Ik kreeg gister een dikke envelop met informatie dingen. Waaronder dus van de Juridische Faculteit Vereniging. Die organiseert dat introkamp dus voor Rechten. Dus ik ben nu ook bezig met allerlei aanmeldingsdingen aangezien ik ook pas net de week voor dat alles weer 'normaal' thuis ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Flink kamp wordt dat dan, maar hoe weet je dat?
Ooh vandaar. Krijg ik vast ook nog wel genoeg toegestuurd, moet me nog steeds opgeven voor de Keiweek bedenk ik me netquote:Op zondag 10 juli 2011 14:44 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een dikke envelop met informatie dingen. Waaronder dus van de Juridische Faculteit Vereniging. Die organiseert dat introkamp dus voor Rechten. Dus ik ben nu ook bezig met allerlei aanmeldingsdingen aangezien ik ook pas net de week voor dat alles weer 'normaal' thuis ben.
Ja vast wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh vandaar. Krijg ik vast ook nog wel genoeg toegestuurd, moet me nog steeds opgeven voor de Keiweek bedenk ik me net.
Whoopie.. 10 dagen is het toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:48 schreef emzor1994 het volgende:
Net opgegeven voor intro Rechten in Nijmegen
Ik heb nog wel ketchup nodigquote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, we gaan om half 6 dicht, dus je kom maar
Ehm, weet het nog niet. Moet eerst een fatsoenlijk (ja, want de 1e reactie op m'n mail van de studieadviseur was een antwoord op een vraag die ik geeneens gesteld had..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij komt dus ook? Misschien zie ik je nog wel bij die gezamenlijke activiteiten
Etsoeeequote:
Klaar natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Etsoeee. Pauze of al klaar met werken?
Morgen lekker om 6 uur op...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klaar natuurlijk.morgen lekker vrij
hoe was uw dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |