Nog een fan!!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
MahaHIIIIII, mahaHOEOEOEOE, mayaHAAAAAAA, mahaHAHA!![]()
Ik moet nog bijkomen van een spannende zondagmiddag in Emmen!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef minthy het volgende:
EditorsPotdomme, wat een muziek
![]()
En wat een rust hier
Oeh... Vertel?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet nog bijkomen van een spannende zondagmiddag in Emmen!
soort zoekt soortquote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had sjans van een baviaan in de dierentuin
Tof!! Dat had ik onlangs met een van de giraffes daar, helaas stukgelopen doordat hij niet in mijn Polo paste...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had sjans van een baviaan in de dierentuin
ik vind jouw billen ook niet te versmadenquote:
Wat een topicwendingquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind jouw billen ook niet te versmaden
jaja, jouw billen zijn ook meer dan prima!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, jouw billen zijn ook meer dan prima!
dit topic is niet te vinden op girafFok! hoor....quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je dat niet zo openbaar gooien, straks leest die giraffe mee en fapt hij zich suf...
Ja maar gratis wifi in de dierenverblijven, ik wil niet dat hij zich teveel opfoktquote:Op zondag 10 juli 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit topic is niet te vinden op girafFok! hoor....
dat is in elke browserquote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef minthy het volgende:
Handig nieuwtje in IE, er komt een 1-tje te staan boven in de taakbalk bij dit topic als er iemand heeft gepost
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar gratis wifi in de dierenverblijven, ik wil niet dat hij zich teveel opfokt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |