Ik heb nog wel ketchup nodigquote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, we gaan om half 6 dicht, dus je kom maar
Ehm, weet het nog niet. Moet eerst een fatsoenlijk (ja, want de 1e reactie op m'n mail van de studieadviseur was een antwoord op een vraag die ik geeneens gesteld had..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij komt dus ook? Misschien zie ik je nog wel bij die gezamenlijke activiteiten
Etsoeeequote:
Klaar natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Etsoeee. Pauze of al klaar met werken?
Morgen lekker om 6 uur op...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klaar natuurlijk.morgen lekker vrij
hoe was uw dag
Moooiquote:Op zondag 10 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klaar natuurlijk.morgen lekker vrij
hoe was uw dag
Dankuwelquote:
Doet hij altijd wel.quote:
WIST JE DAT JORDY...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet hij altijd wel.
Maar hij staat op afwezig op msn, dus zal wel weg zijn.Dus we kunnen gerust over hem roddelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
WIST JE DAT JORDY...Dat is een grapje toch? Ik wil niet meeten met jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het is geen grapje. Ik vond dat je het moesten weten...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is een grapje toch? Ik wil niet meeten met jongens
Wat een snotjongquote:Op zondag 10 juli 2011 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, het is geen grapje. Ik vond dat je het moesten weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |