Voor vragen mag je mijn secretaresse bellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Meeposten hier en vandermar ondervragen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
Sorry KK, vind je best sad bezig op dit moment.
Aha. Interessant.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef vandermar het volgende:
Nietsbeetje werken, beetje voetballen, een beetje bierdrinken, beetje met vrienden rondhangen en beetje gamen
Dat mag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
Sorry KK, vind je best sad bezig op dit moment.
Rap/Hiphop natuurlijk. Iedereen toch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha. Interessant.
En van wat voor muziek hou je?
Nee jij hoopt nu gewoon dat jij het pispaaltje niet meer bent nu er een nieuwe is. En daar doe jij heel hard aan mee. Terwijl de andere gewoon een beetje aan het trollen zijn tegen hem ga jij nogal ver er in door. Zoals die TT, niet echt nodig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Dat mag.Ik vind het behoorlijk sad dat je altijd meteen dit soort shit gaan roepen als ik mijn welgemeende mening spui.
Ben je religieus? vegetarier?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef vandermar het volgende:
Nietsbeetje werken, beetje voetballen, een beetje bierdrinken, beetje met vrienden rondhangen en beetje gamen
Ik luister alles wel behalve country rotzooi, klassieke rotzooi, hardrock en al die andere rock meuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha. Interessant.
En van wat voor muziek hou je?
Aan het trollen? Hoezo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee jij hoopt nu gewoon dat jij het pispaaltje niet meer bent nu er een nieuwe is. En daar doe jij heel hard aan mee. Terwijl de andere gewoon een beetje aan het trollen zijn tegen hem ga jij nogal ver er in door. Zoals die TT, niet echt nodig.
WIE IS HIER NOU AAN HET TROLLEN DAN!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef tliciouz het volgende:
Nu de belangrijkste vraag, heb je een grote lul?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef tliciouz het volgende:
Ja daarstraks, nu niet meer. Maar jullie zijn gewoon grappig aan het doen. KK doet gewoon lullig.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik luister alles wel behalve country rotzooi, klassieke rotzooi, hardrock en al die andere rock meuk.
Het meeste luister ik Hardstyle, house, chille muziek zoals Bob Marley, dubstep en beetje top 40 denk ik.
Oké oké, duidelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik luister alles wel behalve country rotzooi, klassieke rotzooi, hardrock en al die andere rock meuk.
Het meeste luister ik Hardstyle, house, chille muziek zoals Bob Marley, dubstep en beetje top 40 denk ik.
Ik ben grappigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daarstraks, nu niet meer. Maar jullie zijn gewoon grappig aan het doen. KK doet gewoon lullig.
I'm dead serious man.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
WIE IS HIER NOU AAN HET TROLLEN DAN!
Waar spreken we afquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef tliciouz het volgende:
Uhmmm ff denken... nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |