Bij E-matching krijg je weinig response idd. Vrouwen hebben daar ook de eerste 3 dagen een gratis profiel met alle mogelijkheden. Wellicht dat dat de oorzaak is: je reageert op een profiel maar je krijgt geen antwoord omdat die 3 dagen verlopen zijn en zij geen betaald account heeft en dus kan ze ook niet reageren... En degenen die wel een actief account hebben, hebben enorm veel keus dus met een standaard berichtje kom je er niet...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef lateralize het volgende:
Knap is een groot woord voor deze meid, dat zeker.
Maar goed, ondertussen krijg ik ook vrijwel nooit een reactie van dames wanneer ik een berichtje stuur (zit op e-matching). Dacht er best goed uit te zien, maar dat schijnt dan toch weer tegen te vallen. Of ze kunnen aan mijn profiel al zien hoe walgelijk arrogant ik ben, dat kan ook
Je vraagt je idd af waarom er zo'n slechte blur overheen zit... Waarschijnlijk heeft ze flink acne oid.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:40 schreef Silenus het volgende:
Ze is op deze foto niet eens onaantrekkelijk ofzo, maar je ziet wel dat dit 'een goede' foto is en dat ze er in het echt waarschijnlijk anders (lees: minder) uitziet. Ze woont wel in A'dam geloof ik.
Op e-matching kun je zonder betaald account geen berichten sturen, maar als je een bericht krijgt kun je wel reageren. Beter en beleefder dan relatieplanet vind ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Bij E-matching krijg je weinig response idd. Vrouwen hebben daar ook de eerste 3 dagen een gratis profiel met alle mogelijkheden. Wellicht dat dat de oorzaak is: je reageert op een profiel maar je krijgt geen antwoord omdat die 3 dagen verlopen zijn en zij geen betaald account heeft en dus kan ze ook niet reageren... En degenen die wel een actief account hebben, hebben enorm veel keus dus met een standaard berichtje kom je er niet...
Probleem is dat elke kerel ingevuld heeft dat ie geen "dikke wijven" als match wil. En ja,die dames moeten uiteraard af en toe ook een match krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:25 schreef avaz het volgende:
Zit nu een paar dagen te kijken op Paiq, maar ik kom, zonder disrespect overigens, alleen maar dikke wijven tegenook als matches, terwijl ik toch echt heb ingevuld dat ik daar geen behoefte aan heb
zal best zo zijn, maar voor mijn gevoel zitten er dus alleen maar mensen op paiq, die ik bijv. in de club/kroeg niet tegenkomquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Probleem is dat elke kerel ingevuld heeft dat ie geen "dikke wijven" als match wil. En ja,die dames moeten uiteraard af en toe ook een match krijgen
Hup, de kroeg in dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:38 schreef avaz het volgende:
[..]
zal best zo zijn, maar voor mijn gevoel zitten er dus alleen maar mensen op paiq, die ik bijv. in de club/kroeg niet tegenkom
Op vrijdag/zaterdag ben ik de stad, maar doordeweeks wil ik best online ff rondkijken hoor, alleen heb niet het gevoel dat dit iets isquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef lateralize het volgende:
Er loopt wel behoorlijk wat afgrijselijks rond daar ja. Klinkt misschien lullig, maar seriously... Ik ben oprecht een aantal keer behoorlijk geschrokken van een foto. 'Are you fo real?!'
Valt me wel op dat op OkCupid veel meer leuke meiden rondlopen trouwens.
Ach misschien klopt het matching systeem wel en zijn er andere punten waardoor de dikkere dames juist wel vaak aan jullie gekoppeld worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef avaz het volgende:
[..]
Op vrijdag/zaterdag ben ik de stad, maar doordeweeks wil ik best online ff rondkijken hoor, alleen heb niet het gevoel dat dit iets is
dan moet je daar zijn. Voor iedereen een doelgroepsitequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef lateralize het volgende:
Er loopt wel behoorlijk wat afgrijselijks rond daar ja. Klinkt misschien lullig, maar seriously... Ik ben oprecht een aantal keer behoorlijk geschrokken van een foto. 'Are you fo real?!'
Valt me wel op dat op OkCupid veel meer leuke meiden rondlopen trouwens.
Tsja..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef avaz het volgende:
[..]
Op vrijdag/zaterdag ben ik de stad, maar doordeweeks wil ik best online ff rondkijken hoor, alleen heb niet het gevoel dat dit iets is
Soms worden oneliner geaccepteerd met tsja... wie weet....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Capstan het volgende:
Nog afgezien van uiterlijkheden zitten er toch wel vreemde mensen op Paiq.
Dan stuur je een OneLiner, dan wordt die geaccepteerd, dan ben je dus allebei online...en dan zegt ze vervolgens helemaal niets terug. Wacht dan met accepteren tot je wel in de gelegenheid bent te praten, denk ik dan...
Nou dat blijkt...nu is ze zonder een woord te zeggen alweer offlinequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms worden oneliner geaccepteerd met tsja... wie weet....
en soms weten ze zelf ook niks te melden he
Wedervraag... heb je zelf al wat naar haar getikt... naast de ongetwijfelde geweldige oneliner?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou dat blijkt...nu is ze zonder een woord te zeggen alweer offline
Nope, compleet niks...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |