quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen laserquesten in de grotten van Valkenburg
Vandaag met L. naar Cars 2 geweest, erg leuk, beter dan de recensies deden vermoeden. Daarna erg lekker gesalsa'ed. Merk dat ik aanmerkelijk beter dans met 40+ dames dan met m'n eigen leeftijdsgroepdus pas maar op Dude.
![]()
Nu slapie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:05 schreef golfer het volgende:
En voor degenen die een beetje de Britse acteurs, mooie Noord-Engelse en Schotse landschappen en (eet)cultuur waarderen is The Trip echt een aanrader.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef TAV74 het volgende:
Zo, net Son weggebracht, tot en met zondagmiddag mannenweekend met Sam (samen boerend Rocky kijken op de bank).
Nu even ontbijten en daarna het nieuwe Ziggo modem aansluiten. Als het stil blijft de rest van het weekend weten jullie waar het aan ligt...
oh ja, op deze comp. kan ik wel kwooten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef TAV74 het volgende:
Zo, net Son weggebracht, tot en met zondagmiddag mannenweekend met Sam (samen boerend Rocky kijken op de bank).
Nu even ontbijten en daarna het nieuwe Ziggo modem aansluiten. Als het stil blijft de rest van het weekend weten jullie waar het aan ligt...
quote:10:43:20 09-07-11 Melding : PRIO 3 Ontploffing Wierden, verkeerd kabeltje
Check. Alleen het actieveren ging even niet omdat ik geen code had en niet op die site kwam, maar dat is met een telefoontje ook weer opgelost, dus ik ben weer onlinequote:
Babi J is fine, hier zit ie lekker in ons badquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is de babi Bluezz? Ik vind hem de enige leuke baby ter wereld, dus graag af en toe een picca als het kèn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruiloft van een collega, die trouwt grappig genoeg in Son's geboortestreek in de buurt van Bergen aan het strandquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Waar is Son heen, onbestorven weduwnaar.
/bluebanna
Oh dat was vandaag! Niet onthoudenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef TAV74 het volgende:
Bruiloft van een collega, die trouwt grappig genoeg in Son's geboortestreek in de buurt van Bergen aan het strand
Ik zie hetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef TAV74 het volgende:
En ik ben nu al chagerijnig, want internet is zo traag als dikke stront...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |