jij gaat ze krijgenquote:
Bijlenen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog meer schulden door overmatig gebruik van alcohol, blowen en roken.Toppie man.
Als het kon zou ik het wel iets doen hoor. Ik heb last van wagenziekte.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niksen tijdens reizenSowieso multitasken!
Volgens mij letten ze daar wel op hoor. Dat zie je soms ook in de kameradvertenties staan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toegestaan?'t Is mijn kamer dan, hoor.
Hoezo? Even serieus. Waarom zou ik geen joint op mogen steken op mijn gehuurde grond?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Problemen met je huisbaas/genoten, jij gaat ze krijgen
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als het kon zou ik het wel iets doen hoor. Ik heb last van wagenziekte.
[..]
Volgens mij letten ze daar wel op hoor. Dat zie je soms ook in de kameradvertenties staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |