abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 juli 2011 @ 04:19:41 #1
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_99309349
TS begint: Ik iig wel. Begonnen bij een normaal hotel in Scheveningen, daarna naar Noordwijk bijna 1 ster toen naar Zwethheul. Vertel aub je ervaringen.

Voor mij een hele zware opleidingstijd iig. Dagen van 12 uur zijn de normaalste zaak van de wereld en verwacht vooral niet hier voor iets terug te krijgen (ze betalen in ervaring he :') Maar toch houd ik van de horeca, je ziet je collega's vaker dan je vriendin en daarom creeer je zo'n speciale band, met allen dezelfde passie. Ik zou het voor geen goud willen missen iig.

Nu jullie
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_99310006
pff 12 uur :')
In 8uur kan ik ook wel een hele speciale band opbouwen :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:54:25 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99356942
In tegenstelling wat veel mensen denken, ik ben niet werkzaam als kok. Ik heb dit wel gedaan, voor, tijdens en na mijn studie. Heb in grand cafés gewerkt, restaurants en aan boord van cruise schepen. Het is een mooi vak, heb verschrikkelijk veel lol gehad en veel geleerd. Maar het was geen werk dat ik tot mijn pensioen wilde blijven doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:18:20 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99363461
Euc-, gerenommeerd kok die zegt bij De Librije z'n opleiding gevolgd te hebben.
Is nu ergens in een woestijn aan werk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:22:32 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99363653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:18 schreef golfer het volgende:
Euc-, gerenommeerd kok die zegt bij De Librije z'n opleiding gevolgd te hebben.
Is nu ergens in een woestijn aan werk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karper toch ook?
Die is ook al meer dan 2 jaar weg trouwens
karper
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_99412024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In tegenstelling wat veel mensen denken, ik ben niet werkzaam als kok. Ik heb dit wel gedaan, voor, tijdens en na mijn studie. Heb in grand cafés gewerkt, restaurants en aan boord van cruise schepen. Het is een mooi vak, heb verschrikkelijk veel lol gehad en veel geleerd. Maar het was geen werk dat ik tot mijn pensioen wilde blijven doen.
en wat heb je daarna gedaan en nu? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 13 juli 2011 @ 14:32:39 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99412236
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:26 schreef rubje het volgende:

[..]

en wat heb je daarna gedaan en nu? :?
Automatiserings bedrijf begonnen en weer verkocht, 2 jaar projecten gedaan in de luchtvaart, tijd in de telecom sector gewerkt voor een leverancier van software, tijd offshoring gedaan in de klassieke industrie (het verplaatsen van productievestigingen) tegenwoordig als interim manager bezig, verbeteren van outsourcen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 01:35:51 #8
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_99529988
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Automatiserings bedrijf begonnen en weer verkocht, 2 jaar projecten gedaan in de luchtvaart, tijd in de telecom sector gewerkt voor een leverancier van software, tijd offshoring gedaan in de klassieke industrie (het verplaatsen van productievestigingen) tegenwoordig als interim manager bezig, verbeteren van outsourcen.
Das wel heel iets anders he! :p
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:06:03 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99533147
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:35 schreef Equites het volgende:

[..]

Das wel heel iets anders he! :p
Ja, dat is wat anders, maar is dat zo raar? Als je als student taxi rijdt of productiewerk doet vind toch ook niemand het vreemd dat je na je studie daar niet mee bezig blijft om geld mee te verdienen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:38:56 #10
296595 foodlover
live and learn
pi_99537082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In tegenstelling wat veel mensen denken, ik ben niet werkzaam als kok. Ik heb dit wel gedaan, voor, tijdens en na mijn studie. Heb in grand cafés gewerkt, restaurants en aan boord van cruise schepen. Het is een mooi vak, heb verschrikkelijk veel lol gehad en veel geleerd. Maar het was geen werk dat ik tot mijn pensioen wilde blijven doen.
Koken op een Cruise schip dat lijkt me nou een toffe ervaring! Ben zelf 2x als gast meegeweest op amerikaanse schepen en een familielid heeft 3 jaar gewerkt op zo'n schip, wel in een heel andere functie. Ik heb in december tijdens mijn reis mee mogen kijken in de keuken en het ziet er voor mij als leek heel erg industrieel uit allemaal, wel hadden de koks en keukenhulpen zichtbaar plezier in hun werk en dat vond ik mooi om te zien.
pi_99546763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Automatiserings bedrijf begonnen en weer verkocht, 2 jaar projecten gedaan in de luchtvaart, tijd in de telecom sector gewerkt voor een leverancier van software, tijd offshoring gedaan in de klassieke industrie (het verplaatsen van productievestigingen) tegenwoordig als interim manager bezig, verbeteren van outsourcen.
Lekker meegedaan aan het grote graaien dus ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_99549366
Jaren in mijn studententijd. Hard werken en redelijk goed verdienen (voor een student). Mooie tijd gehad.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:16:23 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99554365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Lekker meegedaan aan het grote graaien dus ^O^
Niets graaien aan, gewoon keihard werken, en daar heen gaan waar de markt zat te springen om mensen die wat kunnen realiseren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:17:54 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99554414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 12:38 schreef foodlover het volgende:

[..]

Koken op een Cruise schip dat lijkt me nou een toffe ervaring! Ben zelf 2x als gast meegeweest op amerikaanse schepen en een familielid heeft 3 jaar gewerkt op zo'n schip, wel in een heel andere functie. Ik heb in december tijdens mijn reis mee mogen kijken in de keuken en het ziet er voor mij als leek heel erg industrieel uit allemaal, wel hadden de koks en keukenhulpen zichtbaar plezier in hun werk en dat vond ik mooi om te zien.
Werken op een cruiseschip is kei en keihard werken, slapen, wakker worden en aan het werk gaan, geen vrije tijd, 7 dagen in de week.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 18 juli 2011 @ 00:04:23 #15
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_99601311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Werken op een cruiseschip is kei en keihard werken, slapen, wakker worden en aan het werk gaan, geen vrije tijd, 7 dagen in de week.
Mijn 1e chef heeft het een half jaar gedaan en zei dat het merendeel daar alcoholist / coke verslaafd is door de vele lange dagen werken. Ook is het een groot sex festijn _O- Het was wel een tijd die hij nooit had willen missen zei die. Lijkt me een hele aparte ervaring. :)

En ik wilde je niet beledigen hoor Piet. Je hebt een goeie keuze gemaakt me dunkt.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 18 juli 2011 @ 01:03:06 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99604114
Piet is sindsdien zwaar verslaafd aan zowel coke als seks. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 19 juli 2011 @ 07:25:04 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99652293
quote:
11s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:03 schreef golfer het volgende:
Piet is sindsdien zwaar verslaafd aan zowel coke als seks. ;)
Projectie noem je dat je dat in de psychologie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 07:28:55 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99652302
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:04 schreef Equites het volgende:

[..]

Mijn 1e chef heeft het een half jaar gedaan en zei dat het merendeel daar alcoholist / coke verslaafd is door de vele lange dagen werken. Ook is het een groot sex festijn _O- Het was wel een tijd die hij nooit had willen missen zei die. Lijkt me een hele aparte ervaring. :)

En ik wilde je niet beledigen hoor Piet. Je hebt een goeie keuze gemaakt me dunkt.
Veel sex ja, veel drank, ja, maar coke ben ik aan boord nooit tegen gekomen. Zie trouwens het verschil niet met de gewone horeca/uitgaansscene, drank en sex, dat is toch waar het om gaat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')