Nee, sorry. Bij voorkeur geen ruil.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:00 schreef chibii het volgende:
ruilen een een HP 2448HC met bijbetaling? 24inch met 1920x1200 HDMI DVI VGA 3usb poorten heb hem ook vorig jaar in Dec gekocht bij Media Markt Zwolle
Bedankt! Echter verzenden verdiend absoluut niet mijn voorkeur, zeker omdat ik betwijfel of alles nog wel nog zo mooi in de doos past en ik de koper een kans wil geven vooraf het scherm te beoordelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef bambino het volgende:
Wat een mooi scherm
Vind het wel een hoop geld om uit te geven voor een schermpje maar goed, tis niet super duur (nieuw is 300 ofzo nu)
Zou wel moeten worden opgestuurd mocht ik winnende bod uiteindelijk hebben.
Voorlopig bod van 200
Tsjah, geen topkwaliteit wellicht want dat hou je toch met ingebouwde speakers, maar zeker ook niet slecht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Soohr het volgende:
[..]
Hoe is het geluid van de ingebouwde speakertjes?
Ach hij heeft HDMI dus je kan er altijd een HD ontvangertje aan hangen van digitenne ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef Soohr het volgende:
Ik denk nog even na,
Het is wel een mooi formaat schermpje voor in de slaapkamer,
waar wat als ik er toch ook gewoon tv op wil kijken.
Dan is een gewone tv weer handiger.
Dat is ook zeker een optie. Er komt gewoon mooi beeld uit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef Markster het volgende:
[..]
Ach hij heeft HDMI dus je kan er altijd een HD ontvangertje aan hangen van digitenne ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |