Ja, dat zeg ik al.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoef je dan maar enkel collegegeld te betalen?Dat is wel chill.
Maar 350 p/m te besteden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
haha ze zeggen dat je altijd arm wordt van studeren
Ik heb gewoon 350 p/m te besteden en daar moet ik alleen mn kleren van betalen
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb voorgenomen dat ik voor alle drie vakken een 7 ga staan op de eindlijst, zodat ik in lotingsklasse D kom.Goed van mij hè.
Haha, dit dus, van mijn stufi word ik slapend rijkquote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
haha ze zeggen dat je altijd arm wordt van studeren
Ik heb gewoon 350 p/m te besteden en daar moet ik alleen mn kleren van betalen
Omdat?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maximaal bijlenen denk ik. Nu het definitief is dat ik geen cent van mijn ouders krijg.
Thuiswonenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar 350 p/m te besteden.
Alleen kleding betalen.
Waarom niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maximaal bijlenen denk ik. Nu het definitief is dat ik geen cent van mijn ouders krijg.
O, dat is zeker balen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Eerste.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ik niets krijg of dat ik maximaal ga lenen?
Omdat ze niets hebben gespaard en ze sowieso elke maand al in het rood staan.quote:
Ok. Dat is wel een goede reden ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ze niets hebben gespaard en ze sowieso elke maand al in het rood staan.Ze hebben simpelweg geen geld dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |