Alles, staat er toch!quote:
Nou, dat dan weer niet. Da's een beetje zonde.quote:
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Bwuh, inkt en papier op. Nu moet ik die enge buitenwereld zo in.
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzo
Het is 2 minuten lopenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzo
Hoiquote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Frambozen vullen toch ook niet? Waarom neem je geen boterham?
Of wil je een chocolade muffin?
Ik zit nog in Rotterdam, dus ik ben veilig.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.
Hoi.quote:
Een eend rij ik inderdaad zo van de weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit nog in Rotterdam, dus ik ben veilig.
Morgen is de 'eend' getransformeerd in een Peugot 107.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.Kom maar halen.
Ze zijn nogal klein, maar vreselijk machtig.
[..]
Een eend rij ik inderdaad zo van de weg.
* JDude zwaait naar Anthraxx.quote:
Huuuu, Amersfoort.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.
Ultimate Make Over?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen is de 'eend' getransformeerd in een Peugot 107.
quote:
Hij was okayquote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik gezond wil doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Frambozen vullen toch ook niet? Waarom neem je geen boterham?
Of wil je een chocolade muffin?
Dat is morgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |