Oh, ik ga wel vaker over dezelfde plekken, maar je hebt ook zelf wel door of je de huid kapot trekt of niet neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef Oognip het volgende:
Hara, hoe vaak kam je je kat met de furminator? En op de verpakking stond dat je niet meer dan 1x over dezelfde plek mag kammen, doe je dat ook niet?
Maar daar moet ze nog van horen of ze erheen mag, toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Morgen komt ook Pluisje naar Nederland![]()
![]()
![]()
Die vind ik nog wel de leukste van de 3
gewoon bivakmuts op, boos kijken en gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar daar moet ze nog van horen of ze erheen mag, toch?
Ik doe ook paar keer over dezelfde plekken. Lijkt me ook dat je wel merkt als je de huid kapot trekt. Ik kam ze zo'n 2x per weekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik ga wel vaker over dezelfde plekken, maar je hebt ook zelf wel door of je de huid kapot trekt of niet neem ik aan.
Ik doe sowieso elke paar maanden en dan komt er weer aardig wat, maar tussendoor wat bijhouden is wel aan te raden. Ik ben meestal te lui
Strega doelde denk ik meer op de kaart die erbij zit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, die is binnen ja, ben nu net weer onderweg terug uit Leeuwarden, dus ga zondag even de boel branden en op de post doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</Pagan>De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Strega het volgende:
<Pagan>
[..]
Strega doelde denk ik meer op de kaart die erbij zit.![]()
Doe vooral rustig aan, er is geen haast bijhahaha, ja die zat er ook bij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</Pagan>![]()
oh, en die postzegels maakt natuurlijk helegaar niets uit
🐙
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hahaha, ja die zat er ook bij ja![]()
oh, en die postzegels maakt natuurlijk helegaar niets uit
<Pagan>quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
gisteren om de vakantie in te luiden een fles Glenlivet 18 jaar gehaald
ja, we tutoyeren elkaar, maar begon niet een aanzienlijk aantal single malts met Glen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
<Pagan>
Veel plezier met Glen. Je mag toch wel Glen zeggen?
</Pagan>
Of Mc/Mac geloof ik, alleen McDonalds vertrouw ik niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, we tutoyeren elkaar, maar begon niet een aanzienlijk aantal single malts met Glen?
Whisky in een grote kartonnen beker van een halve literquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Of Mc/Mac geloof ik, alleen McDonald vertrouw ik niet.
Vast niet bij de McDrive. *hips*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whisky in een grote kartonnen beker van een halve liter
Veel plezier, maak er een mooie avond van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga uitloggen en de honden uitlaten en Baaf oppikken
veel plezier!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga uitloggen en de honden uitlaten en Baaf oppikken
Snuf, snuf. Ik bespeur een hint van vanille.quote:
k kreeg vanmiddag een fles bier van de benedenbuurman in de handen gedrukt, iets van duits bier met lemon.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Snuf, snuf. Ik bespeur een hint van vanille.
oh yesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, die kon ik ooit goed nadoen. Alleen Oh behave dan, maar toch.
Krijg je daar geen eelt van op je ziel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Joa, vind ik niet leuk. Deze klik ik elke maand ongeveer weer eens aan
Maf hè! Wel internet in de trein, maar geen toilet meer. Hoezo primaire levensbehoefte.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
treininternet is niet snel genoeg voor youtube ontdek ik net
maar dan moet je toch nog een abo hebben bij bv kpn oid? of minuten kopen toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
treininternet is niet snel genoeg voor youtube ontdek ik net
belachelijk hequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Maf hè! Wel internet in de trein, maar geen toilet meer. Hoezo primaire levensbehoefte.
geniet ervan!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
oh vanaf maandag begint m'n vakantie, ik heb er echt zin in, lekker volgepland
Nee, das bij de kpn hotspots op de stations en zo. Het internet in de intercity's is via t-mobile, maar is dus gratis. Je moet alleen na het inloggen op de site waar je automatisch naar toe gestuurd wordt accoord gaan met de voorwaarden. Het is nog in testfase dus tot 2013 is het gratis, daarna weten ze het nog niet. Ze gaan nu ook beginnen met het plaatsen van internet in de dubbeldekkers, nu waren alleen de koplopers voorzien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan moet je toch nog een abo hebben bij bv kpn oid? of minuten kopen toch?
Net dus pas gelezen, net thuisquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Daar mag ze wel heen hoor..ze moet alleen ff met een andere stichting nog afspreken, maar had haar al een berichtje gestuurd vandaag dat ze nog even moest mailen naar die andere stichting.![]()
Hopelijk morgen ook nieuwe foto's van Pluisje.
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 10 juli 2011 03:09 schreef Harajuku. het volgende:
En daar ging een gehaktbal, hoerige kutkat
Nee dat heb ik niet meegekregenquote:Op zondag 10 juli 2011 03:14 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt zeker niet meegekregen dat het vanochtend ook al twee droge worsten waren.
Je opa dus? Gecondoleerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
Hmmm, zou gaan gamen bij een vriend vanavond, maar hoor dus net van m'n vader dat zijn vader is overleden. Is een beetje sneu om dan snel weer weg te gaan.
Goedemorgen Vamp hoe is het met de zieke jongen?quote:
Weer aardig opgeknapt gelukkig!quote:Op zondag 10 juli 2011 07:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Goedemorgen Vamp hoe is het met de zieke jongen?
ok dat wist ik niet, dacht dat je altijd in moest loggen, maar goed om te weten, thnxquote:Op zondag 10 juli 2011 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, das bij de kpn hotspots op de stations en zo. Het internet in de intercity's is via t-mobile, maar is dus gratis. Je moet alleen na het inloggen op de site waar je automatisch naar toe gestuurd wordt accoord gaan met de voorwaarden. Het is nog in testfase dus tot 2013 is het gratis, daarna weten ze het nog niet. Ze gaan nu ook beginnen met het plaatsen van internet in de dubbeldekkers, nu waren alleen de koplopers voorzien.
Fijn!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef Greys het volgende:
![]()
Wie zijn er aan het daten?
Ik ga even teruglezen geloof ik
Sauna was zo geweldig vandaag! Enorm genoten!
Zelfs tot sluitingstijd (23.30 uur) gebleven! Van jullie bon!![]()
volgens mij de vader van zijn vriend, althans zo lees ik t.quote:
Kijkquote:Op zondag 10 juli 2011 06:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh yeah
![]()
Ik zit te wachten tot ik naar het station kan lopen voor de eerste trein naar Maastricht![]()
Maar goddomme, wat was die man goed zeg
Die fotoquote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat nou![]()
Toch lief dat we aan je dachten?![]()
Die was wel heel erg jaquote:
Maar jij bent een bikkelquote:Op zondag 10 juli 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Watje Ing!
Ik was vrijdag om 7 uur op, lag om 5.30 in bed, om 11 uur weer op gisteren, en nog niet geslapen , zelfs niet in de trein
Kliekjesquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. heeft Tombo een foto gesmst van haar potentiele huwelijkskandidaat met mij ernaast, waarop ik duidelijk liet zien wat ik er van vond![]()
En haaaaai Gb en Elies
Dat!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:36 schreef Takaiki het volgende:
Terug van Bospop![]()
Was erg gezellie (zoals altijd met Bospop) en leuke energieke acts![]()
En sind wanneer deelt de Margriet kaarten uit voor dit festival?![]()
![]()
Okee, ik kak in, dus ik ga slaapjes doen![]()
![]()
En onze mening wordt niet op prijsgesteld of zoquote:
Ik ben niet oud.quote:
Spannend en leuk!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:26 schreef Greys het volgende:
Zometeen naar Caramela kijken
SpannendBink gaat mee!
Kun je stoppen met posten in EFS en FF tegelijk?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In Heemstede, drie kwartier rijden ongeveer
Caramela... is daar ook een Nederlandse vertaling voorquote:Op zondag 10 juli 2011 12:26 schreef Greys het volgende:
Zometeen naar Caramela kijken
SpannendBink gaat mee!
Hoi Tha_Erik. Nu ben je besmet.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
SHIIIINNNEEE SHIIIIINNNEEE SHIIIINNNNEEEE!
Toffee!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Caramela... is daar ook een Nederlandse vertaling voor
Gezellig he, zo'n uitwisselingsprogrammaquote:Op zondag 10 juli 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
SHIIIINNNEEE SHIIIIINNNEEE SHIIIINNNNEEEE!
Die orenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Onderweg. Bink vindt het ook spannend
[ afbeelding ]
Wat een drupkequote:Op zondag 10 juli 2011 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.sos-strays.nl/nederlands/caramela_foto.html
Weinig online geweest afgelopen week, dus geen idee wie Panda isquote:
Oh, ik weet ook niet waar ze die vandaan gehaald hebben dus kan zo snel geen foto vindenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weinig online geweest afgelopen week, dus geen idee wie Panda is
Die had ik nog niet gezien! Wat een lekkertje.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
S heeft deze doggie zelf uitgezochtquote:Op zondag 10 juli 2011 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die oren![]()
![]()
Heb je nog een foto van Toffee?![]()
En uiteraard veel plezier![]()
Lief dat S. de F1 wil missen voor Tha Doggie
Ahwquote:Op zondag 10 juli 2011 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
Aaaaawquote:Op zondag 10 juli 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
S heeft deze doggie zelf uitgezocht
En ook zelf gebeld gister met stichting en gastgezin.
Hij was idd wel even de F1 vergeten
Spannennndddd!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Nog een kwartiertje! Zouden er tussen 13 en 13.30 zijn
Dan zijn jullie iig ruim op tijdquote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Nog een kwartiertje! Zouden er tussen 13 en 13.30 zijn
Zie je haar al zitten straksquote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze zijn der bijnaaa, ze zijn der bijnaaaa, maar nog niet helemaal.![]()
HELEMAAAAAL
Maria Callasquote:
Dat doet ze zo hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie je haar al zitten straks
"Leuk verhaal, maar heeft u een moment? Even een foto maken en uploaden voor mijn onlinevrienden."
She'd better!quote:
Dat ze anders ook niet terug hoeft te komenquote:
Deze is niet zielig! Die rent en springt alleen maar omdat ze het leven zo dolletjes vindt.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ze anders ook niet terug hoeft te komen
Dus
Ownee, ik was van de 'niet teveel zielige hondjes online aub'
Kan niet. Dan had ze hier al gepost.quote:
Dan gaat ze toch even 'naar 't toilet'quote:Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Goodbye het volgende:
Nou, S. had gister gebeld met die vrouw en toen had hij haar al een half uur aan de lijn. Dus irl zal dat ook wel lekker lang duren!
Ja, ze zal toch wel moeten plassen van de spanning?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch even 'naar 't toilet'
Of Bink heeft Caramel opgegeten en nu proberen ze heur er weer uit te pulkenquote:
Wie wilde er nu geen zielige hondenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of Bink heeft Caramel opgegeten en nu proberen ze heur er weer uit te pulken
Of het gaat zo fantastisch dat ze ons gewoon vergeet.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef Ynske het volgende:
volgens mij doet ze het met opzetom ons in spanning te houden
Dat hoop ik ja!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of het gaat zo fantastisch dat ze ons gewoon vergeet.
Knuffel is hetquote:
wat een snoetjequote:
Carmen net voor haar klysma.quote:
Jij toch wel, ze gooiden Boris ook zo bij je in de auto.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
Neeee je mag de hond niet zomaar meenemen
Volgend weekend op zijn vroegst.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
Neeee je mag de hond niet zomaar meenemen
Volgend weekend op zijn vroegst.
Maar geen 'hallo, ik word een meter hoog poten'quote:
MAAR WAT IS HIER GEBEURD?!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
Dat andere hondje komt vandaag pas naar Ned en daar gaan we als we bericht krijgen deze week ook kijken
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
Dat andere hondje komt vandaag pas naar Ned en daar gaan we als we bericht krijgen deze week ook kijken
En dat!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
MAAR WAT IS HIER GEBEURD?!
Was ze leuk? Wat vond Bink ervan? Wat vond zij van Bink? Wat vonden jullie van haar? Wat vond het gastgezin van jullie!?!?!?1?1/?!
Jezus, ik geloof nooit dat jullie dat ding niet nemenquote:
Heb je ze al over ons verteld?quote:
Ik lees steeds Gargamelquote:
Dan verras je hem met 2quote:Op zondag 10 juli 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Weer thuis!
Ze was leuk
Toen we binnen kwamen (er zijn daar nog 5 hondjes) was ze even heel druk. Maar Bink is echt de diva, die sneerde meteen van zich af
Deze pluizenbol heeft 1 'slachtoffer' in dat gezin dat zich aan haar oren laat slepen enzo. Toen wilde ze dat ook even bij Bink proberen, maar die stak daar direct een stokje voor en daar had de pup ook direct ontzag voor!
Hoef dus niet bang te zijn dat Bink over zich heen laat lopen. Da's mooi!
Er was ook een mini teckel die een enorme bak brokken vanuit de gang de woonkamer in sleepte en toen om smeet, waardoor de brokken door de woonkamer lagen. Bink ging er van eten en grommen als er iemand van die eigen hondjes wilde etenBwehehehe. Bink is baas!
En nu moet ik er van mezelf een nachtje over slapen.
Want deze zou ik op zich wel meteen willen nemen (en S al helemaal) maar ik wil Pluisje sowieso ook nog zien en wat nou als ik dan niet kan kiezen, want S wil er echt maar eentje.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Weer thuis!
Ze was leuk
Toen we binnen kwamen (er zijn daar nog 5 hondjes) was ze even heel druk. Maar Bink is echt de diva, die sneerde meteen van zich af
Deze pluizenbol heeft 1 'slachtoffer' in dat gezin dat zich aan haar oren laat slepen enzo. Toen wilde ze dat ook even bij Bink proberen, maar die stak daar direct een stokje voor en daar had de pup ook direct ontzag voor!
Er was ook een mini teckel die een enorme bak brokken vanuit de gang de woonkamer in sleepte en toen om smeet, waardoor de brokken door de woonkamer lagen. Bink ging er van eten en grommen als er iemand van die eigen hondjes wilde etenBwehehehe. Bink is baas!
Want deze zou ik op zich wel meteen willen nemen (en S al helemaal) maar ik wil Pluisje sowieso ook nog zien en wat nou als ik dan niet kan kiezen, want S wil er echt maar eentje.
Klinkt goed! Binkquote:Op zondag 10 juli 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Weer thuis!
Ze was leuk
Ik denk niet dat ze twee weken op Greys gaan wachten?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En fijn idd dat Bink nog stoer is![]()
En wacht eerst gewoon even af tot je Pluisje gezien hebt
Die wil kittens eten.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Klinkt goed! Bink
En dat ene hondje, Alfred, wat is daar mee?
Ik vind van welquote:Op zondag 10 juli 2011 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze twee weken op Greys gaan wachten?
Ik zei ook maar wat, maar ik denk iig dat ze zo snel mogelijk een huis willen vinden voor de hondenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind van welEn Pluisje komt vandaag al in Nl toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik mag het volgend weekend ook pas laten weten, van dezequote:Op zondag 10 juli 2011 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat, maar ik denk iig dat ze zo snel mogelijk een huis willen vinden voor de honden
Ah okay, ik denk dat Carmen wint.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag het volgend weekend ook pas laten weten, van deze
Dus dan moeten we proberen deze week al een keer naar Pluisje te gaan kijken.
Dat is wel fijn ja. Want ik kan me voorstellen dat de stichting zo snel mogelijk hondjes wil plaatsen. Werkt bij Redcat ook zo. Hopelijk kun je snel naar Puisje gaan kijken.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag het volgend weekend ook pas laten weten, van deze
Dus dan moeten we proberen deze week al een keer naar Pluisje te gaan kijken.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja. Want ik kan me voorstellen dat de stichting zo snel mogelijk hondjes wil plaatsen. Werkt bij Redcat ook zo. Hopelijk kun je snel naar Puisje gaan kijken.
Bink vond haar dus wel oké, hoe zit het met jou en S.?
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Weer thuis!
Ze was leuk
tis een echte happyfacequote:
Ow, overheen gelezen.quote:
Haaaaaaaaaaa, zie je welquote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Wat helemaal apart was, was dat de dames dachten dat er wellicht ook wat Picardische herder in zit, zeiden ze, aan het koppie en de oren te zien.
En dat is dus weer die hond die ik laatst in een kinderfilm zag en ging zoeken wat voor hond het is, omdat ik die zo tof vond
Oh en nog iets raars maar wel leuks, op haar rug zit zowel steil als gekruld haar
Dus wellicht zit er nog wel iets waterhond achtigs in ook. Of poedel. Maar dat lijkt me niet.
Volgens mij valt ze net zo hard voor Pluisje als voor Carmen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:26 schreef tombolafan het volgende:
Ze zegt toch nergens nee tegen, ze zegt alleen nog geen ja voordat ze de andere kandidaat gezien heeft
En dat vind ik heel verstandig
ik denk eerder dat je de rest van de tijd een rot gevoel gaat hebben als je Pluisje niet bekeken hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, overheen gelezen.![]()
Waarom wil je Pluisje per se nog zien? (als in: was zou Pluisje kunnen hebben wat Carmen niet heeft?). Als je vindt dat je daar nog moet gaan kijken, zeker doen hoor! Maar ik denk stiekem dat je ze allebei even leuk gaat vinden en dan heb je een dilemma waarbij één van de hondjes langer dan nodig niet te reserveren is.![]()
Van Pluisje is nog niet eens bekend of ze wel met katten kanquote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom wil je Pluisje per se nog zien? (als in: was zou Pluisje kunnen hebben wat Carmen niet heeft?). Als je vindt dat je daar nog moet gaan kijken, zeker doen hoor! Maar ik denk stiekem dat je ze allebei even leuk gaat vinden en dan heb je een dilemma waarbij één van de hondjes langer dan nodig niet te reserveren is.![]()
Maar wat nou als ze Pluisje METEEN nog leuker vindt?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen omdat jij Pluisje Panda noemtquote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je nog een foto van Panda bij de hand? Sommige hier weten niet wie Panda is
Neehee, er waren vandaag nog meer, Ing oa.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen omdat jij Pluisje Panda noemt
Zie je wel, als dat geen panda is eet ik mijn soep opquote:Op zondag 10 juli 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Panda/Pluisje/MissBellaBabeEarz
[ afbeelding ]
Ow, er is al een lijstje.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Pluisje is nog niet eens bekend of ze wel met katten kan
Die komt vanaf vandaag in een opvanggezin met 15 katten. Waarom ik haar eigenlijk ook echt nog wil zien, is dat dat eigenlijk mijn eerste keuze was. En beide stichtingen weten het dat we ook naar een ander hondje kijken en vonden het juist verstandig. Ze hebben voor beiden ook al een lijst met volgende geïnteresseerden en die laten ze gewoon een weekje wachtenDus welke van de twee het niet wordt, dus heeft alweer 4 of 5 geïnteresseerden na ons.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
- Carmen is vijf maanden oud, PluisjePanda 1 jaar ongeveer
- Dus beiden nog van alles te leren, Panda misschien ietsje minder druk
- Carmen kon zichzelf ook heel goed vermaken met een wasknijper
- Carmen kan sowieso met katten (liepen daar drie katten, vijf eenden, cavia's konijnen...)
- Pluisje komt in gastgezin vandaag met 15 katten, afwachten hoe dat gaat
Maar dat was echt omdat jij haar Panda noemtquote:Op zondag 10 juli 2011 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neehee, er waren vandaag nog meer, Ing oa.
Jup, er zijn al Belgische mensen die dit weekend naar Carmen wilden komen kijken, maar die komen nu volgend weekend, wetend dat wij dan nog een keuze mogen makenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, er is al een lijstje.Dan is het wel heel erg fijn als je kunt kijken en vergelijken. Kun je er ook eentje zonder schuldgevoel afwijzen, zeg maar.
Dus S. neemt carmen en jij pluisjequote:Op zondag 10 juli 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
S vindt het stiekem leuk dat Carmen nog wel iets groter wordt. Dat zei die dame ook meteen, niet héél groot, maar het is nu echt een slungel en haar kontje stond al iets hoger dan de voorkant, dus dat wordt nog wel iets hoger
Carmen ging meteen met haar poten en hoofd op S zijn schoenen liggen en kusjes geven.
Ja hè! Ik hoop dat Tombo volgend weekend mijn post zo gevonden heeft zodat ik een I told you so kan doenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit wordt em hoor Greys, absoluut![]()
Wat een scheet van een hondje, echt
Bookmark hem zelf even ofzoquote:Op zondag 10 juli 2011 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hè! Ik hoop dat Tombo volgend weekend mijn post zo gevonden heeft zodat ik een I told you so kan doen
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
S vindt het stiekem leuk dat Carmen nog wel iets groter wordt. Dat zei die dame ook meteen, niet héél groot, maar het is nu echt een slungel en haar kontje stond al iets hoger dan de voorkant, dus dat wordt nog wel iets hoger
Carmen ging meteen met haar poten en hoofd op S zijn schoenen liggen en kusjes geven.
Nee jij bent niet zo goed in mijn werkquote:
Ik zou het niet doen iigquote:Op zondag 10 juli 2011 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Even tussen alle het -terechte- hondjes gehyper door:
Ben ik een hele nare buurvrouw als ik ga informeren hoe lang buurman nog van plan is te klussen? vragen of buurman wil stoppen met klussen?Vanaf een uur of 12 is hij van tijd tot tijd aan het boren, het lijkt wel recht naast mijn hoofd. En we kunnen prima met elkaar opschieten en door de week werkt hij dus kan hij ook niet klussen, maar ik begin me er nu toch aan te ergeren dat hij de enige dag van de week dat ik thuis ben aan de slag gaat. Ik begin er hoofdpijn van te krijgen.
Mja, ik wacht het nog maar even af, nu lijkt hij vooral te spijkeren, maar als hij weer gaat boren dan ga ik toch even aanbellen.
ik zou er pas wat van zeggen na een uur of 9 vanavond.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Even tussen alle het -terechte- hondjes gehyper door:
Ben ik een hele nare buurvrouw als ik ga informeren hoe lang buurman nog van plan is te klussen? vragen of buurman wil stoppen met klussen?Vanaf een uur of 12 is hij van tijd tot tijd aan het boren, het lijkt wel recht naast mijn hoofd. En we kunnen prima met elkaar opschieten en door de week werkt hij dus kan hij ook niet klussen, maar ik begin me er nu toch aan te ergeren dat hij de enige dag van de week dat ik thuis ben aan de slag gaat. Ik begin er hoofdpijn van te krijgen.
Mja, ik wacht het nog maar even af, nu lijkt hij vooral te spijkeren, maar als hij weer gaat boren dan ga ik toch even aanbellen.
Oh jaaa, hier kan je wel zien dat ze iets hoger gaat wordenquote:
En vijf maanden was ze?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
Oh en niet schrikken, maar Bink weegt dus 6,7 kilo en dit hondje 3,8
Het is echt nog een schrieltje onder al dat haar.
Denken ze iddquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 07:41 schreef indaha het volgende:
Mama Mia kijk eens of je inbox vol is , mijn pm-s komen niet door
Maar zo groot als dinges worden die niet, Picardische herder valt geloof ik onder middelgroot, 55cm of zo. Met vijf maand zou ze nu wel langere latten moeten krijgen zou ze echt groot worden, denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
Ze denken dat het dus voor een deel deze is:
[ afbeelding ]
Klopt ook met het koppie, oren en poten en die kleur van dat creme haar tussendoor.
Maar waarmee gemixt, geen idee. Ik hoop iets kleiners
OMG!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
Oh en niet schrikken, maar Bink weegt dus 6,7 kilo en dit hondje 3,8
Het is echt nog een schrieltje onder al dat haar.
Ja ben ik aan het uploadenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG!
Heb je ook een foto van Bink en Baramela?
quote:
Bink, Boor en Bara-babyquote:Baramela
Shake it bitch Bink!quote:
Bink IS ook hartstikke kleinquote:Op zondag 10 juli 2011 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
OP die laatste foto lijkt Bink echt hartstikke klein
Vinden wij ook altijd, tot je haar naast een ander hondje zietquote:
Zo liep ze daar echt rond. Vond die mevrouw ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat zo leuk, dat kleine oma loopt te bitchen tegen het broekie en die daar nog gehoor aan geeft ook
Ik ook!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow wat leuk Greys! Ik ben benieuwd hoe je Pluisje vind en welke je uiteindelijk kiest![]()
Over een week?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
ze komen nu aan als het goed is... Wel leuk dat het met deze in ieder geval al goed ging. Heb je over een week een hondje erbij
Ik ookquote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind Cara-dinges echt zoveel leuker dan Pluisje
Pluisje = Pandaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ookEn ik vind Panda ook echt wel leuk.
Zeg eh, als jullie nu naar Panda gaan en dat is net zo geweldig, moet je dan nog steeds echt kiezen?
Ik vind dat tweekleur zo leukquote:
Ja, dat weet ikquote:
Ditquote:Op zondag 10 juli 2011 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikIk bedoelde alleen te zeggen dat ik Panda wel leuk vond, maar dat Barbarella gewoon nog echt veel leuker is, en dat terwijl ik Panda ook echt leuk vond!
Denk wel na een week ofzo al hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Over een week?
Maar stel dat het TOCH Pluisje wordt (al denk ik niet dat S deze nog 'af wil staan') dan mag Pluis toch niet meteen al mee?
Ja, ik vind het ook echt een snoetje....en mooier dan PandaPluisBellaBjoetifoelEarsquote:
Juist makkelijker, we geven je één optie.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Greys het volgende:
Jullie maken het er niet makkelijker op![]()
We gaan er vanavond maar eens goed over nadenken allemaal.
Da's zielig voor PandaPluisBjoetiefoelEarzquote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Juist makkelijker, we geven je één optie.
Ja, helaas. Allebei mag nog steeds, though.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zielig voor PandaPluisBjoetiefoelEarz
Gelukkig is er voor alletwee een wachtlijstquote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zielig voor PandaPluisBjoetiefoelEarz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |