Ik vind anders ook zat dingen niet normaal hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ze is toch een jongedame? Minstens schaam- en okselhaar me dunkt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:27 schreef Etsu het volgende:
Dastan, waarom ga jij vanuit dat Ezell ook lichaamshaar heeft? Misschien heeft ze alleen hoofdhaar.
Niet iedereen heeft schaam- en okselhaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze is toch een jongedame? Minstens schaam- en okselhaar me dunkt.
Ken wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef strontboer het volgende:
Suzanne wordt volgens mij vrijdag 21. Dacht dat ze dat net tegen me zei![]()
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein aantal mensen niet nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft schaam- en okselhaar.
Misschien valt Ezell daaronder. Dus het is nogal een ongepaste vraag. Je kan beter iets anders van maken, bijvoorbeeld: Ezell, heb jij lichaamshaar? Zo ja, waar allemaal en scheer jij al het haar af?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein aantal mensen niet nee.
Dat is inderdaad een nauwkeurigere vraag.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien valt Ezell daaronder. Dus het is nogal een ongepaste vraag. Je kan beter iets anders van maken, bijvoorbeeld: Ezell, heb jij lichaamshaar? Zo ja, waar allemaal en scheer jij al het haar af?
Tja..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Treurig verhaal gaat er achter die timmerman schuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |