Die zullen wel meevallen voor een kleine studio met dubbelglas in een flat. Meeste zit 'm in de elektriciteit, maar ik probeer zo zuinig mogelijk te doen (incl. op gas koken). Komt goed dus.quote:
Meeste zorgen baar ik me eerder over de overige kosten (vuilnis ophalen, riolering).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Tegan het volgende:
Dat en boodschappen is nog best een som hoor.
Als je te weinig verdient kun je die volgens mij ook nog gewoon terugvragen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meeste zorgen baar ik me eerder over de overige kosten (vuilnis ophalen, riolering).
Baas! Gefeliciteerd, wat leuk! Wel foto's maken van het eindresultaat hèquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef Friek_ het volgende:
Deze dag kan de boeken in als hoogtepuntje: vandaag te horen gekregen dat ik het winnende lot was voor een kleine studio (30 m2) in hartje Tilburg. Echt bizar lage huur (226 euro rekenhuur, 40 euro servicekosten) waar ik nog huursubsidie op krijg, alles volledig zelfstandig (eigen sanitair (badkamer/wc), wasmachine, keuken), vlakbij het station en op 5 minuten fietsen van de universiteit. En oh ja, m'n pa heeft nog eens toegezegd om mee te gaan klussen en alle beginkosten voor me te spekken (dubbele huur, wasmachine, kookplaat, behang, verf, etc.).
Tilburg, ik kom naar je toe deze zomer.![]()
Nice...!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef Friek_ het volgende:
Deze dag kan de boeken in als hoogtepuntje: vandaag te horen gekregen dat ik het winnende lot was voor een kleine studio (30 m2) in hartje Tilburg. Echt bizar lage huur (226 euro rekenhuur, 40 euro servicekosten) waar ik nog huursubsidie op krijg, alles volledig zelfstandig (eigen sanitair (badkamer/wc), wasmachine, keuken), vlakbij het station en op 5 minuten fietsen van de universiteit. En oh ja, m'n pa heeft nog eens toegezegd om mee te gaan klussen en alle beginkosten voor me te spekken (dubbele huur, wasmachine, kookplaat, behang, verf, etc.).
Tilburg, ik kom naar je toe deze zomer.![]()
COMAP.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:32 schreef Granaatappel het volgende:
Hallo,
Had vernomen dat ja vanaf het tweede jaar zelf werkgroepen moet kiezen, waar kun je dit precies doen? In het eerste jaar was het allemaal al geregeld nl.
Lees ik het nou goed en moet dit voor 1 augustus? Via COMAP en de elektronische studiegids kan ik wel de vakken opzoeken, maar bij de Personal Study Guide staat "Aangezien er momenteel aan de Gids gewerkt wordt, is het niet mogelijk een programma en/of vakken te kiezen. Zodra de gids weer up-to-date is, zal deze mogelijkheid weer aangeboden worden. "quote:
De zonwering werd misschien vervangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef Tegan het volgende:
Ik was vandaag even bij de UvT. Waarom en wat zijn ze nu weer aan het verbouwen bij de library?
Vergelijk de mastervakken maar in de studiegids en kijk wat je meer aanspreekt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:52 schreef BaasD het volgende:
Ik zit momenteel vast met mijn keuze voor het 2e jaar ( bedrijfseconomie of fiscale economie ).
De hele trap en ingang waren geblokkeerd...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De zonwering werd misschien vervangen.
[..]
Vergelijk de mastervakken maar in de studiegids en kijk wat je meer aanspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |