Zijn allemaal uvt.nl-linkjes ipv tilburguniversity.edu-linkjes en linken bijna allemaal niet meer goed door.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
Waarom zijn de linkjes uit de OP weg? De directe link naar BB is verder nergens te vinden.
Gewoon terugzettenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
Waarom zijn de linkjes uit de OP weg? De directe link naar BB is verder nergens te vinden.
Tja, dat moet dan wel. Een "automatische-aanpas-tool"?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:16 schreef GlowMouse het volgende:
De wiki moet gewoon leidend worden, ik kom misschien met een tooltje binnenkort.
Weet jij zo welke nieuwe mensen er allemaal bij moeten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Tegan, wil jij wat dingen in de OP veranderen?
Ik wil graag richting MSc Psychologie & in het vorige topic zijn wat nieuwe mensen gekomen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef hyperbaton het volgende:
Hey studenten,
ik ga komend jaar IBA/Bedrijfseconomie studeren.
-Welke opleiding zouden jullie doen en waarom? IBA of BE? (IBA is loten en ik krijg pas volgende week de uitslag) Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen beiden studies.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:26 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Ik ben aankomend 2ejaars studente Psychologie aan de UvT en toevallig kwam ik dit topic tegen, dus vandaar dat ik even hallo kom zeggen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef crossover het volgende:
Hoi. Volgend jaar premaster psychologie. Dus ik kom even om de hoek kijken hier.
Wat hij dicht dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:20 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer is de Studiegids weer openbaar trouwens?
Dat weet ik niet...quote:
Ik heb al heel vaak mensen verwezen naar de studiegids en nog nooit gehoord dat iemand het niet kon zienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moest toch inloggen een hele tijd...
klopt, weet niet sinds wanneer het is terugveranderdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moest toch inloggen een hele tijd...
OpeningsPost; de eerste post in een topicquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:26 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
[..]
Mij mag je in de OP zetten hoor![]()
waar staat OP trouwens voor?
Da's best logisch..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
OpeningsPost; de eerste post in een topic
De wiki moet dus worden aangepast.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:16 schreef GlowMouse het volgende:
De wiki moet gewoon leidend worden, ik kom misschien met een tooltje binnenkort.
Anders bouw je daar toch gewoon even een tooltje voor?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:16 schreef GlowMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |