SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Wat bedoelde MissB dan met, "het prikt"..... oh wacht..... iets met "speld"quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat bedoelde MissB dan met, "het prikt"..... oh wacht..... iets met "speld"
'het prikt' als in? Misschien kleinzerig?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat bedoelde MissB dan met, "het prikt"..... oh wacht..... iets met "speld"
Beetje chubby wel he.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
Goed.... laten we het over iets anders hebben.....
Uhm.... tetten....
[ afbeelding ]
Mooi exemplaar
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
Uhm.... tetten....
[ afbeelding ]
Mooi exemplaar
Mooi innerlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
Uhm.... tetten....
[ afbeelding ]
Mooi exemplaar
kop om op te schijten. Mooie tetten in bh, hoe zien ze er zonder uit?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
Uhm.... tetten....
[ afbeelding ]
Mooi exemplaar
silicon much yesh?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kop om op te schijten. Mooie tetten in bh, hoe zien ze er zonder uit?
Iquote:
quote:
Vraag je dat echt? Aan mij?quote:
It is in my book.quote:
somedayquote:
Dat mag ik niet posten ivm nieuwe boob policyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kop om op te schijten. Mooie tetten in bh, hoe zien ze er zonder uit?
ik hou van grote borsten, ik walg van zeekoeienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze zijn gewoon buiten proporties.
Spezza heeft nog veel te leren qua plaatjes
Ze heeft gewoon een goede push up jonguhquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze zijn gewoon buiten proporties.
Spezza heeft nog veel te leren qua plaatjes
Ze zouden ook nog tot aan haar navel naar beneden kunnen bungeeėn..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet posten ivm nieuwe boob policy
je noemt me dikquote:
Surequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een goede push up jonguh
quote:
ik kon het proberen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet posten ivm nieuwe boob policy
Meer door mezelfquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ben je zo verpest door de mode industrie?
maar mij dikkerderquote:
Meer dochter om van te houden!quote:
Ach niks mis met plastic als het binnen proporties isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sure
Dat is gewoon plastic fantastic, zat beters te vinden
dat denk jijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, niemand die je tegenhoudt die van jou in kpd te posten he
Binnen proporties?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach niks mis met plastic als het binnen proporties is
ik heb me gelukkig in geen jaren zo licht gevoeldquote:
2 handjes vol toch?quote:
omdat ik wakker benquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb me gelukkig in geen jaren zo licht gevoeld
Van de week bij oma op de schaal gesprongen, met kleren en schoenen 68,5.. ik vind het tof
Dat weet royco niet hoor, die krijgt zijn handen daar echt niet in de buurt.quote:
laatste keer dat ik erop sprong was het 4 kilo meer, en dat is een paar maanden terug.. en lijnen doe ik niet aan uit principequote:
nou in de buurt welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat weet royco niet hoor, die krijgt zijn handen daar echt niet in de buurt.
inschattingsvermogenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat weet royco niet hoor, die krijgt zijn handen daar echt niet in de buurt.
Denk er aan hoor, ik schop je gewoon midden in de zaak.quote:
Maybe it's your big head..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:27 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik snap nooit dat dames zulke getallen kunnen toveren op de weegschaal. Misschien is de mijne stuk. Iedereen schat mij altijd 20 kilo lichter dan dat ik ben
Ach, 80Kg. Mij hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:27 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik snap nooit dat dames zulke getallen kunnen toveren op de weegschaal. Misschien is de mijne stuk. Iedereen schat mij altijd 20 kilo lichter dan dat ik ben
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:27 schreef Spezza19 het volgende:
Gewoon even flink baggeren, scheelt ook weer een kilo of 5quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Yeah, maybe I'm just full of shit....
Thanks doc!
ik zeg toch niet dat ik er aan kom?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk er aan hoor, ik schop je gewoon midden in de zaak.
Zo red je die 68Kg niet meer straksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zin in een beetje kaas, maar al honger en niks in huis.. kutzooi
Oh?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik er aan kom?
Wij moeten volgende week toch eens een goed gesprek hebben.
Gewoon, dames die rustig roepen dat ze 55 - 60 kilo zijn.... terwijl als ik ze zie (en dan bedoel ik het niet slecht ofzo) dat ik ze rond de 70-80 schat... puur vaak ook ivm lengte....quote:
Liegen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon, dames die rustig roepen dat ze 55 - 60 kilo zijn.... terwijl als ik ze zie (en dan bedoel ik het niet slecht ofzo) dat ik ze rond de 70-80 schat... puur vaak ook ivm lengte....
Vrouw is bijvoorbeeld 1.85.... dan is min 1.10 = 75 haar ideale gewicht volgens de oude rekensom... en die roept dan rustig dat ze 60 weegt....
Dan vraag ik mij af.... hoe doe je het?
Maar goed, dat komt dus om dat iedereen mij 20 kilo lichter schat dan dat ik ben.... Ik geloof in zware botten
Ah, dus bij iedere vrouw moet er standaard 10-15 kg bij opgeteld worden....quote:
'I'm not heavy, I'm just big boned!'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon, dames die rustig roepen dat ze 55 - 60 kilo zijn.... terwijl als ik ze zie (en dan bedoel ik het niet slecht ofzo) dat ik ze rond de 70-80 schat... puur vaak ook ivm lengte....
Vrouw is bijvoorbeeld 1.85.... dan is min 1.10 = 75 haar ideale gewicht volgens de oude rekensom... en die roept dan rustig dat ze 60 weegt....
Dan vraag ik mij af.... hoe doe je het?
Maar goed, dat komt dus om dat iedereen mij 20 kilo lichter schat dan dat ik ben.... Ik geloof in zware botten
Ik zeg niet dat we allemaal liegenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus bij iedere vrouw moet er standaard 10-15 kg bij opgeteld worden....
GvsE is dus 78 kilo
Zie je het voor je, dan weegt ze bijna net zo veel als mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
GvsE is dus 78 kilo
Wie zegt dat jij niet liegt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie je het voor je, dan weegt ze bijna net zo veel als mij
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo red je die 68Kg niet meer straks
Hoewel, uithongeren is goed het schijnt, tijdelijk, maar het scheelt!
Ja, het is niet handig om bij voorbaat je baas al te bedreigen met dat je hem gaat schoppen.quote:
Oh, heet ie zo tegenwoordig....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen tijd gehad om naar de winkel te gaan omdat ik moest wachten op de loodgieter
Ik bedrieg niet hoor, ik meen hetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is niet handig om bij voorbaat je baas al te bedriegen met dat je hem gaat schoppen.
En zo zijn er wat meer dingetjes.
Gewoon wat dingen die ik je even mee wil geven, geheel kosteloos.
Gratis tips van ome royco
Ah je gaat voor uithongeren dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen tijd gehad om naar de winkel te gaan omdat ik moest wachten op de loodgieter
bedoelde bedreigenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedrieg niet hoor, ik meen het
naar mijn weten ben ik nooit zwaarder geweest dan 74quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
GvsE is dus 78 kilo
MIquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krijg je mooie Afrikabuikjes van....
nee, ik had een echte lekkagequote:
ja, daarom ga ik morgen naar de winkelquote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, daarom ga ik morgen naar de winkel
Vrouwen en voedsel....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen
Regelmatig eten, veel beter voor je gewicht.
ik heb vanmiddag gewoon een boterham met bosvruchtenhagel op en vanavond penne met kip, pesto, sugarsnaps en pijnboompitjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen
Regelmatig eten, veel beter voor je gewicht.
Daar komen de excuses alquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen en voedsel....
Snappen er niks van.....
als iemand van eten houd ben ik het hoorquote:
Mja, ik houd ook van mijn katten... maar die eet ik ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:43 schreef missbehavin het volgende:
Het is een terugkerend misverstand dat ik niet van eten zou houden.
Mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als iemand van eten houd ben ik het hoor
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik houd ook van mijn katten... maar die eet ik ook niet
ik wacht nog steeds op goede recepten van jou trouwensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:43 schreef missbehavin het volgende:
Het is een terugkerend misverstand dat ik niet van eten zou houden.
ik lust alleen vrijwel geen groentequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi
Beter als zo'n zeur die niks lust
Wat voor iets had je in gedachten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op goede recepten van jou trouwens
Ja dat maakt het wel lastig, muts.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lust alleen vrijwel geen groente
Handigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lust alleen vrijwel geen groente
vleeschquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor iets had je in gedachten?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat maakt het wel lastig, muts.
Zeg, groente is voor konijnen.....quote:
mja, geen paprika, geen kool.. de rest kan ik nog wel iets mee (en als ik dat niet lust vissen)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat maakt het wel lastig, muts.
Ik kan hele lekkere ajam ketjap maken, zit wel veel ui in.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, geen paprika, geen kool.. de rest kan ik nog wel iets mee (en als ik dat niet lust vissen)
ja, mn rechtertiet is ook fan van kipquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel kip dan he, goed voor je tiet(jes)
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Zeg, groente is voor konijnen.....
Last time I checked.... was ik nog steeds geen konijn....
ik heb erg veel indische gerechtenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan hele lekkere ajam ketjap maken, zit wel veel ui in.
Cevapcici dan! Gehaktworstjes, met veeeel knoflookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb erg veel indische gerechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wel nep maar dat boeit nietWat een enge behaarde dude op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Het is maar wat je lekker vind hequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een enge behaarde dude op de achtergrond
ja, ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cevapcici dan! Gehaktworstjes, met veeeel knoflook
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ikcevapcici.. ik pm je mn receptenmail ff
Ik ben niet zo dol op varkenshaasjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef Spezza19 het volgende:
Als iemand nog ideeen heeft om een varkenshaasje wat op te leuken met wat kruiden enzo, dan hoor ik dat graag....
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op varkenshaasjes.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef Spezza19 het volgende:
Als iemand nog ideeen heeft om een varkenshaasje wat op te leuken met wat kruiden enzo, dan hoor ik dat graag....
opensnijden, feta en spinazie erin, dichtprikken, en bakkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef Spezza19 het volgende:
Fetaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opensnijden, feta en spinazie erin, dichtprikken, en bakken
Wel geregeld op voor inspiratie;quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef Spezza19 het volgende:
niks mis meequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Feta
Alleen hoe het er uit ziet al....
Zeg het ook maar niet tegen biggelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op varkenshaasjes.
Feta hoort door salade, niet door vleesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opensnijden, feta en spinazie erin, dichtprikken, en bakken
je hebt duidelijk geen idee wat je mistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feta hoort door salade, niet door vlees
Ja ja, maar niet nuquote:
Drie keer raden wat ik net op steekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik mis mijn Gauloises peukjes soms.....
Feta hoor je gewoon zo te etenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen idee wat je mistof kip met italiaanse kruiden, spinazie, rijst en dunne plakjes feta
snap ik, maar voor het geval je net als ik op mobiel zit en nog zit te wachten op je pmquote:
Als het maar niet die rode zijn..... die zijn echtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik net op steek
Vooralsnog heb ik alleen langere tijd kunnen stoppen door zwanger te worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als het maar niet die rode zijn..... die zijn echt
Gauloises is echt de enige sigaret die ik te pruimen vind....
Maar goed, wie weet, over een jaar of 2 misschien weer.... (Zo gaat dat al sinds mijn 15e ofzo)
ook.quote:
Zeg, wij vulden/vullen wel de staatskas voor jou ja...quote:
Ach, ik ben net Chandler...... Wel roken, niet roken, wel roken, niet roken.......quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik alleen langere tijd kunnen stoppen door zwanger te worden.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nu over eten praten maakt me nog hongeriger
Pulk in je neus... misschien zit er nog wat in....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nu over eten praten maakt me nog hongeriger
Wel tof dat je en paar jaar van je leven opgeeft om de overheid te helpenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, wij vulden/vullen wel de staatskas voor jou ja...![]()
Daardoor kreeg jij geen belastingverhoging voor je kiezen....
Ach, ik neukte genoeg om die verloren jaren weer goed te makenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel tof dat je en paar jaar van je leven opgeeft om de overheid te helpen
slodderige tomaat en ui. Hier word ik niet vrolijk vanquote:
een stuk ijzerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pulk in je neus... misschien zit er nog wat in....
IJzer is wel goed voor je, maar het zal wel zwaar op de maag liggen....quote:
maagpiercingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
IJzer is wel goed voor je, maar het zal wel zwaar op de maag liggen....
Oh en dat doet dat roken te niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik neukte genoeg om die verloren jaren weer goed te maken
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slodderige tomaat en ui. Hier word ik niet vrolijk van
Sowieso geen broodmens
gebakken ei, daar heb ik zin inquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh en dat doet dat roken te niet?
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet de exacte cijfers niet meer, maar ik zat gelukkig in de plusquote:
Inkopperquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gebakken ei, daar heb ik zin in
inkopper?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inkopper
-----
Slaap daar heb ik zin in
Dus dat ga ik ook doen nu
Ciao![]()
![]()
meh, zwak.. het 'niet liever een bevrucht eitje?' was beter geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup
Vast wel iemand die je eitje wil bakken
ik, later als ik groot ben en mn leven op orde hebquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:23 schreef Spezza19 het volgende:
Eitjes bevruchten
Wie wil er nou kinderen?
Ik ben al groot en mijn leven is op orde, maar kinderen.... Brrrr doe niet zo engquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik, later als ik groot ben en mn leven op orde heb
Beide nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
Waar alle singles nog slapen of inmiddels een leven hebben?
quote:
Ik denk dat het de combinatie was van anderhalf uur tukken, potje gamen, uurtje knuffelen en daarna lekker slapen. Dat was een goede vrijdagavondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Een nachtje slapen heeft je goed gedaan zo te zien
Mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat het de combinatie was van anderhalf uur tukken, potje gamen, uurtje knuffelen en daarna lekker slapen. Dat was een goede vrijdagavond
Ik wil een zwart kindjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:23 schreef Spezza19 het volgende:
Eitjes bevruchten
Wie wil er nou kinderen?
En dan noem je hem Umbertoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een zwart kindjeMaar ik denk dat ik die dan zelf moet ophalen.
Umberta!quote:
Ik zeg doenquote:
Gewoon even Brangelina bellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een zwart kindjeMaar ik denk dat ik die dan zelf moet ophalen.
Kan je die van mij ook even doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Blijft altijd heerlijk ruiken als je je douche gemopst hebt met die rode ajax
Zo interessant zijn ze anders niet.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hun nummer had dan zat ik allang in de bak wegens stalken hoor.
Bradquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo interessant zijn ze anders niet.....
Een blonde vrouw krijgt toch alles voor elkaar als ze lief lachtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hun nummer had dan zat ik allang in de bak wegens stalken hoor.
Kuiken meenemen en uitproberen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19] wilt hier wel eens heen.....
[/me]
[ afbeelding ]
Waarom doet mij dit aan "Tiny Wings" denken
nee, dat kan je prima zelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je die van mij ook even doen?
En ja, dat is het enige waar "Ajax" goed voor is.....
mopsen? Nee joh! Was net wakker, toen de bovenverdieping gestofzuigt en de douche gemopst.. gewoon lekker hard de muziek aan en meeblerenquote:
Waar de fuck is dat? Mars?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19] wilt hier wel eens heen.....
[/me]
[ afbeelding ]
Waarom doet mij dit aan "Tiny Wings" denken
Dat is ietsje dichterbij inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig een stuk dichterbij: Arizona
http://en.wikipedia.org/wiki/Painted_Desert,_Arizona
[ afbeelding ]
tvradio stopt nooitquote:
Degene die ik heb gesproken waren hartstikke aardig. Het zijn geen Fransen ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ietsje dichterbij inderdaadAmerika mooi land alleen zo jammer van de mensen die er wonen
Ik hoop dat de rechter in zijn vonnis laat meewegen dat het stelen van een prius kansloos is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een faalhazen
AlmereAutodieven (14 en 16) gepakt na achtervolging 09-07-2011
Twee jongens van 14 en 16 zijn vrijdagavond aangehouden omdat ze in een gestolen auto reden in Almere. De Toyota Prius was twee dagen eerder gestolen in de Almeerse Verzetswijk.
De jonge autodieven werden in de Almeerse Parkwijk door agenten ontdekt en gingen er als een haas vandoor toen de politie hen wilde aanhouden. Volgens de politie reden twee jongens met hoge snelheden door de woonwijk. Tijdens de achtervolging verloren de knapen de macht over het stuur en belandden de twee in een voortuin tegen een boompje.
De twee jongens gaven niet op en vluchtten volgens de politie de wijk in, waar ze uiteindelijk door agenten werden gevonden en aangehouden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Prius stelen
Gelukkig is een groot deel van de Amerikanen gewoon normaal en niet zo debiel als de Amerikanen die wij hier op TV zienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Degene die ik heb gesproken waren hartstikke aardig. Het zijn geen Fransen ofzo.
Douchen is lekker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waar ik dan wel weer een hekel aan heb ik dat ik nu moet gaan douchen
Douchenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waar ik dan wel weer een hekel aan heb ik dat ik nu moet gaan douchen
badderen is heerlijk.. douchen is gewoon saai..quote:
Nou douchen kan alles behalve saai zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
badderen is heerlijk.. douchen is gewoon saai..
nee joh, muziekje, boekje, jointje.. ik vermaak me altijd prima in badquote:
* Spezza19 ookquote:
ik haat samen douchenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou douchen kan alles behalve saai zijn.
Moet je er wel ff iemand bij zoeken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, muziekje, boekje, jointje.. ik vermaak me altijd prima in bad
GMTAquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, muziekje, boekje, jointje.. ik vermaak me altijd prima in bad
maar ik heb geen badquote:
Oh nu ben ik nieuwsgierig!quote:
quote:
Een misklik op een quoteknop en die quote vervolgens gepost, zonder aanvulling.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een misklik op een quoteknop en die quote vervolgens gepost, zonder aanvulling.
En wel hele dagen op FOK! zitten nietsnutten. Dat is badderen voor nerds.quote:
Beter hier dan bij het neuken.quote:
Dat is idd waar!quote:
arme wijquote:
Wie zegt dat ik zit te nietsnutten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wel hele dagen op FOK! zitten nietsnutten. Dat is badderen voor nerds.
quote:
Krijg al een MI van MissB die heel hard aan het nadenken was over wat neuken ook alweer wasquote:
Ik wil haar daar wel even aan herinneren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Krijg al een MI van MissB die heel hard aan het nadenken was over wat neuken ook alweer was
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Krijg al een MI van MissB die heel hard aan het nadenken was over wat neuken ook alweer was
ik herinner me dat ik altijd oprah keekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag iets met beweging, naakte lijven en lawaai...
7 seconden en dan ben jij weer klaar?quote:
en dan in stukjes snijden en opeten.quote:
quote:
Vandaar al dat wangen geknijp, gewoon om te kijken of ik al Well done benquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan in stukjes snijden en opeten.
kijken of je al rijp bent.. jammer dat die plekken altijd beurs wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Vandaar al dat wangen geknijp, gewoon om te kijken of ik al Well done ben
Zou kunnen.quote:
Ja maar, ja maar...quote:
Ja, zo is MissBquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen he, aandacht aandacht aandacht. Maar als ze het dan hebben gaan lopen janken
* missbehavin gaat met een doos tissues in een hoekje zitten huilenquote:
* Spezza19 geeft ook een doosje scheermesjes.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin gaat met een doos tissues in een hoekje zitten huilen
Oh, kun je tissues ook daar voor gebruiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin gaat met een doos tissues in een hoekje zitten huilen
Dat is dan weer overbodigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 geeft ook een doosje scheermesjes.....
Je kent MissB duidelijk niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Jongens doe eens lief tegen MissB.
Ze moet nog een tijdje mee
Jij maakt je alleen zorgen over je café, you don't fool me!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Lief?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Ja, ik heb niks aan een emotioneel wrak he.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij maakt je alleen zorgen over je café, you don't fool me!
Broek?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lief?
Zeker je lolbroek aan, vraagt wel veel van me
Zeg, geef mij niet MI's van een naakte chubby achter de PCquote:
te laatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, geef mij niet MI's van een naakte chubby achter de PC
Ach, ik had gelukkig nog een gillende MissB in m'n hoofd... die MI wint hetquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik had gelukkig nog een gillende MissB in m'n hoofd... die MI wint het
MissBrul?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mwa, zo erg is het ook weer nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
your welcomequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, zo erg is het ook weer niet
De chubby-ness overwint het helaas
scarred 4 lifequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, je kan lullen wat je wilt, maar die MI houd ik
Ik vind een kreunende missb geen MI die mij scarred for life....quote:
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook naakt aan het fokken ben?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, je kan lullen wat je wilt, maar die MI houd ik
Zie bovenstaande Youtube filmpje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
Doe eens een voorbeeld hoe MissB klinkt dan.
Verworpenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Doe eens ophouden hierover, wat dachten jullie daar van?
Je smult van de aandacht, who are you foolingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Doe eens ophouden hierover, wat dachten jullie daar van?
Sorry, maar zelfs dat helpt niet tegen die MI van MissBquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook naakt aan het fokken ben?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Zie bovenstaande Youtube filmpje.
Volgens S95Sedan is deze accuraat.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
Whaha, heeft er hier nog iemand de lolbroek aan.
Wat heb je gesnoven miss? Ik en niet vervelend
het ging over de MI van naakte chubby die zit te fokkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind een kreunende missb geen MI die mij scarred for life....
Geilquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar zelfs dat helpt niet tegen die MI van MissB![]()
Dat ik naakt zit te fokken, zal voor sommige hier dan wel lekker foute MI's opleveren
Mja, die zie ik dus niet ivm MissB's MIquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:09 schreef clevy het volgende:
[..]
het ging over de MI van naakte chubby die zit te fokken
quote:
die mept je wel een keer hard op je neus.. dan piep je wel anders. vraag maar aan samzzquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, die zie ik dus niet ivm MissB's MI
Nee hoor.... mij slaat ze niet...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:10 schreef clevy het volgende:
[..]
die mept je wel een keer hard op je neus.. dan piep je wel anders. vraag maar aan samzz
Wat heb ik met Samzz te maken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:10 schreef clevy het volgende:
[..]
die mept je wel een keer hard op je neus.. dan piep je wel anders. vraag maar aan samzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |