abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:40:33 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99371959
Ze is op deze foto niet eens onaantrekkelijk ofzo, maar je ziet wel dat dit 'een goede' foto is en dat ze er in het echt waarschijnlijk anders (lees: minder) uitziet. Ze woont wel in A'dam geloof ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_99375559
Knap is een groot woord voor deze meid, dat zeker.

Maar goed, ondertussen krijg ik ook vrijwel nooit een reactie van dames wanneer ik een berichtje stuur (zit op e-matching). Dacht er best goed uit te zien, maar dat schijnt dan toch weer tegen te vallen. Of ze kunnen aan mijn profiel al zien hoe walgelijk arrogant ik ben, dat kan ook ;)
pi_99376502
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef lateralize het volgende:
Knap is een groot woord voor deze meid, dat zeker.

Maar goed, ondertussen krijg ik ook vrijwel nooit een reactie van dames wanneer ik een berichtje stuur (zit op e-matching). Dacht er best goed uit te zien, maar dat schijnt dan toch weer tegen te vallen. Of ze kunnen aan mijn profiel al zien hoe walgelijk arrogant ik ben, dat kan ook ;)
Bij E-matching krijg je weinig response idd. Vrouwen hebben daar ook de eerste 3 dagen een gratis profiel met alle mogelijkheden. Wellicht dat dat de oorzaak is: je reageert op een profiel maar je krijgt geen antwoord omdat die 3 dagen verlopen zijn en zij geen betaald account heeft en dus kan ze ook niet reageren... En degenen die wel een actief account hebben, hebben enorm veel keus dus met een standaard berichtje kom je er niet...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:37:01 #54
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99376760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:40 schreef Silenus het volgende:
Ze is op deze foto niet eens onaantrekkelijk ofzo, maar je ziet wel dat dit 'een goede' foto is en dat ze er in het echt waarschijnlijk anders (lees: minder) uitziet. Ze woont wel in A'dam geloof ik.
Je vraagt je idd af waarom er zo'n slechte blur overheen zit... Waarschijnlijk heeft ze flink acne oid.
Sowieso vind ik bewerkte foto's altijd erg verdacht. Maargoed, dat kan dan ook weer positief uitpakken:
Slechte fotofilter -> verdacht van lelijkheid -> valt uiteindelijk ontzettend mee in het echt. :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:55:47 #55
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_99377404
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Bij E-matching krijg je weinig response idd. Vrouwen hebben daar ook de eerste 3 dagen een gratis profiel met alle mogelijkheden. Wellicht dat dat de oorzaak is: je reageert op een profiel maar je krijgt geen antwoord omdat die 3 dagen verlopen zijn en zij geen betaald account heeft en dus kan ze ook niet reageren... En degenen die wel een actief account hebben, hebben enorm veel keus dus met een standaard berichtje kom je er niet...
Op e-matching kun je zonder betaald account geen berichten sturen, maar als je een bericht krijgt kun je wel reageren. Beter en beleefder dan relatieplanet vind ik :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_99377417
Hm dit is wel apart. 2 totaal verschillende foto's van me (1 buiten, lachend, tanden zichtbaar, simpel gekleed, beetje van zijkant, cijfer 6.7 gemiddeld -- en 1 binnen, in pak, neutraal kijkend, van voren, 7.6 gemiddeld) 'bewonderd' door dezelfde persoon. Vooral gezien het geringe aantal fotobewonderaars dat ik krijg wel opvallend :)

Zouden er dan toch echt mensen rondlopen die mij aantrekkelijk vinden, en niet alleen op één goede foto? Het idee dat ookal is het ms. maar 1 op 100... kan je iig wel positief denken en bij elke vrouw denken dat zij ms. wel 1 van de 100 is.

Doet zo'n oppervlakkige site als paiq toch nog iets goed voor het zelfvertrouwen
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:06:28 #57
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_99377816
De webnotifier faalt een beetje :')

“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_99384222
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:56 schreef VacaLoca het volgende:
in pak,
Voilà
pi_99385656
8,5 - 8,5 en 9 op PAIQ O+
/opschept

ondertussen nooit een succesvolle date daar gehad though :P
pi_99388806
Zit nu een paar dagen te kijken op Paiq, maar ik kom, zonder disrespect overigens, alleen maar dikke wijven tegen :') ook als matches, terwijl ik toch echt heb ingevuld dat ik daar geen behoefte aan heb _O-
pi_99389206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:25 schreef avaz het volgende:
Zit nu een paar dagen te kijken op Paiq, maar ik kom, zonder disrespect overigens, alleen maar dikke wijven tegen :') ook als matches, terwijl ik toch echt heb ingevuld dat ik daar geen behoefte aan heb _O-
Probleem is dat elke kerel ingevuld heeft dat ie geen "dikke wijven" als match wil. En ja,die dames moeten uiteraard af en toe ook een match krijgen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_99389471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:32 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Probleem is dat elke kerel ingevuld heeft dat ie geen "dikke wijven" als match wil. En ja,die dames moeten uiteraard af en toe ook een match krijgen
zal best zo zijn, maar voor mijn gevoel zitten er dus alleen maar mensen op paiq, die ik bijv. in de club/kroeg niet tegenkom :P
pi_99389623
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:38 schreef avaz het volgende:

[..]

zal best zo zijn, maar voor mijn gevoel zitten er dus alleen maar mensen op paiq, die ik bijv. in de club/kroeg niet tegenkom :P
Hup, de kroeg in dus :7
pi_99389705
Er loopt wel behoorlijk wat afgrijselijks rond daar ja. Klinkt misschien lullig, maar seriously... Ik ben oprecht een aantal keer behoorlijk geschrokken van een foto. 'Are you fo real?!'
Valt me wel op dat op OkCupid veel meer leuke meiden rondlopen trouwens.
pi_99389791
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:40 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Hup, de kroeg in dus :7
Op vrijdag/zaterdag ben ik de stad, maar doordeweeks wil ik best online ff rondkijken hoor, alleen heb niet het gevoel dat dit iets is _O-
pi_99390040
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef lateralize het volgende:
Er loopt wel behoorlijk wat afgrijselijks rond daar ja. Klinkt misschien lullig, maar seriously... Ik ben oprecht een aantal keer behoorlijk geschrokken van een foto. 'Are you fo real?!'
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef avaz het volgende:

[..]

Op vrijdag/zaterdag ben ik de stad, maar doordeweeks wil ik best online ff rondkijken hoor, alleen heb niet het gevoel dat dit iets is _O-
Ach misschien klopt het matching systeem wel en zijn er andere punten waardoor de dikkere dames juist wel vaak aan jullie gekoppeld worden.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_99390278
Worden niet aan mij gekoppeld gelukkig :P kom ze gewoon tegen bij het foto-beoordelen.
pi_99391017
Nog afgezien van uiterlijkheden zitten er toch wel vreemde mensen op Paiq.

Dan stuur je een OneLiner, dan wordt die geaccepteerd, dan ben je dus allebei online...en dan zegt ze vervolgens helemaal niets terug. Wacht dan met accepteren tot je wel in de gelegenheid bent te praten, denk ik dan... :')
pi_99392203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef lateralize het volgende:
dan moet je daar zijn. Voor iedereen een doelgroepsite :7 Kwestie van goed zoeken
pi_99392214
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef avaz het volgende:

[..]

Tsja..
pi_99392288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Capstan het volgende:
Nog afgezien van uiterlijkheden zitten er toch wel vreemde mensen op Paiq.

Dan stuur je een OneLiner, dan wordt die geaccepteerd, dan ben je dus allebei online...en dan zegt ze vervolgens helemaal niets terug. Wacht dan met accepteren tot je wel in de gelegenheid bent te praten, denk ik dan... :')
Soms worden oneliner geaccepteerd met tsja... wie weet....
en soms weten ze zelf ook niks te melden he ;)
pi_99392368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Soms worden oneliner geaccepteerd met tsja... wie weet....
en soms weten ze zelf ook niks te melden he ;)
Nou dat blijkt...nu is ze zonder een woord te zeggen alweer offline :P
pi_99392411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou dat blijkt...nu is ze zonder een woord te zeggen alweer offline :P
Wedervraag... heb je zelf al wat naar haar getikt... naast de ongetwijfelde geweldige oneliner?
pi_99392607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Tsja..
Is toch niks mis met wat ik zeg?....
pi_99393359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef avaz het volgende:

[..]

Is toch niks mis met wat ik zeg?....
Nope, compleet niks...

Het lijkt mij in ieder geval duidelijk.... als je de beste exemplaren al bij jou in het wild hebt rondlopen dan dien je daar te jagen en dus niet online :7

Je ziet dan gelijk wat je vangt
Het woont waarschijnlijk een stuk dichterbij
Je kan geen droombeelden door het chatten krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')