Oh, ik ga wel vaker over dezelfde plekken, maar je hebt ook zelf wel door of je de huid kapot trekt of niet neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef Oognip het volgende:
Hara, hoe vaak kam je je kat met de furminator? En op de verpakking stond dat je niet meer dan 1x over dezelfde plek mag kammen, doe je dat ook niet?
Maar daar moet ze nog van horen of ze erheen mag, toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Morgen komt ook Pluisje naar Nederland![]()
![]()
![]()
Die vind ik nog wel de leukste van de 3
gewoon bivakmuts op, boos kijken en gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar daar moet ze nog van horen of ze erheen mag, toch?
Ik doe ook paar keer over dezelfde plekken. Lijkt me ook dat je wel merkt als je de huid kapot trekt. Ik kam ze zo'n 2x per weekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik ga wel vaker over dezelfde plekken, maar je hebt ook zelf wel door of je de huid kapot trekt of niet neem ik aan.
Ik doe sowieso elke paar maanden en dan komt er weer aardig wat, maar tussendoor wat bijhouden is wel aan te raden. Ik ben meestal te lui
Strega doelde denk ik meer op de kaart die erbij zit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, die is binnen ja, ben nu net weer onderweg terug uit Leeuwarden, dus ga zondag even de boel branden en op de post doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</Pagan>De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Strega het volgende:
<Pagan>
[..]
Strega doelde denk ik meer op de kaart die erbij zit.![]()
Doe vooral rustig aan, er is geen haast bijhahaha, ja die zat er ook bij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</Pagan>![]()
oh, en die postzegels maakt natuurlijk helegaar niets uit
🐙
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hahaha, ja die zat er ook bij ja![]()
oh, en die postzegels maakt natuurlijk helegaar niets uit
<Pagan>quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
gisteren om de vakantie in te luiden een fles Glenlivet 18 jaar gehaald
ja, we tutoyeren elkaar, maar begon niet een aanzienlijk aantal single malts met Glen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
<Pagan>
Veel plezier met Glen. Je mag toch wel Glen zeggen?
</Pagan>
Of Mc/Mac geloof ik, alleen McDonalds vertrouw ik niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, we tutoyeren elkaar, maar begon niet een aanzienlijk aantal single malts met Glen?
Whisky in een grote kartonnen beker van een halve literquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Of Mc/Mac geloof ik, alleen McDonald vertrouw ik niet.
Vast niet bij de McDrive. *hips*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whisky in een grote kartonnen beker van een halve liter
Veel plezier, maak er een mooie avond van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga uitloggen en de honden uitlaten en Baaf oppikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |