Ik heb dit jaar alleen maar MC tentamens gemaakt en heb het zo vaak meegemaakt dat ik echt te weinig deed voor een vak en dan nog een 8 haalde voor het tentamen. Voor een vak (ontwikkelingsleer) had ik juist echt goed geleerd; het hele boek gelezen, alle colleges gevolgd etc. en daar had ik toen een 6.5 voor het MC tentamen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Degenen die willen beweren dat een MC tentamen makkelijker is dan een open vragen tentamen hebben duidelijk nog nooit een goed MC tentamen gemaakt.. Ik ken mensen die MC tentamens altijd moesten herren omdat ze die zo moeilijk vonden, terwijl ze de open vragen tentamens altijd goed maakten.
Ze maken die antwoordmogelijkheden toch wel zo dat je het wel erg goed moet kennen, wil je het juiste antwoordalternatief kiezen. Best lastig, op een gegeven moment blijf je aan het twijfelen >.<.
Volgens mij is er geen flikker aan, maar ik ga welquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net een mailtje gehad voor graduation day. Is dat de moeite waard voor een bachelor? Of kan ik hem net zo goed ophalen in de bieb?
3 oktober pas. Maar ik kreeg nu al een mail om me zsm aan te melden. Wanneer mogen jullie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen flikker aan, maar ik ga wel
Wanneer is het bij jullie?
13 oktoberquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 oktober pas. Maar ik kreeg nu al een mail om me zsm aan te melden. Wanneer mogen jullie?
Welk jaar zat je, 1e toch? Ik heb het iig over de afgelopen tijd (want de rest is me iets te lang geleden om er nog veel zinnigs over te kunnen zeggenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:11 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar alleen maar MC tentamens gemaakt en heb het zo vaak meegemaakt dat ik echt te weinig deed voor een vak en dan nog een 8 haalde voor het tentamen. Voor een vak (ontwikkelingsleer) had ik juist echt goed geleerd; het hele boek gelezen, alle colleges gevolgd etc. en daar had ik toen een 6.5 voor het MC tentamen.
Naar mijn mening zijn de MC tentamens dus niet echt geweldig..
Ik ga er ook van uit dat alles de komende jaren moeilijker gaat worden, maar tot nu toe waren veel MC vragen gewoon te beantwoorden zonder goed te leren en met een beetje goed gokken, is dan bijna elk tentamen zo te halen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk jaar zat je, 1e toch? Ik heb het iig over de afgelopen tijd (want de rest is me iets te lang geleden om er nog veel zinnigs over te kunnen zeggen) dus 3e jaar bachelor / 1e jaar master
. Maar in de master moet je dan ook nog eens veel meer stof in korte tijd leren dan voorheen, dus dat speelt mss ook mee XD.
Of misschien ben je wel gewoon heel slim.
Dat gebeurt ook net zo makkelijk met open vragen tentamens, dat je goed leert en toch maar een matig punt haalt. Tentamens zijn gewoon zuur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:11 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar alleen maar MC tentamens gemaakt en heb het zo vaak meegemaakt dat ik echt te weinig deed voor een vak en dan nog een 8 haalde voor het tentamen. Voor een vak (ontwikkelingsleer) had ik juist echt goed geleerd; het hele boek gelezen, alle colleges gevolgd etc. en daar had ik toen een 6.5 voor het MC tentamen.
Naar mijn mening zijn de MC tentamens dus niet echt geweldig..
idd; dat was echt het meest simpele tentamen ooit! Ik ging eigenlijk voor de herkansing, had niks geleerd maar toch een 7.5quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook net zo makkelijk met open vragen tentamens, dat je goed leert en toch maar een matig punt haalt. Tentamens zijn gewoon zuur.
Maar MC kan zo z'n voordelen hebben ja.. ik had voor pychopathologie bijvoorbeeld een 8 ofzo, had het boek nieteens, en als ik wat beter geleerd had dan was het een 9.5 geweest, vanwege de 7 a 9 vragen over de DSM-IV, waar ik echt niks vanaf wist![]()
Bedankt Friekquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Friek_ het volgende:
Complexiteit, wellicht een tip voor je: via Woning In Zicht (de woningcorporatie in Tilburg, zie hier) is er ook een lotingsysteem. Zelf zit ik al een tijdje te reageren op kleine studio's. Inschrijfkosten zijn wel 12,50 euro, maar goed.
Er is ook een directe link, maar die weet ik niet uit mijn hoofd. Zal vanavond ff kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef Pranjicc het volgende:
Net welkomsbrief gehad, maar ik kom niet in mijn mail. ( http://www.uvt.nl/mail/student )
Ik krijg:
Fout tijdens het verbinden met stumail.uvt.nl:1011.
SSL-peer rapporteert onjuiste berichtauthenticatiecode.
(Foutcode: ssl_error_bad_mac_alert)
Ligt dit dan aan mij of zit er iets bij die site fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |