quote:Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Mijn hoogtepunt was toch wel de geboorte van Dottir.
Brittie! Of is die gekloond en snood teruggeslopen?quote:En het dieptepunt: dat er vaste posters opeens niet meer langskomen
Voor jou?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef wonderer het volgende:
Dieptepunt was natuurlijk mijn tijdelijke afwezigheid
Voor iedereenquote:
Wat een minikamertje... Dat zie ik hier dus echt nooit, zo klein. Grappig.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:48 schreef Nirak het volgende:
Ik heb dus het rolgordijntje opgehangen, en het kozijn gepoetst (was heul erg nodig, 3 jaar niet gedaan)
[ afbeelding ]
En aangezien het zweet nu van mn rug loopt ga ik nu even wat drinken en daarna plonzen in het zwembad
Maar wel het antwoordquote:
Maak een onopvallende kloon aan!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef NanKing het volgende:
Het hoogtepunt voor mij was voor mij gewoon 't begin van 't topic dat ik deze reeks ben gestart.
Mijn dieptepunt is eigenlijk nu, omdat ik het gevoel heb dat er over mijn schouder meegekeken wordt (lees: meegelezen) en ik dat geen prettig idee vind. Lekker belangrijk dat dit nu ook gelezen wordt maar weten jullie ook gelijk waarom ik nog zo weinig post hier.
Nee hoor die mag alles lezenquote:
Nee, ik zou nog gek zijn ook eik. Ik ben er eik nu helemaal klaar mee om mezelf half weg laten te jagen.quote:
Dat zag ik laatst, daarom vroeg ik het.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor die mag alles lezen. Die post af en toe hier ook mee (jufoli)
[..]
Nee, ik zou nog gek zijn ook eik. Ik ben er eik nu helemaal klaar mee om mezelf half weg laten te jagen.
Dus hoi ik ben er weer puh
Wie ben jij?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor die mag alles lezen. Die post af en toe hier ook mee (jufoli)
Ik dacht vroeger dat dat een bergdroom was of zo...quote:
Ik dacht dat dat Tina was. Maar dat is niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef Vanyel het volgende:
raadjeplaatje
[ afbeelding ]
of check de locatie als je lui bent
Is dat neit de manke dokter uit ER?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Tina was. Maar dat is niet?
Die is iets van 80 jaar ouderquote:
Net zo lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Ja en nee.
Wel Laurel Holloman. Niet als Tina.
Dankquote:
Zij was zo'n beetje de reden dat ik überhaupt naar ER keekquote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef wonderer het volgende:
Oh, ze lijkt ook niet eens. Mijn geheugen voor vrouwen op TV is niet heel goed ontwikkeld
Nee, ik heb me er vandaag nog even niet toe kunnen zetten. Eerst nog maar even de verleidelijkheden die nog in huis zijn wegwerkenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef lezzer het volgende:
Zeg Blue-Eyes, zit je al in SB fase 1? Ik moet er dringend in....
Sta ook halverwege de kamer voor t maken van de foto zie ik nuquote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef wonderer het volgende:
Misschien vertekent de foto wat.
Anyway, vond het gewoon wat frappantHet is vast groot zat voor een hummel.
Jij moet afvallen uit je hoofd laten zolang Dottir nog tiet.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet ook afvallen maar ik heb zo'n hongerrrr..
Jep, anders komt ze dadelijk nog wat te kort en dat willen we nietquote:Op maandag 11 juli 2011 23:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij moet afvallen uit je hoofd laten zolang Dottir nog tiet.
Ja, fase 1 met een twistquote:
Ik zou heus niet lijnen, maar niet de hele dag vreten is op zich niet gek hoor, ook niet met tietkind. Alleen kan ik t niet laten.. ik slapquote:Op maandag 11 juli 2011 23:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij moet afvallen uit je hoofd laten zolang Dottir nog tiet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou heus niet lijnen, maar niet de hele dag vreten is op zich niet gek hoor, ook niet met tietkind. Alleen kan ik t niet laten.. ik slap
BE, ik heb nog 6 kg van de zwangerschap plakken en er mogen er nog zeker 5 meer af. Maar lijnen is nu idd geen optie.
bij dezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god o god hyperventileerhyperventileer, willen jullie me allemaal even virtueel op mijn bolletje kloppen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god o god hyperventileerhyperventileer, willen jullie me allemaal even virtueel op mijn bolletje kloppen?
* NanKing klopt op bolletjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ging t goed of moest je nog?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef Dqod het volgende:
Geen idee of het nu al genoemd is (niet alles teruggelezen), maar
ANGEL!! JUSTINE
Niet om het één of ander, maar dit slaat echt als kut op Dirk, en iedereen weet dat je het zegt om te jennen. Doe gewoon niet zo onnozel, get a life, Geniet er van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Donsveertje het volgende:
Ik denk dat NanKing eerder bedoelt dat het een small, small world is in lesbeauland
*klopt mee*
Toffe seriequote:
Huh?? Dat is nieuw? ER is toch afgelopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Dqod het volgende:
Maar.. Nu rijst mij toch de vraag.. Laurel in ER? Eh?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Huh?? Dat is nieuw? ER is toch afgelopen?
I know, maar dit verwarde mequote:
DOENquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is nog allemaal helemaal niet rond, het schiet vrij plots een beslissende fase in, daarom hyperventileer ik, ik schiet ineens volledig in de stress!
dmen als een gek, dan lijkt het nog wat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:50 schreef NanKing het volgende:
O noes mijn social life, fb doet 't niet.
het vult de leegte toch niet opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
dmen als een gek, dan lijkt het nog wat.
Nog niet aan mij...quote:
Mijns inziens is dat iets teveel eer, jammer van je lezzer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar dit slaat echt als kut op Dirk, en iedereen weet dat je het zegt om te jennen. Doe gewoon niet zo onnozel, get a life, Geniet er van.
Geeft DP aai over het bolletje en een klapzoen op haar wangquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit. Wtf. Of open en bloot, of via pm... als wij er niks mee te maken hebben hang het dan ook niet aan de waslijn hieroquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik weet niet wat voor oorlog/vete er hier loopt, maar kunnen we het niet gewoon gezellig houden?
Kan me niks schelen, ik ben dat achterbakse gedoe wel zat eigenlijk. Ik weinig zin om hier elke keer te gaan zitten toekijken hoe jij hier cryptisch naar sommige mensen gaat zitten communiceren. Al maanden lang....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:03 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Mijns inziens is dat iets teveel eer, jammer van je lezzer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pitten? Ben je vrij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Ja, zou het zo lukken nog ff lekker te gaan pitten of wordt t m niet?
Jazekerquote:
Thanks, kijk, op jou kan ik bouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Ach popje, je krijgt er nog wel eens een hoor!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Tot nu toe is het een fijne week, er is nog steeds niets stuk of dood gegaan
Hoera!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt allemaal liefjes! Ik adem weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook echt in jullie voortuin? Wat is dat toch met die tuin van jou Lezzerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:25 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk zou ik gewoon een webcam op onze voortuin moeten zetten. Kan iedereen zien hoeveel bejaarden hier elke dag komen kijken... Net weer
Nou vandaag stonden er echt twee besjes uitgebreid stil en in gesprek over onze tuin.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Oh ja, en die ouwetjes gaan elke dag even naar de super dus dat hou je dan inderdaad niet tegen.
Maar gaan ze ook echt stilstaan om te kijken of lopen ze alleen maar kijkend langs? Want daar kan je natuurlijk niet veel aan doen...
het is ook wel erg groot compliment als je tuin het zo goed doet bij de dames toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou vandaag stonden er echt twee besjes uitgebreid stil en in gesprek over onze tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mik 'm zo weer offline
[ Bericht 25% gewijzigd door skunkasaur op 12-07-2011 18:05:55 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
En als iemand dan toch quoot dan komt er alleen een [..] te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GODVERDOMME NAVI.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:49 schreef skunkasaur het volgende:
[ afbeelding ]
Hey! Listen!
Ikhebeenlabretpiercingsindstienminuten.
Ahum, NanCing hoe lang zie je mijn naam nou al op je beeld versKhijnen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef NanKing het volgende:
Hey zo'n piercing heb ik ook! En wat Eric zegt, wat ben je leuheuk!
!
Op msn ofzoot? Die stond alleen ingelogd op mijn laptop, log eem hier inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ahum, NanCing hoe lang zie je mijn naam nou al op je beeld versKhijnen?
Neen, ik ben niet op msnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op msn ofzoot? Die stond alleen ingelogd op mijn laptop, log eem hier in.
Geeft niks ik houd toch wel van jequote:
En vergeet jezelf niet! Want je bent een prachtig mens!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Nizno het volgende:
Dan wil ik ook eenvoor NK omdat ze terug is.. En een
voor eriK omdat hij lief is.. en een
voor Vanyel omdat ze lief is...
En eigenlijk voor iedereen gewoon eenhoor Nirak
Het prikken zelf deed pokkepijn maar dat was maar vijf seconden ofzo. Ik betaalde 50 euro. Ze nam wel echt de tijd voor me, er stond nog een klant te wachten maar ik mocht alles vragen, lekker rustig aan enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
GODVERDOMME NAVI.
[ afbeelding ]
En staat je goed! Ik wil er zelf eentje aan de linkerkant. Hoe duur, hoe veel pijn, etc?
Leukste moment in Lesbeau was de geboorte van Dottir voor mij.
Ik hoop toch van nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef Nirak het volgende:
Voor Skunk beterschap met het gat in je lipgaat dat nog dik worden of ontsteken? Maar vooruit, ook voor jou een
omdat je het kunt hebben.
slijmbal!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
En vergeet jezelf niet! Want je bent een prachtig mens!
Ja ik ook.. maar dat doe ik niet openlijkquote:Ik hou soms van zelfverheerlijking
Bij mij ging het heel soepeltjes het hele genezen, ik heb er in totaal 3 in mijn onderlipquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik hoop toch van niet![]()
Dik wel, waarschijnlijk.
Nan, hoe ging dat bij jou?
Tong wil ik ook wel. Neus doe ik niet, met die bril wordt dat wel vol denk ik...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij mij ging het heel soepeltjes het hele genezen, ik heb er in totaal 3 in mijn onderlip, dan nog 1 in mijn neus en 1 in mijn tong
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
neuj!quote:
Neem je complimentje nou gewoon in ontvangstquote:
Joh, wij hoefden ook alleen maar te hyperen. Jij moest een heel mens door je hoehah persen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Foto gemist
Zo skattig dat (sommige van) jullie Dottirs geboorte zo tof vonden! Ik vond het zelf niet zo heel aangenaam eigenlijk, maar toch een fijnevoor jullie
Wat een heerlijk mens ben jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Foto gemist
Zo skattig dat (sommige van) jullie Dottirs geboorte zo tof vonden! Ik vond het zelf niet zo heel aangenaam eigenlijk, maar toch een fijnevoor jullie
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Foto gemist
Hij staat op Facebookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Ook foto gemist![]()
Wat de geboorte van Dottir voor mij o.a. zo speciaal maakte was dat jij ons tot op het moment supreme op de hoogte hield, dat was echt
Die kinderen kunnen koken! Jeumigdepeumig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Nirak het volgende:
Masterchef voor kindjes was echt schattig om te zien
Zo jong en dan oprecht al zoveel passie voor lekker eten!
Ik snap je conclusie niet, maar hoera!quote:
Pretty please?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
Hij staat op Facebook![]()
Neeh, ik DM wel als je wilt.
Dottir's geboorte was vet spannend. Ik zat echt elke vijf minuten te checken of je al had gepost
Pijnstilling FTWquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef Nirak het volgende:
Respect voor vanyel dat je daar dan nog pufs voor over hebt! Ik heb het live gemist, wel later nagelezen. Klinkt makkelijk, maar koste vast meer moeite dan zo op t eerste oog lijkt
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Nirak het volgende:
Masterchef voor kindjes was echt schattig om te zien
Zo jong en dan oprecht al zoveel passie voor lekker eten!
Ehhhh... Hmmm..... Denk niet dat ik al die drukte om me heen trekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Livestream gaat zelfs mij wat ver. Misschien als Nirak gaat bevallen?
Ik lig in bad, zaligquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef Nirak het volgende:
Ik lig in bad, zaligkan ik ongegeneerd naar m'n buik staren, die beweegt nml, lijkt the X-files wel
Pak van mn hart. Waarom zei je dan niks?quote:
Ik was gewoon heel even buiten. Ja, ik moest er zelf ook even aan wennenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pak van mn hart. Waarom zei je dan niks?
Ben ik de enige bij wie de ING online niet wil overschrijven?
Dat durfde ik dan weer wel aan te klikkenquote:
Misschien zijn jullie geblokkeerd? Gewoon omdat ze jullie altijd moeten hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef Vanyel het volgende:
Das vreemd. Bij mij en de Mrs op verschillende computers met verschillende inlogs werkt het niet...
Nu snap ik waarom het regent... Dat is voor jullie gazon!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef lezzer het volgende:
Hallo Sigourney
Er hupt hier een vogel over ons vanmiddag aangelegde gazon. Echt zo van "whut, ik dacht ik ga even snacken, maar er is ineens gras".
Ja, echt super ideaal. Vandaag zijn alle plantjes gezet en we krijgen meteen een bak regenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:31 schreef Nirak het volgende:
Nu snap ik waarom het regent... Dat is voor jullie gazon!
browserprobleem?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh. Ligt aan inetverbinding. Mobiel lukt het wel.
Altijd Firefox, misschien doen ze daar nu gemeen over.quote:
Sowieso niet in de zon, en het is buiten veel warmer dan binnen (tegen de 40 graden toen ik vanochtend keek, zal nu wel niet beter zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef Vanyel het volgende:
Kun je niet met je kekke platte borst in een zwembad gaan liggen oid (of mag dat nog niet)?
IRL nog leukerquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede kut-nu-is-mijn-post-gequoot-en-kan-ik-'m-niet-meer-weghalen-fuck-fuck-fuck-preventie is de foto in een quote zetten. Dus dan ziet het er zo uit:Nou heeft het geen zin om te quoten omdat jij ook een quote gebruikte (goed idee trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als iemand dan toch quoot dan komt er alleen een [..] te staan.
) maar WAT een TOFFE FOTO
![]()
![]()
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:44 schreef lezzer het volgende:
Waarom ben ik toch de hele tijd zo fakking zenuwachtig als ik ergens naar toe moet, zelfs al is het een heel aardig iemand en is het heel gezellig.![]()
Goffer
Sociaal angstig by proxyquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaidd. Tis kut, weet ik. Ook een tijd gehad, maar het bleek achteraf by proxy te zijn geweest.
Nu gelukkig over
Dat is ook altijd zoiets he, dat je dan vantevoren helemaal jezelf zit op te vreten, en dan blijkt het na afloop gewoon haske tof geweest te zijn. En niet dat je dat dan onthoudt voor de volgende keer ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:16 schreef lezzer het volgende:
Hoi, ja het is alles wat jullie hierboven zeggen.
Ben weer terug van afspraak, en het was hartstikke fijn.
Sommige piercings zijn dus wel nodigquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:09 schreef Blue-eyes het volgende:
Hallo SkunkBedankt voor de foto, leuk dat je dat met ons wilt delen.
Ik persoonlijk hou niet van piercings: iets wat al mooi van zichzelf is hoeft niet aangepast te worden
doe mij eens ff toevoegen jij!quote:
Ga ik je ff zoekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe mij eens ff toevoegen jij!![]()
Jij bent niet logisch te vinden.. ik wel
Je hebt gelukkig nog even, maar blijft lomp.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Nirak het volgende:
Wat een kutkliniek hebben we eigenlijk ook... Voor de adoptie verklaring anonieme donor nodig. Die vragen we op bij stichting donorgegevens. Die vragen aan de kliniek om info aan te leveren zodat ze de verklaring voor ons op kunnen stellen en de kliniek die doet daar niks mee GVD *grom*
flink drammenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Nirak het volgende:
Wat een kutkliniek hebben we eigenlijk ook... Voor de adoptie verklaring anonieme donor nodig. Die vragen we op bij stichting donorgegevens. Die vragen aan de kliniek om info aan te leveren zodat ze de verklaring voor ons op kunnen stellen en de kliniek die doet daar niks mee GVD *grom*
Ow t wordt een gay presentatie? Of hoe moet ik t nu zien?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef wonderer het volgende:
yeah, da's wel leuk, hoewel ze dat ook zelf kunnen opzoeken. Maar een korte vermelding is natuurlijk wel aardig.
Ik heb ook dingen over mijn schooltijd en alles (en over de pride natuurlijk).
Voor homo's, maar niet per se over homo's.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow t wordt een gay presentatie? Of hoe moet ik t nu zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |