Wel goed. Net 2 uurquote:
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wel goed. Net 2 uurgefitnesst, het schoot maar niet op, zat de hele tijd tussendoor op mijn iPod
En met jou? Ga je inf doen volgend jaar?
Faal beslissing. (vind ik)quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.En heb AK uit mijn vakkenpakket geschopt.
Wat. Maar je hebt dat deelcertificaat nu toch wel?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.En heb AK uit mijn vakkenpakket geschopt.
quote:Addicts in the front
Haters in the back
Speakers in your face
Feel the audio attack!
Drop that motherfucking mid-intro, motherfucker!
Jawel. Maar zonder AK sta ik 5,5 gemiddeld. Met 5,4. Enige wat ik nu moet doen, is 2 van de 3 vakken een zes halen en niet lager halen op centraal dan dit jaar. Dan ben ik ook geslaagd.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wat. Maar je hebt dat deelcertificaat nu toch wel?
Ditquote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Had je net zo goed nog een keer ak kunnen doen
Oh, dat is dan best slim ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Maar zonder AK sta ik 5,5 gemiddeld. Met 5,4. Enige wat ik nu moet doen, is 2 van de 3 vakken een zes halen en niet lager halen op centraal dan dit jaar. Dan ben ik ook geslaagd.
Als het kan en het gemiddelde laat dat toe, dan kan ik mijn AK-certificaat inleveren en wordt 't ook toegevoegd op m'n cijferlijst, anders niet.
We hebben goed over nagedacht hoor.quote:
Okquote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben goed over nagedacht hoor.![]()
Maar AK boeit mij ook niet zoveel, zolang ik dat papiertje maar heb uiteindelijk en kan studeren wat ik wil studeren.
Ok. Ik kan leven met je beslissing.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben goed over nagedacht hoor.![]()
Maar AK boeit mij ook niet zoveel, zolang ik dat papiertje maar heb uiteindelijk en kan studeren wat ik wil studeren.
Leuk vak.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg het nou zelf: aard-rijks-kunde_____!
Informaticaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg het nou zelf: aard-rijks-kunde_____!
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die man zei dat ik ook voortekenen
kon kiezen. Dan liever informatica hoor.
Ja oke, tekenen is nog erger. Maar had gewoon nog een keer ak gedaan. Of Latijnquote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die man zei dat ik ook voortekenen
kon kiezen. Dan liever informatica hoor.
Ja, ak en Latijn sowieso voor eckte bazen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja oke, tekenen is nog erger. Maar had gewoon nog een keer ak gedaan. Of Latijn :d
Mij dood willen hebben door AK opnieuw te laten doen, of een taal te kiezen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja oke, tekenen is nog erger. Maar had gewoon nog een keer ak gedaan. Of Latijn :d
Ja, en wisC!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, ak en Latijn sowieso voor eckte bazen.
Dit ja. En dat op het vwo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |