quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben maar weer eens begaaien, nog een prettige avond
Hij slaapt ook ondersteboven, als een vleermuisquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat hij een lul van 30cm heeft.
en drink elke avond het bloed van een maagd???quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij slaapt ook ondersteboven, als een vleermuis
Have fun!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben maar weer eens begaaien, nog een prettige avond
Hij leeft op poffertjes en crackertjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en drink elke avond het bloed van een maagd???
aaah okequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij leeft op poffertjes en crackertjes
Ik heb gehoord dat hij tijdens de 2e wereldoorlog marinier was op een Brits oorlogsschip en in z'n eentje 5 vliegtuigen neerschoot met een sten gun en dat hij vervolgens dat schip vooruit heeft geduwd toen de motor kapot was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij slaapt ook ondersteboven, als een vleermuis
oke dat gaat een beetje verquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij tijdens de 2e wereldoorlog marinier was op een Brits oorlogsschip en in z'n eentje 5 vliegtuigen neerschoot met een sten gun en dat hij vervolgens dat schip vooruit heeft geduwd toen de motor kapot was.
Ja dat dacht ik ook, maar toen zag ik zijn 95 jarige verschijning die eruitziet als 27, en toen wist ik dat het wel waar moest zijn.quote:
Ik hoorde laatst ook dat hij in de Vietnamoorlog brandende bomen uit de grond trok en naar de langslopende Vietcong gooide, alleen maar om zijn eigen platoon te redden. Hij schijnt ooit ook opgesloten te hebben gezeten in een schuurtje, en daar heeft hij met een touwtje en een paperclip een volledig werkende tank gebouwd. Ze schijnen daar later nog tv-series op gebaseerd te hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij tijdens de 2e wereldoorlog marinier was op een Brits oorlogsschip en in z'n eentje 5 vliegtuigen neerschoot met een sten gun en dat hij vervolgens dat schip vooruit heeft geduwd toen de motor kapot was.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook dat hij in de Vietnamoorlog brandende bomen uit de grond trok en naar de langslopende Vietcong gooide, alleen maar om zijn eigen platoon te redden. Hij schijnt ooit ook opgesloten te hebben gezeten in een schuurtje, en daar heeft hij met een touwtje en een paperclip een volledig werkende tank gebouwd. Ze schijnen daar later nog tv-series op gebaseerd te hebben.
Epic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook dat hij in de Vietnamoorlog brandende bomen uit de grond trok en naar de langslopende Vietcong gooide, alleen maar om zijn eigen platoon te redden. Hij schijnt ooit ook opgesloten te hebben gezeten in een schuurtje, en daar heeft hij met een touwtje en een paperclip een volledig werkende tank gebouwd. Ze schijnen daar later nog tv-series op gebaseerd te hebben.
Een bazenOP bouwen sowieso!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:41 schreef KoningStoma het volgende:
Bijna #150 knullen! Wat gaan we er aan doen
Ik hoorde dat hij net niet van Chuck Norris had gewonnen met armpjedrukken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een duidelijke foto van jezelf plaatsen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:41 schreef KoningStoma het volgende:
Bijna #150 knullen! Wat gaan we er aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |