Is het nog geen vakantie dan op dit moment ?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op zondag scoor je voornamelijk alcoholistes
Hangt af in welk gedeelte van NL je woont...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Is het nog geen vakantie dan op dit moment ?
Wat was het probleem?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Vandaag mijn relatie verbroken met mijn meest recente internetdate verovering. Klote, niet leuk.
Er hoeft toch geen probleem te zijn om een relatie te verbreken? Was een gevalletje dat zij erg verliefd was en ik niet (meer).quote:
Zo is dat. Een 9 is best hoog, en als je daar ineens een boost van krijgt is dat helemaal prima. Ga met dat gevoel de kroeg in en je zult zien dat je succes hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit. Je hebt er in ieder geval een goed gevoel over en dat telt.
Zelfvertrouwen is zeer belangrijk en dat heb je nu in ieder geval. Dus ik zou zeggen hup de kroeg in.
Nou ja, probleem, meestal is er wel iets aan de hand zoals blijkt.. Hoe lang hadden jullie wat?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Er hoeft toch geen probleem te zijn om een relatie te verbreken? Was een gevalletje dat zij erg verliefd was en ik niet (meer).
Neuh, is gewoon een gevoelskwestie. Kan je natuurlijk ook wel rationele redenen bij verzinnen (ik vind het kut dat ze x, y, z enz) maar dat is bijzaak.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nou ja, probleem, meestal is er wel iets aan de hand zoals blijkt.. Hoe lang hadden jullie wat?
Hehe ik wilde er al bij zetten dat ik vrij zeker weet dat dat iig niet het probleem isquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Of je bent gewoon lelijk natuurlijk. Dat kan natuurlijk ook.
Ik zou zeggen test het met een nepaccount en een paar hondslelijke foto'squote:Op maandag 18 juli 2011 12:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die scores op Paiq: volgens mij zit daar ook wel een commercieel tintje aan: als je een hoge score hebt zal het je meer vertrouwen geven om iemand een oneliner te sturen. En oneliners kosten credits... Dus die scores worden mijn inziens kunstmatig hoog gehouden.
Ik heb een 8,6 een 8,7 en een 8,9 en ik geloof er geen zak van: ik zou mezelf max een 7,5 geven
Je hebt toch geen negatief zelfbeeld? 6.3 is toch prima? Of heb ik dat verkeerd, weet niet precies hoe het op paiq werkt qua puntentelling..quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef Cue_ het volgende:
Deze lelijkerd had uiteindelijk een 6.3 ofzo
Lees even een beetje terug dan. Paar posts omhoog. En 6.3 is allesbehalve prima - of denk je dat er ook lager uitgedeeld zal worden?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen negatief zelfbeeld? 6.3 is toch prima? Of heb ik dat verkeerd, weet niet precies hoe het op paiq werkt qua puntentelling..
Ok had ik inderdaad niet gedaan. Maar zoals ik al zei, ik weet niet hoe de cijfers tot stand komen.. Maar misschien kan het nog slechter.. Nog niet gezien overigens..quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Lees even een beetje terug dan. Paar posts omhoog. En 6.3 is allesbehalve prima - of denk je dat er ook lager uitgedeeld zal worden?
Post wat meer met je gezonde inkijk erbij en je schiet zo naar een 9..quote:Op maandag 18 juli 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht.. 7.4 zit ik trouwens op.. das al iets beter
En qua foto's, nee ze zijn niet super, dus verwacht ook echt niet hoger.:)
Jij krijgt ook foto's van vrouwen te zien of doel je op lelijke kerels ?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:56 schreef Turbomuis het volgende:
Qua foto's op Paiq zit ik tussen de 7 en de 8, dus onder het gemiddelde blijkbaar. Toch ben ik niet vreselijk lelijk vinnik, zeker niet als ik dat vergelijk met wat ik af en toe voorbij zie komen
Ik doelde meer op wat hier af en toe wordt neergezetquote:Op maandag 18 juli 2011 14:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij krijgt ook foto's van vrouwen te zien of doel je op lelijke kerels ?
Maar-het-is-wel-zoquote:Op maandag 18 juli 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Post wat meer met je gezonde inkijk erbij en je schiet zo naar een 9..
Een paar zaadvragende ogen do the job tooquote:Op maandag 18 juli 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Post wat meer met je gezonde inkijk erbij en je schiet zo naar een 9..
Omdat het 1 groot raadsel is hoe deze cijfers tot stand wordt gebracht en hoe dit invloed heeft op de matching (haal ik uit de posts)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef BeamofLight het volgende:
Waarom steeds dat gefocus op het cijfer?
Dan zijn ze dus 'knap' maar niet slimquote:Op maandag 18 juli 2011 16:05 schreef BeamofLight het volgende:
Nou ik heb meer het idee dat sommige users denken dat als ze een 8,5+ hebben, ze ineens de man zijn op paiq. Maar zolang ze als een mongool tekeer gaan op die site volgt er nog steeds geen date en sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |