Volgens mij ook maar het is wel een vage reactie van de desbetreffende aangezien ze niets ontkentquote:
die speelt natuurlijk mee. dohquote:Op zondag 10 juli 2011 03:53 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ook maar het is wel een vage reactie van de desbetreffende aangezien ze niets ontkent
Jongen vind meisje leuk, meisje vind van niet en wijst hem af. Nu moet jongen volgens haar vriendinnen neuken wat niet eens ontkent word of word niet gezegd: 'doe eens normaal joh'. Jongen denkt Wtf ?quote:
En er stond nog in dat ze me onaardig vond doen. Maar nogmaals het is via een ander nummer dus het kan zo die vriendin zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 04:05 schreef Regenaar het volgende:
Ze heeft ook nog een sms gestuurd via een andere telefoon met daarin: je hebt me nu echt geraakt hoor xx dinges
Ik laat me niet meer gek maken. Maar ik denk over alles na als ik in bed lig dus dat was de orde van de dagquote:
Dit gaat nog wel een tijdje door denk ik maar ik vind het op een manier ook wel grappig omdat ik niet blindly in love meer benquote:
Ga zo door.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:45 schreef Regenaar het volgende:
Info: ik ben 16 degene die ik zou moeten neuken is ook 16 ik vond haar ooit leuk maar na dat ik duidelijk afgewezen ben heb ik dat links laten liggen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Doen durf of de waarheid is een bitch.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:44 schreef Curuu het volgende:
Stuur der maar een smsje dat als het geen grap is ze altijd welkom is
beiden niet. Je moet het totaal negeren.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Vooral niet happen.
[..]Dat zou wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |