Oef. Dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hier. Jullie zijn nog erger dan apple gebruikers.
Roel!!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen je volgt. Ik heb genoeg activiteit in de streams.
"aiaiaiaiaiaiaiaiai" *boem*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal irritante fundamentalists.
Hah ik ben beidequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populairquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
"Google+ is what could possibly be considered Google’s third attempt at Social networks. With the failure of Wave and Buzz"
Uhmm... En Orkut?
Brazilie & India.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:14 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populair
Klopt, maar dan tel ik er dus vier? Orkut, Wave, Buzz, G+..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:14 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populair
Oeh een gefrustreerde fanboy.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hah ik ben beide, suck my .... en rot gewoon op hier
.
Hallo kortzichtige DutchErrorist, ik heb een G+ account en een macbook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verzondenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef spiedermann het volgende:
iemand een invite over?
spiederman op een mailadres van gmail op een punt com
aub dankuwel
Verzondenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef AardEngel het volgende:
iemand nog een invite over? post.sven at gmail punt com
Hallo. Nu niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hallo kortzichtige DutchErrorist, ik heb een G+ account en een macbook.
En nu?
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?quote:
Ajoh, het is toch gewoon een beetje een strijd of niet? En ik plaats die plaatjes gewoon omdat ik er om moet lachen/ze informatief zijn. Voro facebook zou ik het net zo goed doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?Zeggen dat Google plus beter is dan facebook vanwege 1 input vakje
?
Wow.
Daarnaast kon je ook agnostisch of atheistisch invullen in dat religie vakje, en je kan natuurlijk net zo hard in de bragging rights zetten dat je cool bent omdat je in god gelooft oid.
Dus
Anders bekijk je dat poppetje ff wat erbij getekend isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?Zeggen dat Google plus beter is dan facebook vanwege 1 input vakje
?
Wow.
Daarnaast kon je ook agnostisch of atheistisch invullen in dat religie vakje, en je kan natuurlijk net zo hard in de bragging rights zetten dat je cool bent omdat je in god gelooft oid.
Dus
https://plus.google.com/117388252776312694644/posts/bGJPTALDkDequote:Google+ To Pass 10,000,000 Users Tomorrow (on 7/12)
Net iets sneller.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:09 schreef iBenny het volgende:
Koen, haal je mail maar weg... invite is verstuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |