quote:melkweg
Zaal open en aanvang verkoop 22.30, aanvang show rond middernacht. 1 kaart p.p., alleen cash betalen #prince
Die bril links onder ben ikquote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef Felixa het volgende:
Op de site van RTVNH staat nu deze foto.
Wel iets drukker al, maar je kunt natuurlijk niet zien hoeveel mensen er al om de hoek staan.![]()
[ afbeelding ]
Prince fan zijn is topsport. Na het laatste NSJ concert meteen door naar werk gegaan en 33 uur wakker. Na vannacht staat de teller nu op 33,5 uur, maar wel met twee uurtjes slaap van 5 tot 7. Waanzinquote:Op maandag 25 juli 2011 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het zijn wel topsporters dan, als je het kan opbrengen 8 uur te staan wachten.
Ik ga morgen voor het eerst naar Prince.
Dus wat bekende hits vind ik niet erg.
Ik raak de weg toch al een beetje kwijt tussen die ruim 30 albums.
Dit was het rond kwart voor vierquote:Op maandag 25 juli 2011 14:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Foto is volgens mij al zo'n anderhalf uur geleden genomen
Oh you lucky bastard!quote:Op maandag 25 juli 2011 17:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Prince fan zijn is topsport. Na het laatste NSJ concert meteen door naar werk gegaan en 33 uur wakker. Na vannacht staat de teller nu op 33,5 uur, maar wel met twee uurtjes slaap van 5 tot 7. WaanzinEn het kost nog geld ook.
Doet het hier niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Dit was het rond kwart voor vier
[ afbeelding ]
Ben er nou niet bij. Zit voor dood achter mij PC. Maar nog wel steeds wakkerquote:Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh you lucky bastard!
Is het wel een bietje gezellig daaro?
In de preview wel. Maar ik kan hem nu niet meer vinden. Hmm.quote:
En er zit nog een stukje "wild thing" van de Throggs (toch?) in.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Lekker hoor, dat Crimson and Clover van het album LotusFlow3r.
Kwam me al zo bekend voor, blijkt het gewoon een cover uit 1968 te zijn.
Dus minder druk dan gister.quote:melkweg melkweg
De rij slinkt snel en er zijn voorlopg nog voldoende kaarten @melkweg dus... #prince
quote:melkweg melkweg
#Prince @melkweg alsnog uitverkocht! We hebben nog veel mensen blij kunnen maken in het laatste uur. Nu verder genieten van te gekke show!
Nice!!quote:What's My Name . .
The Ballad Of Dorothy Parker . .
Beautiful Strange . .
Guitar . .
Kiss . .
Chocolate . .
Mutiny . .
When We're Dancing Close And Slow . .
I Like It There . .
Bambi . .
Colonized Mind . .
Dear Mr. Man . .
Outstanding . .
Flash Light incl. Take This Beat interpolation ???
unidentified instrumental jam incl. What's My Name (lyrics) reprise .
Strange Relationship incl. America bass interpolation .
If I Was Your Girlfriend . .
Controversy . .
Sexy Dancer .
Skin Tight . .
Play That Funky Music
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |