Ach, hij heeft nu in ieder geval geleerd hoe je moet zuipen....quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk de grootste player daar
En daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nu in ieder geval geleerd hoe je moet zuipen....
Huppelkind is tof.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
Het is de drank, verdommequote:Op zondag 10 juli 2011 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok that's it wie ben je en waar heb je samzz gelaten?
Sinds wanneer doen we dat op FOK!?quote:
Dat ze bij google werken?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Een pagina verder lezen en je ontdekt gewoon over wie het ging, maar dat geeft niet hoor.
Drank is de hoop in bange dagen voor iedereen die oud en lelijk wordt.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die 39 jarige van gister werd er inderdaad niet lelijker op!
Dit dus....quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we dat op FOK!?![]()
Het zijn geen echte namen, geen prive gegevens en geen foto's.
Volgens mij was de regel altijd dat je dan lekker niet op een meet moet komen.
Vind ik ook hoor, dit is wel erg flauw. Dan moet je je lekker gedragen ook, op een meet.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we dat op FOK!?![]()
Het zijn geen echte namen, geen prive gegevens en geen foto's.
Volgens mij was de regel altijd dat je dan lekker niet op een meet moet komen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Drank is de hoop in bange dagen voor iedereen die oud en lelijk wordt.!
Juist, daarom heb ik een fles whiskey in mn auto liggen voor als het echt te erg wordtquote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Drank is de hoop in bange dagen voor iedereen die oud en lelijk wordt.!
Het is dan ook een waardeloze mod die iets te graag edit.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, dit is wel erg flauw. Dan moet je je lekker gedragen ook, op een meet.
Nouquote:
Ga jij hem even aanmoedigen om nog meer weg te halen....quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Een pagina verder lezen en je ontdekt gewoon over wie het ging, maar dat geeft niet hoor.
De condoom scheurde.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dan lees carooltje zeker mee
was het leuk met monopoly op de wc?
waar ging t mis? zo moeilijk is neuken niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |