Altijd streven naar onderschriftwaardige lijnen tot we wegkwijnen in de kerkelijke duisternis.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft sign-waardig te zijn.
Hou op, heb geen zin in.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus jij vindt: vind ik wel, sign-waardig?
Doei Rubenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef strontboer het volgende:
Maar nu moet ik echt gaan. Morgen 13:50 uur rijles, straks verslaap ik me![]()
Dan ben ik net klaar met werken man.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef strontboer het volgende:
Maar nu moet ik echt gaan. Morgen 13:50 uur rijles, straks verslaap ik me![]()
Die is zooooo lelijk. Die moves van die dikke kloetequote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Toeter toeter toeter toeter toeter, Romana zakt door elke scooter.
Tering, wat een wijf.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Zo'n lekkere vrouw he.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
De eerste 5 seconden: mijn ooooogenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Eije Eije Eije Eije Eije, kijk haar dansen met d'r walvisdijenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo'n lekkere vrouw he.Die losse heupen.
Zulke dames moeten niet verdwijnen. Lak aan het modebeeld, lak aan het schoonheidsideaal, zulke verschijningen wil ik meer zien.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eije Eije Eije Eije Eije, kijk haar dansen met d'r walvisdijen
Ukke Ukke Ukke Ukke Ukke, met zo'n kop gaat het niet lukken.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zulke dames moeten niet verdwijnen. Lak aan het modebeeld, lak aan het schoonheidsideaal, zulke verschijningen wil ik meer zien.
Wel ideaal als contragewicht voor op de tractorquote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zulke dames moeten niet verdwijnen. Lak aan het modebeeld, lak aan het schoonheidsideaal, zulke verschijningen wil ik meer zien.
Juist wel, zoveel onschuld, zoveel trouw, zoveel passie straalt zij uit.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ukke Ukke Ukke Ukke Ukke , met zon kop gaat het niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |