Brink heb je niet eens gezegd, je zei of bulletstorm of nfs hot pursuit? Wat wil je nou jongen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmm jaaa... dan bulletstorm of brink proberen mee te nemen.
Als crysis 2 niet kan dan: bulletstorm en als dat niet kan dan nog brinkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brink heb je niet eens gezegd, je zei of bulletstorm of nfs hot pursuit? Wat wil je nou jongen?
Hier hadden ze Bulletstorm, Shift 2 en Hot Pursuit in overvloed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als crysis 2 niet kan dan: bulletstorm en als dat niet kan dan nog brink
Top spin 4 niet kan dan: virtual tennis 4
Shift 2 niet kan dan: nfs hot pursuit
maar als dat allemaal niet kan dan, jaaaaa dan laat maar.
Die is echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef KoningStoma het volgende:
dat beeldje wat erbij zit is wel geinig, maar dan zo'n rugzak...
Kun je die niet op Marktplaats verkopen voor 2 tientjes ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die is echt![]()
Alleen daarom is die doos zo groot.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die Sweep achievement al gehaald bij AC2?
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, maar wel die ene met dat zand gooien
Dit is inderdaad wel een prachtlijstje. (Heb overigens altijd wel geweten dat Freek into mannen was, dit lijstje bevestigt het).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef SoldMayor het volgende:
Xbox live playing now:
Blazarr: FIFA 11
Bozz: AC2
Rossadele: Test Drive 2
Michhas: Halo Reach
Sold: AC2
Mister: Maffia 2
Sommy: Cod 4
Yeah, echte bazen.
Mijn papa doet vervelend dus fifa zit er niet inquote:
Shift2 moet je gewoon laten lopen manquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als crysis 2 niet kan dan: bulletstorm en als dat niet kan dan nog brink
Top spin 4 niet kan dan: virtual tennis 4
Shift 2 niet kan dan: nfs hot pursuit
maar als dat allemaal niet kan dan, jaaaaa dan laat maar.
Caravan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:31 schreef KoningStoma het volgende:
Het waait hier als de tering. Straks waai ik met caravan en al weg.
Dat is wel heel erg lang, denk dat hij dan wel heel erg schraal word van al dat gespeelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wacht ff op fifa12 anders vind ik zonde geld, maar dan wil ik wel een heel seizoen met jullie spelen!
Tuurlijk nie, heb je het aantal uren van deze mongols gezien in cod en dergelijke!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang, denk dat hij dan wel heel erg schraal word van al dat gespeel
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang, denk dat hij dan wel heel erg schraal word van al dat gespeel
Jij snapt het brother.quote:
deal !quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wacht ff op fifa12 anders vind ik zonde geld, maar dan wil ik wel een heel seizoen met jullie spelen!
Blame MMquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:53 schreef KneusTeun het volgende:
Dus godver de domme heeft rossdale nog geen Crysis!@!@$!#
Je hebt gefaald!!!quote:
25 dagen aan Soul Calibur 4 hierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk nie, heb je het aantal uren van deze mongols gezien in cod en dergelijke!
hihiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:52 schreef Bozz187 het volgende:
Wat een fag boys zeg!!! Heb ik na lang wachten eindelijk die download van acb binnen. Stopt echt iedereen!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |