quote:Op zondag 10 juli 2011 10:38 schreef Maitje het volgende:
GVD!
Ik de hond om 9 uur uitlaten met amper 5 uur slaap, bedoel die hond moet ook poepen toch? Kom je de nieuwe buurman tegen die 3 kwartier met je staat de praten (daar gaat mijn.. "ik laat snel de hond uit want dan kan ik terug mijn nest in" dus na die lange 3 kwartier eindelijk terug naar huis.
Kom ik bij mijn poort, gaat die niet open... Ik dacht even dat mijn zus hem dicht had gedaan. Opnieuw de deur proberen op te krijgen, weer niet!
Toen bedacht ik dat er misschien een boef naar binnen was geslopen en mij buiten had gesloten..
Op dat moment duw ik iets harder tegen de deur.. BAM!
[ afbeelding ]
Of.. ik ken mijn eigen kreften niet.. of de deur is echt verrot!!
Dus...
GEZOCHT!
Gespierde aantrekkelijke man die in zijn blote bassie (want het is mooi weer buiten) mijn poortdeur komt fixen..![]()
Beloning.. Een koud biertje
Heb je in elk geval iets te doen vandaagquote:
Ja lach maar! Dat ding is finaal uit de muur komen zetten.. (met plug en al)quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je in elk geval iets te doen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Scharnieren zijn nog prima, alleen de pluggen die in de muur normaal gevestigd zitten die zijn eruit. Ik kan ze er wel terug in doen, alleen dan liggen ze er straks weer uit omdat er speling in zit..quote:Op zondag 10 juli 2011 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Nadeel is dat de doe-het-zelf zaken dicht zijn.
Kijk of je nog drie goedwerkende scharnieren ergens hebt liggen.
Maar van stukjes hout een plug, werkt prima. Deden ze vroegah ook zoquote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Scharnieren zijn nog prima, alleen de pluggen die in de muur normaal gevestigd zitten die zijn eruit. Ik kan ze er wel terug in doen, alleen dan liggen ze er straks weer uit omdat er speling in zit..
Waarom moeten dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vader op vakantie is
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar van stukjes hout een plug, werkt prima. Deden ze vroegah ook zo
Was het maar zo simpel.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heel simpel
http://hoemoetdatdan.nl/node/401
Dan is het wachten tot morgen en dan als de wiedeweerga naar de Gammaquote:Op zondag 10 juli 2011 11:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Net even gekeken maar heb nergens schroeven en sommige pluggen zitten nog in de muur, en sommige zitten nog aan de schroeven op de deur. Kan nergens schroeven vinden .... GVD!
Zucht...![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot morgen en dan als de wiedeweerga naar de Gamma
Geen handige burenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Net even gekeken maar heb nergens schroeven en sommige pluggen zitten nog in de muur, en sommige zitten nog aan de schroeven op de deur. Kan nergens schroeven vinden .... GVD!
Zucht...![]()
Dankjequote:
Nou, eentje hier in de poort is bezig met zijn eigen, en ik zou mijn achterbuurman kunnen vragen... maar ik duik zo nog ff de schuur in.. want moet eerst zelf proberenquote:
Ja, dat moet wel lukken...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, pluggen uit de muur halen is geen probleem. Schroef er een iets grotere in dan eigenlijk voor die plug kan, en trek hem er met klauwhamer of tang uit.
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Sorry to interrupt.. maareuh:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderprogramma.html
Oh.. my.. gawd
Moest het even delen met de beschaving..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |