quote:Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Mijn hoogtepunt was toch wel de geboorte van Dottir.
Brittie! Of is die gekloond en snood teruggeslopen?quote:En het dieptepunt: dat er vaste posters opeens niet meer langskomen
Voor jou?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef wonderer het volgende:
Dieptepunt was natuurlijk mijn tijdelijke afwezigheid
Voor iedereenquote:
Wat een minikamertje... Dat zie ik hier dus echt nooit, zo klein. Grappig.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:48 schreef Nirak het volgende:
Ik heb dus het rolgordijntje opgehangen, en het kozijn gepoetst (was heul erg nodig, 3 jaar niet gedaan)
[ afbeelding ]
En aangezien het zweet nu van mn rug loopt ga ik nu even wat drinken en daarna plonzen in het zwembad
Maar wel het antwoordquote:
Maak een onopvallende kloon aan!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef NanKing het volgende:
Het hoogtepunt voor mij was voor mij gewoon 't begin van 't topic dat ik deze reeks ben gestart.
Mijn dieptepunt is eigenlijk nu, omdat ik het gevoel heb dat er over mijn schouder meegekeken wordt (lees: meegelezen) en ik dat geen prettig idee vind. Lekker belangrijk dat dit nu ook gelezen wordt maar weten jullie ook gelijk waarom ik nog zo weinig post hier.
Nee hoor die mag alles lezenquote:
Nee, ik zou nog gek zijn ook eik. Ik ben er eik nu helemaal klaar mee om mezelf half weg laten te jagen.quote:
Dat zag ik laatst, daarom vroeg ik het.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor die mag alles lezen. Die post af en toe hier ook mee (jufoli)
[..]
Nee, ik zou nog gek zijn ook eik. Ik ben er eik nu helemaal klaar mee om mezelf half weg laten te jagen.
Dus hoi ik ben er weer puh
Wie ben jij?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor die mag alles lezen. Die post af en toe hier ook mee (jufoli)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |