En dan zo'n stalen pen er boven voor biggel.....quote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
VuurMijn vader heeft allemaal hout gehakt en dat heel mooi voor me opgestapeld onder een afdakje, voor de vuurkorven.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan zo'n stalen pen er boven voor biggel.....
quote:
En wat heeft eten met ongesteldheid te maken?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:48 schreef Delan het volgende:
hou op over eten zeg!! pff soms( euh.. 1x in de maand) is het vervelend om vrouw te zijn hoor, hahaha
man, dat heb ik zin in van alles maar als ik dan iets gegeten heb dan denk ik, nee dat was het niet en weer op zoek naar wat anders, dat was het dan ook niet om vervolgens van alles gegeten te hebben en nog niet datgene wat je eigenlijk wilde eten maar je weet eigenlijk ook niet wat het nou was wat je wilde eten, snap jij hem nog?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wat heeft eten met ongesteldheid te maken?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:50 schreef Delan het volgende:
[..]
man, dat heb ik zin in van alles maar als ik dan iets gegeten heb dan denk ik, nee dat was het niet en weer op zoek naar wat anders, dat was het dan ook niet om vervolgens van alles gegeten te hebben en nog niet datgene wat je eigenlijk wilde eten maar je weet eigenlijk ook niet wat het nou was wat je wilde eten, snap jij hem nog?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:50 schreef Delan het volgende:
[..]
man, dat heb ik zin in van alles maar als ik dan iets gegeten heb dan denk ik, nee dat was het niet en weer op zoek naar wat anders, dat was het dan ook niet om vervolgens van alles gegeten te hebben en nog niet datgene wat je eigenlijk wilde eten maar je weet eigenlijk ook niet wat het nou was wat je wilde eten, snap jij hem nog?
kunt beter kippen houden. stuur die dan naar mij want kippen leggen een ei (dat rijmpt, haha) en dat heb ik nog niet gehad! pff nutteloze info weer maar ach....hahaquote:
Het klinkt alsof je nu in een melige bui bent.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef Delan het volgende:
[..]
kunt beter kippen houden. stuur die dan naar mij want kippen leggen een ei (dat rijmpt, haha) en dat heb ik nog niet gehad! pff nutteloze info weer maar ach....haha
Haha, vanaf deze kant is het bestquote:
tja ach, hormonen he, hahaquote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je nu in een melige bui bent.
ik geloof het meteen, haha, ik word er moe van!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, vanaf deze kant is het besthoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |