quote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is juist zodat we daar niet over na hoeven te denken.
geen, niks te klagenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
wat is dan in hemelsnaam jullie excuus....
The eagle has landed.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
![]()
A small step for men, a giant step for jojo
Ja maar Mono schijnt het later toch te hebben gedaan met haarquote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Jofu had toch met carooltje gebatst.. samen met twee andere kerels, waarvan mono er niet 1 was, want hij had gefaald?
Godverdekut!! Ouwe zeiksnor!! Krijg je een naamtopic van me, ist weer niet goed!!quote:
gisteren vroeg ik naar de tijden van de suup.... nadat ik je antwoord las liep de pc vast en ben ik de deur uit gegaan!quote:
En hij werd wakker lepelend met Roy.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Jofu had toch met carooltje gebatst.. samen met twee andere kerels, waarvan mono er niet 1 was, want hij had gefaald?
Ohja, das waar ook, heb een naaimachien gekregen, vanmiddag maar eens oefenen.. Naai ik tenminste nog watquote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben zo blij met mn gordijnstofje![]()
Hopen dat oma m snel klaar heeft
datquote:
Die heeft er absoluut mee te maken, dat kan niet andersquote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hij werd wakker lepelend met Roy.
Dat is 1+1
Spirit werk eerst Amsterdam en Zaandam af. Nog even geduld moet ik hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende: Ga zelf neuken mensen in plaats van jezelf af te vragen met wie J-K heeft geneukt. Als het hem zelfs lukt om te neuken, wat is dan in hemelsnaam jullie excuus....
![]()
Handig he, zo'n buurvrouw. Nog suiker nodig?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
gisteren vroeg ik naar de tijden van de suup.... nadat ik je antwoord las liep de pc vast en ben ik de deur uit gegaan!
bedankje is wel zo netjes he
Echt, ik durf nu nooit meer naar een meet te gaan.....quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hij werd wakker lepelend met Roy.
Dat is 1+1
Zolang je er niet blijft slapen, kan de schade meevallenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, ik durf nu nooit meer naar een meet te gaan.....
ik heb vanmiddag 16 meter stof gekocht op de markt voor 16 euroquote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook, heb een naaimachien gekregen, vanmiddag maar eens oefenen.. Naai ik tenminste nog wat
Ik wil tietenfoto's van je, geen naamtopics.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
Godverdekut!! Ouwe zeiksnor!! Krijg je een naamtopic van me, ist weer niet goed!!
GHB in zijn drankje en gaan!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
Zolang je er niet blijft slapen, kan de schade meevallen
Je moet ook alles uitleggen hier.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil tietenfoto's van je, geen naamtopics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |