abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99669569
Deze:

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Bento voor morgenvroeg is klaar:
[ afbeelding ]
mini tomaatjes, kipzout, eitje en wat snoepjes van de toko
mini quiches (nu nog bevroren, na een nachtje in de koelkast fijn ontdooid en morgenmiddag prima te eten. :9 )
Hier heb ik de helft van de tomaatjes, een snoepje en één miniquiche maar weer mee naar huis genomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99669611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:07 schreef Cat22 het volgende:
Deze:

[..]

Hier heb ik de helft van de tomaatjes, een snoepje en één miniquiche maar weer mee naar huis genomen.
Oh, jij eet gewoon heel weinig :P
pi_99669658
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:08 schreef Inu het volgende:

[..]

Oh, jij eet gewoon heel weinig :P
Eerste keer dat ik dat hoor. _O-
Maar ik ben dan ook een avondlijke snoeper eter. :@
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:09:47 #154
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_99669680
Ik heb ook aan een bento niet genoeg... dus die houd ik voor lunch. Voor tussendoor neem ik extra dingen mee! En ik probeer zwaarder te ontbijten want ik eet te weinig 's morgens...

Het boekje met lunchgerechtjes kon ik vandaag niet vinden bij de action hier... jammer!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:44:57 #155
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99675015
nou ik heb eerst maar eens de look-a-like Bento van Dora gehaald bij de Xenos. ¤1,99 kost ie. Van de buitenkant lijkt het op een gewone lunchtrommel maar binnenin zit dus een extra laag die niet heel hoog is (de rand is 1cm hoog ongeveer maar er past ongeveer 2 a 2,5 cm qua hoogte in. Als het stevig is zoals wraps of een ei/omelet etc dan wil het wel..
Ze hadden ook een look-a-like Bento van Hello Kitty maar die was meer picknick idee. Best hoog, een cm of 10. En dan bovenin voor de helft een klein pakje. Ze hebben er momenteel wel meer bakjes waar je er 2 van in elkaar kan zetten. Ronde bakjes met daarin een koelelement ring waar je dan weer een ander kleiner bakje in kan hangen. Op zich leuk maar het leek me niet handig stapelen. Vooral handig als je een salade in de grote bak meeneemt en misschien nog wat kleine dingetjes in het kleine bakje.

Ze hebben nu trouwens ook van die "ijsblokjes" in de vorm van sterretjes in het geel bij de AH. Ze zijn erg schattig. Alleen had ik net 3 dagen daarvoor al de vierkante variant bij de Action gekocht die al in de vriezer lagen ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_99681554
bij de hema hebben ze nu ook leuke dieren cookiecutters die ook goed werken met groente en brood! :D

6 voor 2,50 geloof ik..
Gek? kan je dat eten?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 juli 2011 @ 22:19:17 #157
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99681980
Kiek hier dan :D
http://en.monbento.com/

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:31 schreef RobinOok het volgende:
Bentobox is dus nog niet gearriveerd. Feestje al wel geweest.
Ach ja. Eigen schuld, dikke bult. had ik maar eerder moeten bestellen.
Jammer Robin! Mocht je er niks mee kunnen en 'm kwijt willen, wil ik 'm wel overnemen eventueel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:24:25 #158
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99682302
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef quickstepster het volgende:
bij de hema hebben ze nu ook leuke dieren cookiecutters die ook goed werken met groente en brood! :D

6 voor 2,50 geloof ik..
don't you tempt me ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99689321
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

don't you tempt me ;(
maar ze zijn leuheuk!
Gek? kan je dat eten?
pi_99695702
Ze hebben nu trouwens bij de Xenos ook iets geniaals; een trommel met koeleenheid erin. In het rond en rechthoekig en bij de ronde zit er nog een apart kleiner bakje bij (voor saus oid) en een lepeltje :)
pi_99695909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:42 schreef Inu het volgende:
Ze hebben nu trouwens bij de Xenos ook iets geniaals; een trommel met koeleenheid erin. In het rond en rechthoekig en bij de ronde zit er nog een apart kleiner bakje bij (voor saus oid) en een lepeltje :)
:9~
pi_99700442
bij de kruidvat hebben ze nu kleine, platte koelelementen! 2 voor 69 cent.
past denk ik net in de bento, of anders iig makkelijk in de tas/draagdoek erbij!
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:10:27 #163
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99701644
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:42 schreef Inu het volgende:
Like I said 3 posts boven je :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:39:38 #164
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_99702616
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Sjeen het volgende:
Jammer Robin! Mocht je er niks mee kunnen en 'm kwijt willen, wil ik 'm wel overnemen eventueel...
Gisteren werd ie bezorgd. Twee dagen te laat, maar op zich best op tijd.
Dank je voor het aanbod Sjeen, maar al die moeite voor zo'n klein, plastic dingetje. Ach, ik hou 'm wel en kijk of er een volgende gelegenheid komt. 't Kind is nog klein. ;-)
pi_99703294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Like I said 3 posts boven je :p
Oh, sorry :D Ik had alleen van de Dora bento onthouden :P Die ik trouwens niet heb gezien... wel die van Hello Kitty idd...
pi_99711939
oehh! goeie site: http://www.cookstore.be/nl/assortiment/voorraaddozen-2
allerlei thermo bento's perfect voor soep, en dubbel geisoleerd, kan gewoon in de vaatwasser en de magnetron :D

en deze, weet niet offie al gepost is: http://www.japanesefoodshop.co.uk
veel mooie frutsels, en veel snoep, nori, en benodigdheden!

en de beste: https://www.allthingsforsale.com erg goedkoop in verhouding, en ze hebben erg veel spul, inc thermotassen, besteksetjes, dividers, alles wat je kan bedenken!

[ Bericht 30% gewijzigd door quickstepster op 20-07-2011 18:30:30 ]
Gek? kan je dat eten?
pi_99845563
Ow :')
Toko-en is heul niet goed voor den portemonnee :+

Sushi-rijst, sushi-azijn, nori, sushi-vormpjes, jelly-poeder, onigiri-vormpjes, sojabonen, sesamzaad *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:48:07 #168
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99846641
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef tombolafan het volgende:

Sushi-rijst, sushi-azijn, nori, sushi-vormpjes, jelly-poeder, onigiri-vormpjes, sojabonen, sesamzaad *O*
*O*
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:04:37 #169
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_99852543
Laatst even voor je bij Wah Nam Hong gekeken, Mirjam. Zak met zwart sesamzaad, 400g voor 1,95. Da's niet duur toch? Maar dat ligt dan niet in het Japanse schap, maar bij de andere gedroogde bonen/peulen/zaden/etc. Zal bij andere toko's voor vergelijkbare prijzen te koop moeten zijn.
pi_99860564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef tombolafan het volgende:

sushi-azijn, onigiri-vormpjes, blank sesamzaad (10 cent duurder dan zwart sesamzaad), hulpstukjes voor eetstokjes (voor dummies) *O*
Samen met Tombo gesjopt, wat ik van haar lijstje in haar quote heb geschrapt had ik al. _O-
O+ Onigiri-vormpjes. O+
pi_99860754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:08 schreef quickstepster het volgende:
oehh! goeie site: http://www.cookstore.be/nl/assortiment/voorraaddozen-2
allerlei thermo bento's perfect voor soep, en dubbel geisoleerd, kan gewoon in de vaatwasser en de magnetron :D

en deze, weet niet offie al gepost is: http://www.japanesefoodshop.co.uk
veel mooie frutsels, en veel snoep, nori, en benodigdheden!

en de beste: https://www.allthingsforsale.com erg goedkoop in verhouding, en ze hebben erg veel spul, inc thermotassen, besteksetjes, dividers, alles wat je kan bedenken!
Ik word er hebberig van. :D :@
  zondag 24 juli 2011 @ 00:17:02 #172
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99861392
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef RobinOok het volgende:
Laatst even voor je bij Wah Nam Hong gekeken, Mirjam. Zak met zwart sesamzaad, 400g voor 1,95. Da's niet duur toch? Maar dat ligt dan niet in het Japanse schap, maar bij de andere gedroogde bonen/peulen/zaden/etc. Zal bij andere toko's voor vergelijkbare prijzen te koop moeten zijn.
ok, cool, thanks :)
valt idd mee :)
ik vind het zo leuk, wit en zwart door elkaar :D
pi_99871276
Zo, ik heb mijn kast omgebouwd en mijn bento spullen hebben meer plek. Het is nog niet zo georganiseerd als ik zou willen, maar alles kan weer lekker bij elkaar liggen nu. O+

Misschien vanmiddag mijn nieuwe onigirivormpjes proberen. *O*
pi_99891855
Onomnomnom!
Ik heb komkommertjes in het zuur, eitjes in vormpjes en onigiri die ik morgen nog ga bestrooien met zelfgemaakte gomasio.

Paar gehaktballetjes en jelly uit de vriezer erbij en mijn bento voor morgen is klaar. :9
pi_99892065
morgen ook mijn eerste bento :D er gaat inzitten:
- pannenkoekje
- blokje chocola
- rundersalade
- mais, komkommer en paprika
- gehaktballetjes
- gekookt ei (helaas zonder leuk vormpje :P
- als het nog past een restje rijst

als ik genoeg tijd heb maak ik morgenochtend een foto!
Gek? kan je dat eten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')