Waarom zou ik een bedrijf contacteren om te vragen of hun dure producten ook vervangen kunnen worden door goedkope supermarktzakjes?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef Goochemgordeldier het volgende:
https://www.zooplus.nl/contact/
Stouterd! Keukenrol valt niet uit elkaar in waterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik pak gewoon keukenpapier, pak de stront op en pleur het in het toilet. Klaar.
Als je klontvormende korrels hebt voor de kattenbak dan schep je elke dag de keutels en urineklonten uit de bak en vul je indien nodig de bak bij. Dan is zo'n litter locker erg handig om de keutels en urineklonten stankvrij weg te gooien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Muck het volgende:
Ik pak gewoon een vuilniszak, kieper de inhoud van de bak erin, schrob de bak schoon en mik de zak in de container, zoveel moeite kost dat toch niet?
Kunnen de katten die litter locker niet heel gemakkelijk omstoten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je klontvormende korrels hebt voor de kattenbak dan schep je elke dag de keutels en urineklonten uit de bak en vul je indien nodig de bak bij. Dan is zo'n litter locker erg handig om de keutels en urineklonten stankvrij weg te gooien.
Je zet hem naast je kattenbak.
ik heb klontvormende korrels en schep dagelijks de klonten eruitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je klontvormende korrels hebt voor de kattenbak dan schep je elke dag de keutels en urineklonten uit de bak en vul je indien nodig de bak bij. Dan is zo'n litter locker erg handig om de keutels en urineklonten stankvrij weg te gooien.
Wat voor voer krijgen je katten dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:54 schreef Lonaa het volgende:
Mijn katten stinken niet zo op de bak, door hun voer en ik heb gewoon zo'n curverafvalbak, met een groene zak (voor de groene bak, mijn grit mag daar in)
Die staat in de kast, naast het grit. 2 x in de week is dat zakje vol en gooi ik m in de groene bak.
BARF, of wel, vers vlees.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
Wat voor voer krijgen je katten dan?
Die van mij kunnen namelijk behoorlijk stinken zo af en toe
Of je bewaard de plastic zakjes van bijv, de kruidvat en gooit hierin het uitgeschepte, knoop erin en in de grote vuilnisbak.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, ik schep dat er ook uit, maar schep het gewoon in een bakje, loop naar de kliko en tadaaaaaaa, het is weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Slechts 400 euroquote:Als eerste gaat uw kat of katten een behoefte doen op de Litterrobot. De ingebouwde sensor voelt dit en zal na ongeveer zeven minuten automatisch beginnen aan de schoonmaak cyclus. Hierbij gaat het kattengrind en de uitwerpselen door een zeef waarbij alleen de uitwerpselen uiteindelijk onderin de afvalbak belanden. Een automatsiche kattenbak dus!
Vervolgens gaat de Litter Robot weer naar de oorspronkelijke beginstand en is weer klaar voor gebruik. En uiteraard weer helemaal schoon.
Mocht uw kat na zeven minuten nog niet klaar zijn, dan zal de sensor van de Litterrobot dit opmerken en niet beginnen aan de schoonmaak cyclus, uw katten lopen dus geen gevaar. Ook als een kat de Litter Robot betreedt tijdens de schoonmaak cyclus, dan merkt de sensor dit en zal de cyclus onderbroken worden.
Tja, als je geld teveel hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nog meer onzin:
[ afbeelding ]
[..]
Slechts 400 euro
Ja maar ik ga niet in die ranzige lucht zitten tot de bak 'klaar' is om verschoond te worden. Als ze schijten haal ik het eruit en spoel ik het door het toilet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Muck het volgende:
Ik pak gewoon een vuilniszak, kieper de inhoud van de bak erin, schrob de bak schoon en mik de zak in de container, zoveel moeite kost dat toch niet?
tussendoor schep ik ook de klonten eruit hoor, die gaan in een zakje naar de containerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet in die ranzige lucht zitten tot de bak 'klaar' is om verschoond te worden. Als ze schijten haal ik het eruit en spoel ik het door het toilet.
Geen onzin. Zit wel in m'n "beste aankoop top 10". Werkt super voor kat & mensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nog meer onzin:
[ afbeelding ]
[..]
Slechts 400 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |