Mooie autoquote:
daar is zo'n lijst voor uitgevonden dat ze niet meer bellenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef vandermar het volgende:
Er belt hier steeds een anonieme beller naar toeen dat zijn van die irritante callcenters maar die bellen gewoon 4 a 5 keer op een dag
Helpt voor geen meter, ze bellen nog steeds.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar is zo'n lijst voor uitgevonden dat ze niet meer bellen
Top Spin 4 is wel leuk idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Kan niemand voor mij ff Crysis 2, Top Spin 4 & Shift 2 meenemen van de MM..
Ja echt verneukt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Top Spin 4 is wel leuk idd.
En hier is ook bijna alles te vinden behalve een MM, maar goed die zal er ook nooit komen :/
Je kan wel via internet bestellen bij MM hoor, maar dan zal die actie wel niet geldig zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja echt verneukt.
En internet kan ook niet.
Ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan wel via internet bestellen bij MM hoor, maar dan zal die actie wel niet geldig zijn
12 euro op ebay met 10 euro verzendkosten die er nog bij komenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Op internet is top spin 4 nog 55 euro.
Ja maar ebay... en martkplaats en dat soort dingen heb ik het niet zo op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
12 euro op ebay met 10 euro verzendkosten die er nog bij komen
Ik zie net ook dat ie dan 2e hands is. Ik koop ook nooit iets 2e hands maar via ebay zijn er ook wel aanbiedingen van winkels, een maand terug nog NBA 2k11 voor 15 euro weten op te pikken uit een winkel die haar producten ook op ebay zette. Spel was nog gesealt en dus nog nieuw.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar ebay... en martkplaats en dat soort dingen heb ik het niet zo op.
http://www.mymemory.co.uk(...)pin-4-%28Xbox-360%29quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Op internet is top spin 4 nog 55 euro.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:56 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil best naar de MM om die games te halen hoor voor de gene die er geen hebben, games passen door de brievenbus.
Wow, Brink heeft maar 36 achievements. Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Met 4 man lijkt hij me toch wel erg tof hoorOok al is de game buggy etc. Borderlands was ook niet bepaald bugvrij
Nou dan zou ik graag de volgende artiekelen bij u willen bestellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:59 schreef tliciouz het volgende:
Ja hoor! Fiets er elke dag langs op. Dan betaal je misschien 2 euro extra voor bubbeltjes envelop enzo. Kleine moeite voor mij
en wat was nou de 3de game?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb crysis 2 in da pocket en mass effect 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |