quote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maar er zijn 120 plaatsen en 104 aanmeldingen
Ik zou ook gewoon het eerste semester meedoen zonder ooit op te komen dagen. En er dan uitstappen. Gewoon, om die plek bezet te houden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna de helft van de eerstejaars op het HBO Journalistiek stoppen voor het tweede lesjaar.
Als zij niet met de opleiding zouden beginnen wel.quote:
Dat kan jij je veroorloven qua geld?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon het eerste semester meedoen zonder ooit op te komen dagen. En er dan uitstappen. Gewoon, om die plek bezet te houden.
Examens voorbereidenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als zij niet met de opleiding zouden beginnen wel.
Ik zit trouwens in lotingsklasse C. Ik heb spijt dat ik mijn examens niet serieus heb voorbereid. Ik.
Bij een dubbele studie geen extra kosten hoor. Koop toch die boeken niet dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat kan jij je veroorloven qua geld?
Dat serieus nemen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat kan jij je veroorloven qua geld?
Waarom zou je dat doen? Heb je zin om collegegeld te betalen of zo?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon het eerste semester meedoen zonder ooit op te komen dagen. En er dan uitstappen. Gewoon, om die plek bezet te houden.
SE's dan. Die heb ik ook niet serieus gemaakt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Examens voorbereidenHeeft toch geen zin gehad hoor.
Geen extra collegegeld?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij een dubbele studie geen extra kosten hoor. Koop toch die boeken niet dan.
Ik heb voorgenomen dat ik voor alle drie vakken een 7 ga staan op de eindlijst, zodat ik in lotingsklasse D kom.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
SE's dan. Die heb ik ook niet serieus gemaakt.
Hoef je dan maar enkel collegegeld te betalen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet als je ze beide bij dezelfde universiteit volgt. Ik ga er twee doen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |