Lagerquote:
13. En waag het niet dat als een belediging te zien.quote:
Doeg, slaap zequote:
Ik heb andere manier van aanpak om monkyyy in te pakken.quote:Op maandag 11 juli 2011 04:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Die Monkyyy valt toch alleen op uiterlijk en niet op mijn innerlijke tedere charmes en mijn drang om haar te behagen
Niet haten, ik ga geen doei zeggen LEKKER PUHquote:Op maandag 11 juli 2011 04:11 schreef Faux. het volgende:
Ik ga, daaaaag FOK!kers
Indien ik geen internet heb op vakantie ga ik jullie missen
Behalve die uit Zoetermeer dan
Ik heb wel het lichaam van een lekker 13jaarig knulletjequote:Op maandag 11 juli 2011 04:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
13. En waag het niet dat als een belediging te zien.
jaquote:
Ga op vakantie of zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 04:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
13. En waag het niet dat als een belediging te zien.
en dan pics van je piem0l stuen.quote:Op maandag 11 juli 2011 04:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb andere manier van aanpak om monkyyy in te pakken.
Gewoon weinig aandacht geven en zo en geen pics en dan wilt ze juist pics en alles.
Dan is ze jou niet waard man, ik zou een chick met een mooi innerlijk zoeken als ik jou was.quote:Op maandag 11 juli 2011 04:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Die Monkyyy valt toch alleen op uiterlijk en niet op mijn innerlijke tedere charmes en mijn drang om haar te behagen
Oh, dan heb je meer pech dan ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 04:13 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik heb wel het lichaam van een lekker 13jaarig knulletje
quote:[..]
ja
Uit Zoetermeer of Alphen komenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 04:13 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Dan is ze jou niet waard man, ik zou een chick met een mooi innerlijk zoeken als ik jou was.
Die chick in dit filmpje past goed bij je: http://www.dumpert.nl/med(...)s_op_de_scootah.html
PR gemacht. PiRANIA komt er vast wel aan.quote:
Nerds zijn baas.quote:
Dan ga ik de juf erbij halenquote:Op maandag 11 juli 2011 04:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet haten, ik ga geen doei zeggen LEKKER PUH
Godverdomme man, ik probeer je te helpen, ga je een beetje pissig worden... Dat is toch geen stijl man?quote:
Sorryquote:Op maandag 11 juli 2011 04:15 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik probeer je te helpen, ga je een beetje pissig worden... Dat is toch geen stijl man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |