Kijk, dan is zo'n meeloopdag goed!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef Pranjicc het volgende:
Merci. Ja, het is heel anders dan psychologie lijkt me (ja, ik heb de profielfunctie gevonden op Fok). Ik werd overtuigd tijdens een meeloopdag.
Lijkt me niet. Bij elk ander vak, ook wat uit 2 delen bestaat, krijg je direct de 6 ECTS. Hij had het ook gewoon zelf kunnen controleren en het als 1 vak door kunnen geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:13 schreef automatic_ het volgende:
Dat ligt aan de administratie, niet aan hem.
Staat wellicht in de OER?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, ik krijg dus net van een medestudent te horen die vandaag naar de uni is gegaan voor zo'n formulier om de tentamens van het tweede jaar aan te vragen, dat ze bij de studentenbalie zeiden dat de regel voor 45 ECTS is afgeschaft? En dat je dus gewoon alle tentamens van het tweede jaar mag doen, zonder toestemming van de examencommissie?
Iemand die hierover uitsluitsel kan geven? Want ik ben dus gisteren geweest en ik kreeg gewoon nog een formulier mee.
Ik kreeg mijn mto credits ook laterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Bij elk ander vak, ook wat uit 2 delen bestaat, krijg je direct de 6 ECTS. Hij had het ook gewoon zelf kunnen controleren en het als 1 vak door kunnen geven.
Toch blijf ik erbij dat het raar is dat er bij een tentamen dat ik 6 juni heb gemaakt nog steeds geen ECTS zijn toegekend. Beter schieten ze op voordat mijn diploma straks al is uitgedraaid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn mto credits ook laterDat is ook gesplitst.
Dat was overigens na vier dagen en bij testtheorie had hij op BB gezet dat de ects soms vertraging hadden.
Dan zou ik even bellen naar de studentenbalie. Ook al moet je daar waarschijnlijk wel 20 minuten oid voor in de wacht staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Staat ook gewoon de regel voor 36 - 45 ECTS nog in.
Je punten moeten voor 31 augustus binnen zijn als de uitreiking in oktober is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat het raar is dat er bij een tentamen dat ik 6 juni heb gemaakt nog steeds geen ECTS zijn toegekend. Beter schieten ze op voordat mijn diploma straks al is uitgedraaid.
Als de nakijktijd al drie weken is, dan is het toch niet raar als er na 5 weken nog geen punt verwerkt is door de administratie? Gebeurt zo vaak.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat het raar is dat er bij een tentamen dat ik 6 juni heb gemaakt nog steeds geen ECTS zijn toegekend. Beter schieten ze op voordat mijn diploma straks al is uitgedraaid.
Cijfers zijn op 17 juni bekend gemaakt. Ik vind het nogal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Als de nakijktijd al drie weken is, dan is het toch niet raar als er na 5 weken nog geen punt verwerkt is door de administratie? Gebeurt zo vaak.
Klopt, maar het is gek als het al wel bij de resultaten staat (je cijfer) maar dat de ECTS er nog niet achter staanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Als de nakijktijd al drie weken is, dan is het toch niet raar als er na 5 weken nog geen punt verwerkt is door de administratie? Gebeurt zo vaak.
Tja... Denk even aan KliVa bij mijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cijfers zijn op 17 juni bekend gemaakt. Ik vind het nogal.
http://www.tilburgunivers(...)ask/masterstudenten/quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet iemand wat je allemaal moet doen als je afgestudeerd bent? Moet je dat zelf ook nog doorgeven aan de uni of hoe werkt dat?
Alles wat ik wilde wetenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.tilburgunivers(...)ask/masterstudenten/
Alsjeblieftquote:
Ik wist niet dat ie er was joh! Echt handig. Ipv dat ze even een grote link op de homepage maken naar dit onderdeel van de websitequote:Op maandag 18 juli 2011 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Ik ben de laatste tijd zo vaak op die site geweest i.v.m. mijn inschrijving. Ben benieuwd wanneer dat allemaal geregeld is
Mja, klopt! Ik kwam er toevallig uit via de Student Desk ofzo, maar het ziet er erg overzichtelijk uitquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie er was joh! Echt handig. Ipv dat ze even een grote link op de homepage maken naar dit onderdeel van de website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |