Niet zo klagen, is toch vrij normaal om het even aan te houden. Of dacht je dat ze met niemand anders aan het chatten was?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Capstan het volgende:
Nog afgezien van uiterlijkheden zitten er toch wel vreemde mensen op Paiq.
Dan stuur je een OneLiner, dan wordt die geaccepteerd, dan ben je dus allebei online...en dan zegt ze vervolgens helemaal niets terug. Wacht dan met accepteren tot je wel in de gelegenheid bent te praten, denk ik dan...
Ja, dat welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wedervraag... heb je zelf al wat naar haar getikt... naast de ongetwijfelde geweldige oneliner?
Nee, zo onrealistisch ben ik niet. Maar wel ongeduldigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet zo klagen, is toch vrij normaal om het even aan te houden. Of dacht je dat ze met niemand anders aan het chatten was?
Eensch. Ik zou het knap vinden als je op paiq uberhaupt iets vindt waar je droombeelden van krijgt. Middelmaat regeert, meer neuqvleesch dan serieus vleesch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope, compleet niks...
Het lijkt mij in ieder geval duidelijk.... als je de beste exemplaren al bij jou in het wild hebt rondlopen dan dien je daar te jagen en dus niet online![]()
Je ziet dan gelijk wat je vangt
Het woont waarschijnlijk een stuk dichterbij
Je kan geen droombeelden door het chatten krijgen
Vlees is vlees.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eensch. Ik zou het knap vinden als je op paiq uberhaupt iets vindt waar je droombeelden van krijgt. Middelmaat regeert, meer neuqvleesch dan serieus vleesch.
Ongeduldig - zie ook onder het lemma "desperate", "wanhopig", "klagerig"quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat wel
[..]
Nee, zo onrealistisch ben ik niet. Maar wel ongeduldig
Vind je?quote:
Dat meisje staat op een datingsite, en heeft niet gevraagd hier onderwerp van gesprek te worden. Of mogen minder mooie mensen van jou niet daten? Dan kan de helft van Fok wel inpakken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:59 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
Het is dan wel geen lelijkemensenbashtopic, maar die kon ik jullie écht niet onthouden
(En anders grijpt er maar een modje inso be it)
Hoi kruisvaarder, dit is FOK!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat meisje staat op een datingsite, en heeft niet gevraagd hier onderwerp van gesprek te worden. Of mogen minder mooie mensen van jou niet daten? Dan kan de helft van Fok wel inpakken.
Haal zelf even snel weg die foto, ruggegraatloze larf.
Klopt, en niet de plek waar dat meisje de foto geplaatst heeft, als je zo over haar denkt stuur kun je het haar waar ze het ook geplaatst heeft duidelijk maken, en niet hier achter haar rug.quote:
Weet je wel hoeveel credits dat kost?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef sweetlady-o het volgende:
als je zo over haar denkt stuur kun je het haar waar ze het ook geplaatst heeft duidelijk maken,
Ja, ik zal d'r de volgende keer een oneliner sturen, schatquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Klopt, en niet de plek waar dat meisje de foto geplaatst heeft, als je zo over haar denkt stuur kun je het haar waar ze het ook geplaatst heeft duidelijk maken, en niet hier achter haar rug.
Dat dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel credits dat kost?
Als je echt lef hebt zeg je zoiets tegen iemand IRLquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:23 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ja, ik zal d'r de volgende keer een oneliner sturen, schat
[..]
Dat dus(En het feit dat het een oneliner is)
mwa, in het geval van deze meisjes is dat eerder nog triester dan het achter hun rug om doen. Het gros zal spontaan in tranen uitbarsten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je echt lef hebt zeg je zoiets tegen iemand IRL
Je hebt het lef gewoon niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:37 schreef lateralize het volgende:
[..]
mwa, in het geval van deze meisjes is dat eerder nog triester dan het achter hun rug om doen. Het gros zal spontaan in tranen uitbarsten.
Andere op internet afkraken is zo makkelijk.quote:
Ik heb niemand afgekraakt. Ik zeg alleen dat de meiden die er lelijk uit zien - is gewoon behoorlijk feitelijk in de meeste gevallen hoor - het alleen maar erger zullen vinden als je ze in hun gezicht afkraakt, terwijl jij voorstelt dat te doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere op internet afkraken is zo makkelijk.Toch maakt het je niet stoer maar een grote loser.
Afkraken? Maar het is toch helemaal geen vernietigende kritiekquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere op internet afkraken is zo makkelijk.Toch maakt het je niet stoer maar een grote loser.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Afkraken? Maar het is toch helemaal geen vernietigende kritiekIk vind haar simpelweg niet behoren tot de meest aantrekkelijke personen die ik ooit gezien heb, dat is alles
Ben ik een loser als dat mijn mening is?
Ze heeft vast en zeker een zwaar leuk innerlijkEn dan nog: wat is de meerwaarde van uitspreken in haar gezicht dat ze moeders mooiste niet is? Het is niet alsof je haar dan iets nieuws mededeelt.
(Deze moraalridder nu ook blij?)
Eensch. Maar ik vraag me af of afvallen in dit geval genoeg is...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef kastanova het volgende:
Wat is het hier ineens een koorknaapjesomgeving geworden...
Het is nu eenmaal een lelijk dik mormel. Als ze het erg vindt om dat te horen/lezen, moet ze afvallen.
Met een clownspak aan zou ik er dan in ieder geval nog om kunnen lachen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik vraag me af of afvallen in dit geval genoeg is...
Kom op man, het kind plaatst haar foto in beschermde omgeving van een datingsite en niet publiekelijk op Fok. Hoe ze er uit ziet zal mij een worst wezen. Al was ze wél knap, dan nog heeft ze er niet om gevraagd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef kastanova het volgende:
Wat is het hier ineens een koorknaapjesomgeving geworden...
Het is nu eenmaal een lelijk dik mormel. Als ze het erg vindt om dat te horen/lezen, moet ze afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |