Met dank aan Koekjestrommelquote:
Ik wist hetquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga op donderdag 18 augustus naar Lowlands toe, dan duurt dat t/m 21 augustus. Nouja, eigenlijk 22 augustus, want het zal rond een uur of 1 ('s nachts) afgelopen zijn. Dan ga ik meteen naar huis toe en zal ik zo tussen 4 en 5 thuis zijn. Om 11.30 moet ik bij mijn nieuwe opleiding zijn introductiedag. Nadat ik dat gehad heb is er een feest in de binnenstad van Eindhoven. Als dát feest is afgelopen gaan we meteen op introductiekamp t/m donderdag. Kortom, I'm fucked.
Rol met kaasquote:
Waarvan, de faculteit? Heb er nog niets over gehoord, zou best kunnen want 5 september begint het jaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:21 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Trouwens ik heb ook nog een gewoon introkamp 2,3,4 sept. Jij ook?
Ja van de faculteit is dat.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Rol met kaas![]()
[..]
Waarvan, de faculteit? Heb er nog niets over gehoord, zou best kunnen want 5 september begint het jaar.
Flink kamp wordt dat dan, maar hoe weet je datquote:
Ik kreeg gister een dikke envelop met informatie dingen. Waaronder dus van de Juridische Faculteit Vereniging. Die organiseert dat introkamp dus voor Rechten. Dus ik ben nu ook bezig met allerlei aanmeldingsdingen aangezien ik ook pas net de week voor dat alles weer 'normaal' thuis ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Flink kamp wordt dat dan, maar hoe weet je dat?
Ooh vandaar. Krijg ik vast ook nog wel genoeg toegestuurd, moet me nog steeds opgeven voor de Keiweek bedenk ik me netquote:Op zondag 10 juli 2011 14:44 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een dikke envelop met informatie dingen. Waaronder dus van de Juridische Faculteit Vereniging. Die organiseert dat introkamp dus voor Rechten. Dus ik ben nu ook bezig met allerlei aanmeldingsdingen aangezien ik ook pas net de week voor dat alles weer 'normaal' thuis ben.
Ja vast wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh vandaar. Krijg ik vast ook nog wel genoeg toegestuurd, moet me nog steeds opgeven voor de Keiweek bedenk ik me net.
Whoopie.. 10 dagen is het toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:48 schreef emzor1994 het volgende:
Net opgegeven voor intro Rechten in Nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |