Wait, wut?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Damn, is wiet al net zo gevaarlijk als cornflakes?
Het grootste gedeelte van de bevolking heeft zijn leven gewoon op orde en heeft dus ook niet de behoefte om aan hun leven te ontsnappen d.m.v. drugsgebruik.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:29 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een naïeve gedachte is. Ik denk eerder dat half Nederland z'n bed niet meer uit zal komen om de toko draaiende te houden.
De meeste junks functioneren gewoon niet meer voldoende om te kunnn meedraaien.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Echt ijzer in Special K van Kellogg's Cornflakes
quote:
Kun jij niet denken?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:51 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
[..]
Ah, de redenering van een gebruiker. Gewoon blijven hopen vriend, dan gaat het vast wel een keer gebeuren.
Het grootste deel is anders grootgebruiker alcohol, nicotine en caffeine.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de bevolking heeft zijn leven gewoon op orde en heeft dus ook niet de behoefte om aan hun leven te ontsnappen d.m.v. drugsgebruik.
Dan zou het zijn "In Sovjet Rusland, drugs eten jou", en niet "In Soviet Russia, drugs eat you". Twee talen door elkaar kennie hequote:
Doet dit afbreuk aan mijn punt? Nicotine en cafeïne worden niet gebruikt om aan emotionele problemen te ontsnappen en maar een klein deel van het totale aantal alcoholgebruikers is echt alcoholist.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het grootste deel is anders grootgebruiker alcohol, nicotine en caffeine.
That det zomear ken in nederlendquote:Op zondag 10 juli 2011 14:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan zou het zijn "In Sovjet Rusland, drugs eten jou", en niet "In Soviet Russia, drugs eat you". Twee talen door elkaar kennie he
Heroïne maakt je euforisch.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:48 schreef TheGame het volgende:
[..]
Doet dit afbreuk aan mijn punt? Nicotine en cafeïne worden niet gebruikt om aan emotionele problemen te ontsnappen en maar een klein deel van het totale aantal alcoholgebruikers is echt alcoholist.
Iemand die goed in het leven staat zal nooit een heroïne-junk worden, want voor zo iemand heeft heroïne totaal geen waarde. Heroïne maakt je gevoelloos en waarom zou je dat willen als je geen negatieve gevoelens hebt waaraan je wilt ontsnappen?
Je voelt je "euforisch" omdat je geen negatieve emoties voelt. Als je deze niet in sterke mate hebt is dit effect ook een stuk minder waardevol.quote:
Zou kunnen. Maar alsnog ben je niet gevoelloos, je negatieve emoties verdwijnen, positief blijft over.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:24 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je voelt je "euforisch" omdat je geen negatieve emoties voelt. Als je deze niet in sterke mate hebt is dit effect ook een stuk minder waardevol.
Maar zijn dit dezelfde positieve emoties die je nuchter hebt, of wordt alles vervangen door het "ik voel me goed want ik voel niks"-gevoel?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar alsnog ben je niet gevoelloos, je negatieve emoties verdwijnen, positief blijft over.
Klopt, het is nogal lastig te bewijzen. Objectief, that is. Laten we het maar houden op "je wordt euforisch".quote:Op zondag 10 juli 2011 15:50 schreef TheGame het volgende:
[..]
Maar zijn dit dezelfde positieve emoties die je nuchter hebt, of wordt alles vervangen door het "ik voel me goed want ik voel niks"-gevoel?
Ik vermoed het laatste, maar hier is niet veel over te vinden, omdat vrijwel alle ervaringsdeskundigen in zo'n negatieve spiraal zitten dat ze nog amper positieve gedachten hebben.
er is natuurlijk een verschil tussen vrijgeven en vrijgeven. hoewel de minder gevaarlijke drugs(hash/xtc/paddo's/lsd/etc) wat mij betreft gewoon in een smartshop/coffeeshop verkocht zouden moeten worden met leeftijdsgrens van 21 oid, moet je voor de zwaar verslavende middelen als heroine alleen zooi beschikbaar stellen aan de al verslaafde gebruiker. het is niet perfect, maar zeker omdat heroinegebruik toch al aan het teruglopen is, is het beter om het voor huidige verslaafden de drug(of een substitutie) gratis ter beschikking te stellen, inclusief toegang tot een afkick programma, en de drug zelf in elk geval illegaal houden voor de rest van de gebruikers.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:15 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
[..]
Goed, dan wordt pure coke en heroïne voortaan vrij verkocht bij de Etos en de Kruidvat. Wat denk jij dat er dán gaat gebeuren? Even serieus nu heh.
Dan krijg je weer gezeik met, wanneer ben je verslaafd. Mensen die een paar keer heroïne geprobeerd hebben, beweren dat ze die-hard gebruikers zijn. Waardoor ze makkelijk kunnen scoren.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:19 schreef Asphias het volgende:
[..]
er is natuurlijk een verschil tussen vrijgeven en vrijgeven. hoewel de minder gevaarlijke drugs(hash/xtc/paddo's/lsd/etc) wat mij betreft gewoon in een smartshop/coffeeshop verkocht zouden moeten worden met leeftijdsgrens van 21 oid, moet je voor de zwaar verslavende middelen als heroine alleen zooi beschikbaar stellen aan de al verslaafde gebruiker. het is niet perfect, maar zeker omdat heroinegebruik toch al aan het teruglopen is, is het beter om het voor huidige verslaafden de drug(of een substitutie) gratis ter beschikking te stellen, inclusief toegang tot een afkick programma, en de drug zelf in elk geval illegaal houden voor de rest van de gebruikers.
Ja dat doet nogal wat af aan jouw mening ja, daar rustte namelijk alles opquote:Op zondag 10 juli 2011 14:48 schreef TheGame het volgende:
[..]
Doet dit afbreuk aan mijn punt? Nicotine en cafeïne worden niet gebruikt om aan emotionele problemen te ontsnappen en maar een klein deel van het totale aantal alcoholgebruikers is echt alcoholist.
Iemand die goed in het leven staat zal nooit een heroïne-junk worden, want voor zo iemand heeft heroïne totaal geen waarde. Heroïne maakt je gevoelloos en waarom zou je dat willen als je geen negatieve gevoelens hebt waaraan je wilt ontsnappen?
Daarom geeft geen enkel land hero weg, alleen evt methadon, goedkope hero voor junksquote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gezeik met, wanneer ben je verslaafd. Mensen die een paar keer heroïne geprobeerd hebben, beweren dat ze die-hard gebruikers zijn. Waardoor ze makkelijk kunnen scoren.
Ik beweerde niks anders.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Daarom geeft geen enkel land hero weg, alleen evt methadon, goedkope hero voor junks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |