Ja, dat zeg ik al.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoef je dan maar enkel collegegeld te betalen?Dat is wel chill.
Maar 350 p/m te besteden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
haha ze zeggen dat je altijd arm wordt van studeren
Ik heb gewoon 350 p/m te besteden en daar moet ik alleen mn kleren van betalen
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb voorgenomen dat ik voor alle drie vakken een 7 ga staan op de eindlijst, zodat ik in lotingsklasse D kom.Goed van mij hè.
Haha, dit dus, van mijn stufi word ik slapend rijkquote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
haha ze zeggen dat je altijd arm wordt van studeren
Ik heb gewoon 350 p/m te besteden en daar moet ik alleen mn kleren van betalen
Omdat?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maximaal bijlenen denk ik. Nu het definitief is dat ik geen cent van mijn ouders krijg.
Thuiswonenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar 350 p/m te besteden.
Alleen kleding betalen.
Waarom niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maximaal bijlenen denk ik. Nu het definitief is dat ik geen cent van mijn ouders krijg.
O, dat is zeker balen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Eerste.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ik niets krijg of dat ik maximaal ga lenen?
Omdat ze niets hebben gespaard en ze sowieso elke maand al in het rood staan.quote:
Ok. Dat is wel een goede reden ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ze niets hebben gespaard en ze sowieso elke maand al in het rood staan.Ze hebben simpelweg geen geld dus.
Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
"Mam breng me eens een biertje!!" *Gooit voeten op de tafel*
quote:Je komt maar lekker zelf halen!
quote:
Ik bedoelde specifiek op de kamers gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.
Niksen tijdens reizenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.
O, zo. Nee, da's geen optie in Amsterdam denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde specifiek op de kamers gaan.Ik ga een appartement huren.
Dan moet je wel een kamer zien te vinden waar dat is toegestaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
Sowieso de godganse dag doen waar je zin in hebt.Binnen roken en blowen.
Geen gezanik over alcoholgebruik.
Bedreigd worden met uitzettingquote:
Toegestaan?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je wel een kamer zien te vinden waar dat is toegestaan.
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toegestaan?'t Is mijn kamer dan, hoor.
Nog meer schulden door overmatig gebruik van alcohol, blowen en roken.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, de wet. Die overtreed ik met bovengenoemde bezigheden niet.
Problemen met je huisbaas/genoten, jij gaat ze krijgenquote:
Bijlenen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog meer schulden door overmatig gebruik van alcohol, blowen en roken.Toppie man.
Als het kon zou ik het wel iets doen hoor. Ik heb last van wagenziekte.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niksen tijdens reizenSowieso multitasken!
Volgens mij letten ze daar wel op hoor. Dat zie je soms ook in de kameradvertenties staan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toegestaan?'t Is mijn kamer dan, hoor.
Hoezo? Even serieus. Waarom zou ik geen joint op mogen steken op mijn gehuurde grond?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Problemen met je huisbaas/genoten, jij gaat ze krijgen
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als het kon zou ik het wel iets doen hoor. Ik heb last van wagenziekte.
[..]
Volgens mij letten ze daar wel op hoor. Dat zie je soms ook in de kameradvertenties staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |